Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190785/01 - Wynik z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITALE TCZEWSKIE SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220620689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 30-go Stycznia 57/58
1.5.2.) Miejscowość: Tczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-110
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaletczewskiesa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c8a8859-0fbb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172464
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: WYMAGANIA O KTÓRYCH MOWA ZOSTAŁY OPISANE W SWZ DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIA, W CZ. X SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SZPITALE TCZEWSKIE S.A. (zwany dalej „Szpitalem”),
adres: ul. 30-go Stycznia 57/58, 83-110 Tczew;
2. Szpital powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w przypadku jakichkolwiek pytań lub uwag dotyczących przetwarzania Pani/Pana danych osobowych i praw przysługujących Pani/Panu na mocy przepisów o ochronie danych osobowych. Dane kontaktowe: p. Adriana Głuchowska, tel. 696 011 969, e-mail: iod@szpitaletczewskiesa.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywający na Zamawiającym;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 pzp;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach npzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy npzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pan/Pani:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z npzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych , ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 04/PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1. PRODUKTY FARMACEUTYCZNE. CPV 33600000-6
Przedmiot zamówienia i jego zakres oraz główne parametry zostały szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do SWZ – dla każdego pakietu,
jak również w projekcie umowy (kwestie formalne) stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2. PRODUKTY FARMACEUTYCZNE. CPV 33600000-6
Przedmiot zamówienia i jego zakres oraz główne parametry zostały szczegółowo opisane
w załączniku nr 3 (Opis Przedmiotu Zamówienia) do SWZ – dla każdego pakietu,
jak również w projekcie umowy (kwestie formalne) stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek dotyczy uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:- w postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu nn. postępowania, jeśli wymagane są uprawnienia do podjęcia lub wykonywania działalności gospodarczej w powyższym zakresie, zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2011 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz. U. z 2021r.r. poz. 974 z późn. zm.),
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwnie Wykonawcę, którego oferta zostałą najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (należy podać także listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej) wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – informacje potwierdzające, że powiązania z innym podmiotem zaangażowanym w przygotowanie postępowania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.
b) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w sek.I, pkt 1.1 niniejszej części SWZ (art. 125 ust. 1 ustawy pzp), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1,2,3,4,6 ustawy pzp.
Wykonawca może złożyć ww. oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwnie Wykonawcę, którego oferta zostałą najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
Koncesja/zezwolenie na podjęcie / prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dostaw przedmiotu objętego nn. zamówieniem publicznym, wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 974 z późn. zm.).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie Wykonawcy ws. zaoferowanego przedmiotu zamówienia, stanowiące załącznik nr 7 do SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Wszystkie wymagane przedmiotowe środki dowodowe5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1.1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane przez Zamawiajacego. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.1.2. Dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, składane przez Wykonawców wraz z ofertą:
a) Wypełniony i odpowiednio podpisany formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SWZ,
b) Pełnomocnictwo (pełnomocnictwo powinno zostać przedłożone jako oryginał w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, przy czym potwierdzenie za zgodność z oryginałem odbywa się wówczas za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego notariusza) do reprezentowania Wykonawcy - w tym do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty. Jeśli pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów, Wykonawca załącza je do oferty (np. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru), chyba, że Zamawiający może te dokumenty uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2021 poz. 670 z późn. zm.), o ile Wykonawca w złożonej ofercie wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) Wypełniony i odpowiednio podpisany Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący załącznik nr 3 do SWZ (UWAGA: Wykonawca wypełnia, podpisuje i załącza do oferty tylko te formularze asortymentowow – cenowe na które składa ofertę. Wykonawca może także wypełnić formularze asortymentowo – cenowe na które składa swoją ofertą, a następnie podpisać i załączyć cały plik udostępniony przez Zamawiajacego – do wyboru w wersji Word lub Excel), bez konieczności usuwania niewypełnionych tabel asotymentowo - cenowych. Zamawiający weźmie pod uwagę tylko wypełnione i podsumowane tabele, porównując zakres zaoferowanego przedmiotu zamówienia w zał. 3 do SWZ z tym, co Wykonawca zawarł w załączniku nr 1 do SWZ, w pkt. 1)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 58, ust. 1 pzp).2. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z pełnomocnictwa / upoważnienia musi jednoznacznie wynikać umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w przedmiotwym postępowaniu. Stosowne Pełnomocnictwo / Upoważnienie w formie elektronicznej należy załączyć do oferty. 2.1. Zasady w zakresie pełnomocnictwa dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia zostały opisane w cz. IX, sek. I, pkt 1.2. ppkt b) niniejszej SWZ – należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo do oferty, jeśli dotyczy.
3. Zamawiający wszelką korespondencję (oświadczenia, dokumenty itp.) będzie kierował do wyznaczonego zgodnie z zasadami, w pkt. 2, powyżej, pełnomocnika/ lidera.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi / roboty budowlane (jeśli dotyczy) wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ (Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).
5. Do Wykonawców występujących wspólnie stosuje się przepisy dotyczące Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w cz. IX, sek. I, pkt 1.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wraz z ofertą. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym Oświadczenie Wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do niniejszej SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
9. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonaców.
10. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej, na gruncie pzp są traktowani jako Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikjący z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli zostałą dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zamiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym z Projekcie Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-16 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitaletczewskiesa - w myśl pzp na stronie internetowej prowadzonego postępowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-16 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
POZOSTAŁE WARUNKI POSTĘPOWANIA 04/PN/2021 OKREŚLA SWZ WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI DO NINIEJSZEGO POSTĘPOWANIAINNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Poprawa stanu nawierzchni bitumicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
- Budowa drogi w miejscowości Boroszewo (dz. nr 167)
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych i wewnętrznych w mieście Tczewie w 2025 r.
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa leków, środków farmaceutycznych i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- DOSTAWA LEKÓW II
- Dostawa produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- dostawę produktów farmaceutycznych i płynów infuzyjnych
- Sukcesywna dostawa membran oraz urządzenia do nanozłamań dla Bloku Operacyjnego SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju
- Dostawy produktów farmaceutycznych
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.