Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00057027/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-25
- 2023/BZP 00086035/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trawniki obejmująca część dróg gminnych i wewnętrznych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 605
1.5.2.) Miejscowość: Trawniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/trawniki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trawniki obejmująca część dróg gminnych i wewnętrznych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b4af646-9c8e-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172477
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052587/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Trawniki obejmująca część dróg gminnych i wewnętrznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00057027
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja (remont) dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Trawniki, Trawniki Kolonia, Oleśniki.Zadanie 1 – Modernizacja drogi gminnej nr 105736L w m. Trawniki Kolonia.
Zadanie 2 – Modernizacja drogi gminnej nr 105732L w m. Trawniki Kolonia.
Zadanie 3 – Modernizacja drogi gminnej nr 105733L w m. Trawniki Kolonia.
Zadanie 4 – Modernizacja drogi gminnej nr 105731L w m. Trawniki Kolonia, cz.1.
Zadanie 5 – Modernizacja drogi gminnej nr 105731L w m. Trawniki Kolonia, cz.2.
Zadanie 6 – Modernizacja drogi gminnej nr 105739L w m. Trawniki, cz.1.
Zadanie 7 – Modernizacja drogi gminnej nr 105739L w m. Trawniki, cz.2.
Zadanie 8 – Modernizacja drogi gminnej nr 105738L w m. Trawniki.
Zadanie 9 – Modernizacja drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 6120, 5983, 5901 w m. Oleśniki.
Zadanie 10 – Modernizacja drogi gminnej nr 105746L w m. Oleśniki.
Zadanie 11 – Modernizacja drogi gminnej nr 105839L w m. Oleśniki.
Zadanie 12 – Modernizacja drogi na działkach nr ewid. 51, 50/98 obręb 0010 Trawniki wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
Zadanie 13 – Modernizacja drogi wewnętrznej na działce nr ewid. 4220 w m. Oleśniki, gm. Trawniki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233221-4 - Malowanie nawierzchi
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45236000-0 - Wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 2991208,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja (remont) dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Dorohucza, Siostrzytów, Bonów, Struża, Biskupice.Zadanie 1 – Modernizacja drogi gminnej nr 105728L w m. Dorohucza.
Zadanie 2 – Modernizacja drogi wewnętrznej dz. nr ewid. 1204, 1258 w m. Dorohucza.
Zadanie 3 – Modernizacja drogi wewnętrznej na dz. nr ewid. 2096 w m. Dorohucza wraz z remontem zjazdu z DK12.
Zadanie 4 – Modernizacja drogi gminnej nr 105721 L w m. Siostrzytów
Zadanie 5 – Modernizacja drogi gminnej nr 105720 L w m. Siostrzytów.
Zadanie 6 – Modernizacja drogi gminnej nr 105724 L.
Zadanie 7 – Modernizacja drogi wewnętrznej na dz. 787.
Zadanie 8 – Modernizacja drogi gminnej nr 105717 L w m. Struża.
Zadanie 9 – Modernizacja ulicy Miłej w m. Biskupice.
Zadanie 10 – Modernizacja ulicy Cmentarnej i ul. Ogrodowej w m. Biskupice.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.5.) Wartość części: 1866055,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3688774,26 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4654719,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3688774,26 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210421928
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3688774,26 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2427871,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2935901,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2427871,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222295093
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2427871,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- Utworzenie parku kieszonkowego
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
- Zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Korfantego - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.