Ogłoszenie z dnia 2025-04-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00120150/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM TATRZAŃSKIE IM.DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krupówki 10
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@muzeumtatrzanskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumtatrzanskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf549c1e-83fd-4682-a7fa-e000a3260a0a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf549c1e-83fd-4682-a7fa-e000a3260a0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172221
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091539/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027. Projekt „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa” nr FENX.07.01-IP.04-0010/24 w FENX. 07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX. 07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120150
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.263-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi administracyjno-finansowej oraz merytorycznej nad realizacją prac dla projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa” nr FENX.07.01-IP.04-0010/24 w ramach działania FENX. 07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX. 07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
2. Przedmiot zamówienia, w zakresie podstawowym, obejmuje w szczególności:
1) finansowe rozliczanie realizacji projektu uwzględniające wszystkie źródła jego finansowania,
2) nadzór nad prawidłową realizacją budżetu Projektu, w tym:
a) kontrola wydatków w zakresie ich kwalifikowalności,
b) monitorowanie postępu finansowego oraz zgodności poniesionych wydatków ze stanem ewidencji księgowej,
3) monitorowanie i sprawozdawczość projektu, w tym: przygotowywanie wniosków o płatność – w części merytorycznej i finansowej, sporządzanie niezbędnych załączników do wniosków płatniczych w wersji papierowej i elektronicznej, prawidłowe i terminowe składanie ww. dokumentów poprzez program SL2021,
4) aktywne identyfikowanie problemów i zagrożeń związanych z realizacją projektu, planowanie i podejmowanie działań interwencyjnych,
5) planowanie i organizowanie procesu realizacji Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem,
6) wsparcie Zamawiającego przy opracowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej w umowie o dofinansowanie w tym analizy ryzyka projektu,
7) prowadzenie dokumentacji projektu w systemie SL2021 na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
8) doradztwo w zakresie promocji projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej,
9) zarchiwizowanie dokumentacji projektu (za wyjątkiem dokumentacji dot. robót budowlanych) w formie elektronicznej w udziale sieciowym Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
79211000-6 - Usługi księgowe
66171000-9 - Doradztwo finansowe
79212100-4 - Usługi audytu finansowego
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114328,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114328,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUK INVEST SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452091224
7.3.3) Ulica: Smoleńsk 25a/3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114328,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-01-30INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR -kurtki i spodnie zewnętrzne
- Sukcesywna dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Hotelarsko - Turystycznych w Zakopanem, ul. Partyzantów 1/5, część wysoka i niska - IV etap
- Zakup ekwipunku osobistego ratowników TOPR - sprzęt skiturowy
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Opracowanie dokumentacji proj.-koszt. termomodernizacji budynku DPS "Niezapominajka" w Elblągu przy ul. Toruńskiej 17 w ramach zadania "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej"
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy al. Warszawskiej w Lublinie od skrzyżowania z ul. Zbożową w kierunku granicy miasta o długości 375,00m oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.