eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszyceBudowa sieci wodociągowych, modernizacja oczyszczalni ścieków i cyfryzacja warunkiem poprawy jakości świadczonych usług wodno-kanalizacyjnych w gm.Koszyce



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci wodociągowych, modernizacja oczyszczalni ścieków i cyfryzacja warunkiem poprawy jakości świadczonych usług wodno-kanalizacyjnych w gm.Koszyce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010091

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elżbiety Łokietkówny 14

1.5.2.) Miejscowość: Koszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-130

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 413514048

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@koszyce.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszyce.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.koszyce.gmina.pl , www.bip.malopolska.pl/ugkoszyce ,: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci wodociągowych, modernizacja oczyszczalni ścieków i cyfryzacja warunkiem poprawy jakości świadczonych usług wodno-kanalizacyjnych w gm.Koszyce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea8346d-a373-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172242

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336597/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa sieci wodociagowej,modernizacja oczyszczalni ścieków i cyfryzacja warunkiem poprawy jakości świadczonych usług wodno-kanalizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084365/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI 271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowa 3 odcinków sieci wodociągowej
Roboty budowlane obejmować będą budowę 3 odcinków sieci wodociągowej celem zaopatrzenia w wodę istniejącej zabudowy mieszkalnej, ochrony ppoż w rozpatrywanym obszarze oraz efektywniejszą politykę wodociągową w obszarze gminy Koszyce.
Zadanie polega na:
a) Budowie wodociągu z rur wielowarstwowych PE 110 i PE 63 o długości Ø 110 = 359,0 m Ø 63= 19,3 m zlokalizowanego w miejscowości Piotrowice, prowadzonego po działkach ewidencyjnych 374, 380, 408, 410, 378
b) Budowie wodociągu z rur wielowarstwowych PE 110 i PE 63 o długości Ø110= 164,60mØ 63= 19,80 m w miejscowości Filipowice obejmująca działki ewidencyjne 85,112,206,185,179,181
c) Budowie wodociągu z rur PE100RC SDR 11 o długości Ø 110 = 249,2 m w miejscowości Jaksice prowadzonego po działkach ewidencyjnych 272/1, 459, 269, 752, 268, 267, 266, 264

Przedmiot zamówienia dla części 1 opisano szczegółowo w : dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarach robót- stanowiące załącznik nr 9.1 do specyfikacji warunków zamówienia.
Gmina Koszyce posiada wymagane prawem pozwolenia i zgłoszenia budowlane oraz zgody właścicieli nieruchomości do położenia sieci wodociągowej.
UWAGA: zadanie nie obejmuje wykonania przyłączy o których mowa w dokumentacji projektowej dla wsi Jaksice – litera c niniejszej części.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

4.5.5.) Wartość części: 309527,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 : Modernizacja stacji uzdatniania wody w Witowie
Roboty budowlane prowadzone będą na działkach ewidencyjnych o numerach 225/1; 3/1; 3/2; 3/3; 270/3 położonych w obrębie Witów, gmina Koszyce, stanowiących własność gminy Koszyce, a przynależące do stacji uzdatniania wody, tworzące ujęcie wody „WITÓW” w Witowie i polegać będą na demontażu starych podziemnych zbiorników, zakupie i montażu 2 nowych zbiorników na wodę uzdatnioną po 150m3 każdy, wraz z modernizacją studni głębinowych oraz kompleksowym remoncie i wymianie wyposażenia w hydroforni wody.
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja wielootworowego ujęcia wody pitnej w Witowie (studnie położone na działkach 3/1; 3/2; 3/3), montaż urządzeń i armatury w istniejącym budynku stacji uzdatniania wody (stacja położona na działce 225/1) oraz remont i ocieplenia budynku hydroforni wraz z wyminą wyposażenia technologicznego hydroforni wody położonej na działce ewidencyjnej nr 270/3.
Wszystkie obiekty w ramach tego ujęcia zostaną wyposażone w system kontroli i monitoringu pracy wraz z wizualizacją na komputerze w centrum operatorskim.

Ponadto zakres prac obejmuje:
- demontaż 3 istniejących podziemnych zbiorników retencyjnych o poj. 50m3 każdy
- Montaż 2 stalowych pionowych zbiorników retencyjnych o pojemności 150m3 każdy na
projektowanej płycie fundamentowej
- Budowę rurociągów technologicznych między obiektami , montaż zestawów do podnoszenia ciśnienia wody oraz urządzeń infrastruktury technicznej
- budowa panelowego ogrodzenia z bramą i furtką (x2)

