Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094367/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa nasion w 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Rolniczy Zakład Doświadczalny im. prof. Adama Skoczylasa w Żelaznej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00000178400092
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna, 43
1.5.2.) Miejscowość: Dębowa Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-116
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konrad_budynek@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rzdzelazna.cem.sggw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9f705cfb-ac47-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Produkcja rolna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa nasion w 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f705cfb-ac47-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172182
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00058151/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa nasion w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 5/RZD-ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SY CALO Jednostka siewna 16 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TONIFI CS Jednostka siewna 10 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RGT IRENOXX Jednostka siewna 20 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P8834 Jednostka siewna 10 80 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SY HELENOR Jednostka siewna 16 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
LID3306C Jednostka siewna 20 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
HARDWARE Jednostka siewna 10 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 5500 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SY IMPULSE Jednostka siewna 10 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P9610 Jednostka siewna 10 80 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SY FREGAT Jednostka siewna 40 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 20000 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
FARMURPHY Jednostka siewna 10 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CITADEL Jednostka siewna 10 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 6500 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P9241 Jednostka siewna 10 80 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 7500 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ES GALLERY Jednostka siewna 20 50 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 12000 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MONTY Jednostka siewna 30 50 tysięcy nasion (kalibraż 3,5-4,25) Do 60 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 6000 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARMIA Jednostka siewna 15 100 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4500 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BRAVA Jednostka siewna 10 100 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3500 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KOMARNO Jednostka siewna 10 100 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 3000 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NANTES 5 NABA Jednostka siewna 2 500 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 500 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
STANLEY Jednostka siewna 40 100 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 26000 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
TIMGAD Jednostka siewna 25 100 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 13750 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BARTAVA Jednostka siewna 25 100 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 15000 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RIBERA Jednostka siewna 50 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
SOLFERINA Jednostka siewna 50 50 tysięcy nasion Do 60 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Żelaznej4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
P62LE122 Jednostka siewna 4 150 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4800 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ES LENA Jednostka siewna 5 150 tysięcy nasion Do 30 dni od dnia podpisania umowy Gospodarstwo w Chylicach4.5.3.) Główny kod CPV: 03111000-2 - Nasiona
4.5.5.) Wartość części: 4750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5409,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5409,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5409,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170760213
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 42/44
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5409,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5311,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5311,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5311,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170760213
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 42/44
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5311,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5409,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5409,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5409,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170760213
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 42/44
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5409,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6272 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6272 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6272 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PROCAM POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170760213
7.3.3) Ulica: ul. Nowy Świat 42/44
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-299
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6272 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alseed Urszula Lipniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131032139
7.3.4) Miejscowość: Marynin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alseed Urszula Lipniewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131032139
7.3.4) Miejscowość: Marynin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty, złożone w postępowaniu na dane zadanie, zostały odrzucone.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.