eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabłudówDostawa kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów



Ogłoszenie z dnia 2022-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb2cf7dd-c465-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172504

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036792/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa kruszyw do naprawy dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00134192/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 697437,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów.
Zadanie nr 1 – mieszanka kruszywa naturalnego:
ilość gwarantowana: 5 000 t,
ilość wynikająca z prawa opcji: 1 250,00 t.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki kruszywa naturalnego, wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
1) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
3) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub przekazane osobiście. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
5) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
9) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212120-7 - Żwir

4.5.5.) Wartość części: 245937,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów.
Zadanie nr 2 – kruszywo łamane o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30)
ilość gwarantowana: 2500 t,
ilość wynikająca z opcji: 625,00 t.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 mm (C50/30), wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
1) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
3) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub przekazane osobiście. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
5) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
9) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 196875,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów.
Zadanie nr 3 – piasek:
ilość gwarantowana: 500 t.,
ilość wynikająca z prawa opcji: 125 t.
2. Przedmiotem zamówienia jest piasku, wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
1) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
3) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub przekazane osobiście. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
5) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
9) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek

4.5.5.) Wartość części: 17025,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy kruszyw do naprawy dróg na terenie Gminy Zabłudów.
Zadanie nr 4 – kruszywo betonowe z recyklingu:
ilość gwarantowana: 2 000 t.,
ilość wynikająca z prawa opcji: 500 t.
2. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kruszywa betonowego z recyklingu, wyładunek w pasie drogowym lub miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
1) Miejsca dostarczania kruszyw – drogi na terenie Gminy Zabłudów lub miejsca wskazane przez Zamawiającego.
2) Zamawiający wymaga, aby dostarczone kruszywo spełniało wymagania określone odpowiednio w załącznikach nr 7-10 do SWZ.
3) Poszczególne dostawy będą realizowane partiami w minimalnej wydajności 120 t./dziennie dla każdego rodzaju kruszywa po zgłoszeniu przez Zamawiającego miejsca, ilości i terminu dostawy na warunkach określonych w specyfikacji. Zamówienie będzie wysyłane Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej, faksu lub przekazane osobiście. Wielkość dostaw będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia środkami transportu będącymi w jego dyspozycji.
5) Do każdej dostawy Wykonawca winien jest dołączyć stosowne dokumenty (np. listy przewozowe, druki Wz, itp. obowiązujące w firmie Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym) potwierdzające ilość dostarczonego kruszywa na podstawie ważenia przeprowadzonego zalegalizowaną wagą oraz stosowne dokumenty potwierdzające spełnianie przez kruszywo wymagań odnośnie jego jakości. Dokumenty będą przekazywane każdorazowo po zakończeniu dostawy.
6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wykonywania kontrolnych badań dostarczonych kruszyw. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego kruszywa jest niezgodna z przedstawionymi dokumentami potwierdzającymi jego jakość, Wykonawca pokryje koszt kontrolnych badań zleconych przez Zamawiającego natomiast Zamawiający nie dokona zapłaty za dostarczone kruszywo.
7) Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia kruszywa w terminie określonym w zamówieniu. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminu dostawy w przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych ewentualnie innych niezależnych od niego okoliczności.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolnego ważenia wyrywkowo wytypowanych pojazdów. W przypadku stwierdzenia niezgodności z dokumentem przewozowym przedstawionym przez Wykonawcę do rozliczeń ilości kruszywa będzie przyjęta ilość stwierdzona w ważeniu kontrolnym.
9) Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.5.) Wartość części: 237500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299312,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376687,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299312,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "PIKAR" Dariusz Pruszyński, Piotr Pruszyński S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRUSZYNKI GASTRONOMIA Piotr Pruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5423238496, REGON: 200866408

7.3.3) Ulica: Jarzębinowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-793

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299312,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240593,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384375,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240593,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "PIKAR" Dariusz Pruszyński, Piotr Pruszyński S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRUSZYNKA GASTRONOMIA Piotr Pruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5423238496, REGON: 200866408

7.3.3) Ulica: Jarzębinowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-793

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240593,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21237,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29212,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21237,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "PIKAR" Dariusz Pruszyński, Piotr Pruszyński S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PRUSZYNKA GASTRONOMIA Piotr Pruszyński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5423238496, REGON: 200866408

7.3.3) Ulica: Jarzębinowa

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-793

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21237,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292125,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292125,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292125,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Kaczanowski Jarosław Kaczanowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5431804119, REGON: 200095460

7.3.3) Ulica: Kilińskiego

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292125,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Wartość brutto zawartej umowy:
ZADANIE 1:
1. ilość gwarantowana: 239 450,00 zł
2. opcja: 59 862,50 zł
3. całość:299 312,50 zł

ZADANIE 2:
1. ilość gwarantowana: 192 475,00 zł
2. opcja: 48 118,75 zł
3. całość: 240 593,75 zł

ZADANIE 3:
1. ilość gwarantowana: 16 990,00 zł
2. opcja: 4 247,50 zł
3. całość: 21 237,50 zł

ZADANIE 4:
1. ilość gwarantowana: 233 700,00 zł
2. opcja: 58 425,00 zł
3. całość: 292 125,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.