Przedmiot zamówienia dla części 2 opisano szczegółowo w : dokumentacjach projektowych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, pomocniczo w przedmiarach robót- stanowiące załącznik nr 9.2 do specyfikacji warunków zamówienia.
Gmina Koszyce posiada wymagane prawem pozwolenia i zgłoszenia budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1047088,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 : Instalacja fotowoltaiczna dla 2 ujęć wody
Przedmiotowa inwestycja obejmuje budowę instalacji fotowoltaicznych na terenie 2 ujęć wody w gminie Koszyce, na potrzeby własne Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej w Koszycach. Celem głównym jest poprawa jakości środowiska poprzez zwiększenie ilości energii pozyskiwanej z OZE.
Planuje się montaż instalacji fotowoltaicznych dla 2 ujęć wody:
1. Ujęcie wody Witów – 1 instalacja naziemna: posadowiona na działce ewidencyjnej 225/1 obręb Witów – gdzie zlokalizowana jest stacja uzdatniania wody o zakresie mocy 42 KWp- 43 KWp
2. Ujęcie wody Modrzany – 2 instalacje naziemne:
a) na działce 19/4 obręb Książnice Wielkie gdzie zlokalizowana jest stacja uzdatniania wody z zakresu mocy 40 KWp – 41 KWp
b) na działce 74/2 obręb Zagaje Książnickie gdzie zlokalizowana jest pompownia wody z zakresu mocy 15 Kwp – 16 Kwp
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 3 stanowi załącznik nr 9.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

4.5.5.) Wartość części: 394308,95 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 : Modernizacja oczyszczalni ścieków
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oczyszczalni ścieków we Włostowicach w gminie Koszyce, mająca na celu podniesienie skuteczności oczyszczania ścieków i usprawnienie procesu zagospodarowania osadów pościekowych poprzez:
1) Zakup, dostawa i montaż sito piaskownika do ścieków surowych o wysokiej zawartości zawiesin dla przepustowości 30 l/s – urządzenie instalowane na zewnątrz wymagające zastosowania ocieplenia i ogrzewania.
2) Zakup, dostawa i montaż sita spiralnego do ścieków surowych o wysokiej zawartości zawiesin dla przepustowości 30 l/s - urządzenie instalowane na zewnątrz wymagające zastosowania ocieplenia i ogrzewania
3) Zakup, dostawa wraz z montażem i legalizacją wagi samochodowej najazdowej o nośności 50 ton.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części 4 stanowi załącznik nr 9.4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38311200-0 - Elektroniczne wagi techniczne

39350000-0 - Urządzenia do obróbki ścieków

42923000-2 - Maszyny ważące i wagi

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 302100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 5 Cyfryzacja obsługi sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) zakup i montaż 1200 sztuk wodomierzy wraz z modułami radiowymi umożliwiającymi prowadzenie zdalnych odczytów wskazań wodomierza – zintegrowany z systemem informatycznym
2) zakup licencji i wdrożenie specjalistycznego oprogramowania rozumianego jako zintegrowany system informatyczny będący podstawą do stworzenia internetowej platformy e-usług, przeznaczonych dla potrzeb zakładu zarządzającego obsługą sieci wod- Kan. - Gminnego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej. Dostawa i wdrożenie e-usług dla ludności oraz dostarczenie sprzętu, licencji i wdrożenie dodatkowych modułów oprogramowania dziedzinowego.
3) modernizacje układów pomiarowo-sterujących sieci kanalizacyjnej: zakup i wymiana 8 szaf sterowniczych oraz 2 złącz licznikowych zamontowanych na sieci kanalizacyjnej wraz z zakupem i montażem 44 pomp ściekowych – które usprawnią funkcjonowanie sieci kanalizacyjnej i przygotują ją do wprowadzenia systemu opomiarowania i monitoringu
4) zakup i montaż urządzeń oraz systemu monitoringu przepływów na sieci kanalizacyjnej oraz sieci wodociągowej
5) przeprowadzenie szkoleń wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie obsługi e-usług, e- monitoringu sieci oraz całości zagadnień związanych z użytkowaniem dostarczanych rozwiązań.
Zamawiający wymaga, aby w wyniku realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia, internetowa platforma e-usług utworzyła z obecnie użytkowanym przez Zamawiającego oprogramowaniem księgowym SYMFONIA i systemem handlowej obsługi klientów QNET (fakturującym sprzedaż wody i odbiór ścieków), zintegrowany system informatyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38421100-3 - Wodomierze

38821000-6 - Radiowe urządzenia zdalnie sterowane

42122220-8 - Pompy ściekowe

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 1354977,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396441,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 396441,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396441,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Inżynieryjna System Bud Grzegorz Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 356468397

7.3.3) Ulica: Ostrów 100

7.3.4) Miejscowość: Klimontów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-112

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396441,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2212032,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2212032,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2212032,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno Handlowe WODPOL Włodzimierz Serafin

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 590296851

7.3.3) Ulica: E.Orzeszkowej 35/37

7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2212032,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 729955,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 729955,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 729955,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JL Automatic Technology Janusz Lizoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 368258153

7.3.3) Ulica: Obidza 17

7.3.4) Miejscowość: Jazowsko

7.3.5) Kod pocztowy: 33-389

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 729955,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2098912,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2098912,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2098912,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETPROCES Spz.o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221560682

7.3.3) Ulica: Asnyka 7-9

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-316

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2098912,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.