Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00079803/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-30
- 2025/BZP 00093458/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Rabce - Zdroju Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120480323
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słoneczna 3
1.5.2.) Miejscowość: Rabka-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-700
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 26 85 701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@szpitalrabka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalrabka.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-79aca34d-2a22-4c4c-8eea-7ba903dadb3b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79aca34d-2a22-4c4c-8eea-7ba903dadb3b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172148
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079741/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dzierżawa i serwis analizatora koagulologicznego wraz z dostawą odczynników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00079803
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 26.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 139750,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznego analizatora koagulologicznego wraz z usługą serwisową i dostawą odczynników, akcesoriów, materiałów kontrolnych oraz kalibratorów na potrzeby pracowni diagnostyki laboratoryjnej Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o. o.
2. Zamówienie obejmuje:
a) dzierżawę analizatorów przez okres 36 miesięcy wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego, tj. Szpitala Miejskiego w Rabce – Zdroju Sp. z o.o. na koszt i ryzyko Wykonawcy, montaż, uruchomienie i oddanie do eksploatacji. Dzierżawione analizatory muszą być dopuszczone do obrotu na rynku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania techniczne zostały zawarte w załączniku nr 1 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
b) szkolenie personelu, w zakresie eksploatacji i obsługi dzierżawionych urządzeń oraz interpretacji wyników badań. Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia w terminie do 2 dni roboczych od dnia instalacji urządzeń.
c) sukcesywną dostawę odczynników oraz niezbędnych materiałów zużywalnych (według zgłaszanych potrzeb), do wykonania badań w ilościach szacunkowych opisanych w załącznikach nr 2 do SWZ. Wykonawca jest zobowiązany do zaoferowania w ofercie przetargowej wszystkich niezbędnych odczynników do wyspecyfikowanych badań. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem w okresie trwania zamówienia służącym do obliczenia ceny oferty, tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy. Zakup każdego asortymentu uzależniony będzie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany zakresu przedmiotu zamówienia poprzez jego zmniejszenie, przy czym Zamawiający gwarantuje realizację przedmiotu zamówienia na poziomie nie niższym niż 50% wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego asortymentu pomiędzy poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się sukcesywnie, w ilości i asortymencie zgodnym z zapotrzebowaniem Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy transportem własnym lub za pośrednictwem profesjonalnego przewoźnika lub spedytora do siedziby Zamawiającego. Aktualne miejsce dostawy: ul. Słoneczna 3, 34 - 700 Rabka - Zdrój, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji siedziby w trakcie obowiązywania umowy na czas remontu i rozbudowy szpitala (Rabka - Zdrój lub okolice).
d) Odczynniki muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1620, z późn. zm.) oraz określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 stycznia 2011 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (tj. Dz. U. z 2013 r poz. 1127), (dotyczy sytuacji, kiedy dany asortyment jest wyrobem medycznym - jeśli dany asortyment nie jest wyrobem medycznym wyżej wymienione wskazanie nie dotyczy go).
e) Zaoferowane odczynniki winny posiadać w momencie dostarczenia do Zamawiającego min. 3/4 nominalnego okresu ważności producenta, licząc od daty dostawy.
f) Wykonawca zapewnia Zamawiającemu w trakcie trwania umowy kontrole, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
g) Zamawiający wymaga aby przeglądy okresowe aparatów, robione były zgodnie z zaleceniami producenta.
h) Czas reakcji serwisu do 24h od momentu zgłoszenia awarii.
i) Wykonawca będzie dostarczał na swój koszt materiały kontrolne oraz inne materiały zużywalne do dostarczonych analizatorów w okresie obowiązywania umowy.
j) Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyk dla substancji niebezpiecznych.
3. Wykonawca w ofercie oszacuje rodzaj i/lub ilość niezbędnych odczynników i materiałów, o których mowa w ust. 2. W przypadku zaniżenia przez Wykonawcę ilości w stosunku do zapotrzebowania, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć brakującą ilość na własny koszt.
4. Opakowania odczynników będą oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres ilościowy i asortymentowy oraz warunki dostawy i odbioru określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SWZ, załącznik nr 2 do SWZ oraz projektowane postanowienia umowne zawarte w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Rozwiązania równoważne:
1) Przedmiot zamówienia został opisany zgodnie z art. 99 ustawy Pzp, jednakże Zamawiający informuje, że ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia, w dokumentach zamówienia, SWZ lub załącznikach do SWZ, przedmiot zamówienia został opisany ze wskazaniem nazw własnych, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnych procesów, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Dotyczą one wszystkich elementów/składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od Wykonawcy. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Ewentualne nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają, co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będące tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
2) Podobna zasada obowiązuje w przypadkach, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wprowadzone odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp.
3) Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych, niż wymagane przez Zamawiającego. Ciężar wykazania spełnienia tych wymagań leży po stronie Wykonawcy w składanej ofercie lub jeżeli ten przypadek ma miejsce w trakcie realizacji umowy – w chwili zaistnienia konieczności dokonania takiej zmiany.
4) W przypadku zastosowania zasad wskazanych powyżej w trakcie realizacji umowy, mogą one wystąpić pod warunkiem, że zmiany te nie będą wpływać na oferowany w ofercie przedmiot zamówienia i efekt zakreślony niniejszą SWZ. Mogą to być także przypadki korzystne dla Zamawiającego. Obowiązkiem strony wnoszącej o takie rozwiązanie równoważne (w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający lub Wykonawca) wymagane jest uzasadnienie tego przypadku w formie pisemnej. Nie mogą one jednak zmienić istotnych elementów oferty czy umowy, przykładowo: wydłużenia terminu realizacji, podwyższenia wynagrodzenia, zmianę harmonogramu realizacji w stosunku do tego wymaganego zapisami SWZ.
5) Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów i urządzeń oraz udowodnienia okoliczności wynikających z wcześniejszych zapisów. Stosowanie powyższych rozwiązań równoważnych dotyczy także przypadków, gdy w opisie przedmiotu zamówienia wskutek jakiegoś niedopatrzenia pojawiły się wskazania, o których mowa powyżej.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, polegające na powtórzeniu podobnych dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38434000-6 - Analizatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181506,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181506,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181506,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORIBA ABX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252191781
7.3.3) Ulica: Al. Niepodległości 18
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-653
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181506,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 2025
- Dostawa oprogramowania oraz analizatorów do oznaczania poziomu glukozy w standardzie POCT
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych (odczynników) oraz dzierżawą analizatorów parametrów krytycznych dla NZOZ Łużyckie Centrum Medyczne w Lubaniu sp. z o.o.
- Dostawa odczynników monoklonalnych i poliklonalnych do oznaczania antygenów czerwonokrwinkowych u biorców i dawców krwi RCKiK w Słupsku na okres 12 miesięcy.
- Dostawy odczynników i szybkich testów wraz z dzierżawą analizatorów dla Działu Diagnstyki Medycznej Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Dzierżawa dwóch analizatorów hematologicznych 5-DIFF wraz z dostawą odczynników hematologicznych
więcej: Odczynniki do badania krwi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.