Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00123988/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego na rok 2025 dla Gminy Wojcieszków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 257554101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@wojcieszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca562b60-b7f5-4858-bf2e-5269c164d8ee1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa drogowego na rok 2025 dla Gminy Wojcieszków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca562b60-b7f5-4858-bf2e-5269c164d8ee
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00063282/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa kruszywa drogowego na rok 2025 dla Gminy Wojcieszków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ING.271.2.2025.GB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa z surowców naturalnych, które będą wykorzystywane do naprawy dróg gminnych na terenie gminy Wojcieszków w 2025 roku.
Zadanie obejmuje łącznie zakup kruszywa w następującej ilości:
a) Kruszywo dolomitowe o uziarnieniu 0-31,5 mm; przewidywana ilość do zamówienia - 3000 ton.
Przedmiot zamówienia obejmuje również załadunek, rozładunek, ważenie oraz transport przy użyciu środków Wykonawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
Wykonawca powinien posiadać środki i możliwości techniczne niezbędne do wykonania zamówienia.
Realizacja zamówienia odbywać się będzie samochodami posiadającymi możliwość rozładunku kruszywa od tyłu lub bocznego.
2. Dostawy w ramach zamówienia realizowane będą sukcesywnie, tj. zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, określanymi co do ilości, po uprzednim złożeniu zamówienia przez Zamawiającego – telefonicznie bądź w innej obustronnie uzgodnionej formie. Każdorazowa dostawa będzie zlecana z wyprzedzeniem, jednak nie dłuższym niż 3 dni, liczonym od czasu złożenia zamówienia we wskazane miejsce na terenie gminy Wojcieszków. Dostawy realizowane będą wyłącznie w godzinach pracy Urzędu Gminy Wojcieszków tj. 8:00-15:00, w obecności pracownika Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia dostawy w godzinach innych niż wskazane powyżej.
3. Zamawiający może zlecić ostatnią dostawę kruszywa w terminie umożliwiającym rozliczenie płatności z Wykonawcą jednak nie później niż w terminie 14 dni roboczych przed końcem okresu trwania umowy
4. Dostarczone materiały powinny odpowiadać wymaganiom normy
PN-EN 13242+A1:2010 lub normom równoważnym oraz powinny posiadać deklaracje właściwości użytkowych, które Wykonawca zobowiązany jest przedstawić na każdą prośbę Zamawiającego.
5. Kruszywo nie może zawierać zanieczyszczeń w postaci m .in.: drutów, gwoździ mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach a także innych zanieczyszczeń (niesortowane kruszywo itp.) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Gospodarki Kmunalnej Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8250003819
7.3.3) Ulica: Kościelna 46
7.3.4) Miejscowość: Wojcieszków
7.3.5) Kod pocztowy: 21-411
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMINNY ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach - II"
- Zakup kruszywa drogowego przeznaczonego do bieżącego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Nowy Wiśnicz
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- Zakup wraz z dostawą mieszanki kruszywa naturalnego - sianego 0/31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Grajewo
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- "Przewóz uczniów z terenu Gminy Zduńska Wola w roku szkolnym 2025/2026 oraz roku szkolnym 2026/2027"
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.