eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane"Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu "Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM TATRZAŃSKIE IM.DRA TYTUSA CHAŁUBIŃSKIEGO W ZAKOPANEM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278385

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krupówki 10

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@muzeumtatrzanskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumtatrzanskie.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf549c1e-83fd-4682-a7fa-e000a3260a0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf549c1e-83fd-4682-a7fa-e000a3260a0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172221

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00091539/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Obsługa administracyjno-finansowa oraz merytoryczna projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027. Projekt „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa” nr FENX.07.01-IP.04-0010/24 w FENX. 07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX. 07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00120150

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADM.263-1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi administracyjno-finansowej oraz merytorycznej nad realizacją prac dla projektu „Utworzenie Muzeum Taternictwa i Narciarstwa” nr FENX.07.01-IP.04-0010/24 w ramach działania FENX. 07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX. 07 Kultura Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027
2. Przedmiot zamówienia, w zakresie podstawowym, obejmuje w szczególności:
1) finansowe rozliczanie realizacji projektu uwzględniające wszystkie źródła jego finansowania,
2) nadzór nad prawidłową realizacją budżetu Projektu, w tym:
a) kontrola wydatków w zakresie ich kwalifikowalności,
b) monitorowanie postępu finansowego oraz zgodności poniesionych wydatków ze stanem ewidencji księgowej,
3) monitorowanie i sprawozdawczość projektu, w tym: przygotowywanie wniosków o płatność – w części merytorycznej i finansowej, sporządzanie niezbędnych załączników do wniosków płatniczych w wersji papierowej i elektronicznej, prawidłowe i terminowe składanie ww. dokumentów poprzez program SL2021,
4) aktywne identyfikowanie problemów i zagrożeń związanych z realizacją projektu, planowanie i podejmowanie działań interwencyjnych,
5) planowanie i organizowanie procesu realizacji Projektu zgodnie z przyjętym harmonogramem,
6) wsparcie Zamawiającego przy opracowaniu wszelkiej dokumentacji wymaganej w umowie o dofinansowanie w tym analizy ryzyka projektu,
7) prowadzenie dokumentacji projektu w systemie SL2021 na podstawie udzielonego pełnomocnictwa,
8) doradztwo w zakresie promocji projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej,
9) zarchiwizowanie dokumentacji projektu (za wyjątkiem dokumentacji dot. robót budowlanych) w formie elektronicznej w udziale sieciowym Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 72224000-1 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami

79211000-6 - Usługi księgowe

66171000-9 - Doradztwo finansowe

79212100-4 - Usługi audytu finansowego

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114328,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 569490 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114328,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUK INVEST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452091224

7.3.3) Ulica: Smoleńsk 25a/3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-108

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114328,5 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2028-01-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.