eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoZakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Olecku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671194

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 32

1.5.2.) Miejscowość: Olecko

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 877391865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.olecko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.olecko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1069665

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e356cde-051f-4060-a88a-76162c363fec

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00014485/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00142460

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.272.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Olecku.
Kod CPV- 34110000-1 samochód osobowy
2. Wykonawca oświadcza, że samochód jest fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2025 roku, nieużywany, wolny od wad, w tym również od wad prawnych, nie był poddawany jakimkolwiek naprawom, nie mają do niego jakichkolwiek praw osoby trzecie, ani nie jest on przedmiotem żadnego postępowania lub zabezpieczenia o parametrach
i funkcjonalnościach nie gorszych niż zostały wskazane w opisie przedmiotu zamówienia/ opis minimalnych parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ, spełnia polskie wymagania, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku - Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy i wymogi Dyrektywy min. CEE EURO 6 w zakresie emisji spalin, obowiązującą na dzień dostawy samochodu.
3. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu Umowy w stanie kompletnym, nieuszkodzonym i gotowym do eksploatacji.
4. Oferowany model samochodu musi być aktualnie wytwarzany przez producenta, którego autoryzowane stacje obsługi (ASO) znajdują się na terenie Polski oraz musi spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów ruchu drogowego.
5. Dostarczony samochód musi posiadać:
1) homologację umożliwiającą dopuszczenie pojazdów do ruchu na obszarze Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) książkę gwarancyjną pojazdu wraz z wykazem ASO,
3) książkę serwisową samochodu (jeżeli występuje w formie papierowej),
4) instrukcję obsługi samochodu,
5) dokumenty potwierdzające zapłatę akcyzy, w przypadku wystąpienia obowiązku zapłaty akcyzy,
6) wymagane prawem dokumenty, niezbędne do rejestracji samochodu,
7) inne dokumenty - jeśli są wymagane przez Zamawiającego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- przeszkolenie przedstawiciela Zamawiającego z zakresu obsługi dostarczonego pojazdu,
- przeglądy gwarancyjne.
Szczegółowe informacje zawiera załącznik nr 6 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIMOT FILIPKOWSCY SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8480004188

7.3.3) Ulica: ul. Podmiejska 1

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 29 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.