Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118035/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części budynku remizy na świetlicę w miejscowości Bardzice gmina Kowala
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOWALA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Walewskiej 7
1.5.2.) Miejscowość: Kowala-Stępocina
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-624
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486101760
1.5.8.) Numer faksu: 486101722
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kowala@kowala.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowala.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowala.ezamawiajacy.pl/app/login1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania części budynku remizy na świetlicę w miejscowości Bardzice gmina Kowala2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a214c3e4-b8e3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050386/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Zmiana sposobu użytkowania części budynku remizy na świetlicę w miejscowości Bardzice gmina Kowala
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Planowana inwestycja polega na zmianie sposobu użytkowania części budynku remizy na świetlicę w miejscowości Bardzice, obręb: 0002 - Bardzice, jednostka ewidencyjna: 142507_2 - Kowala, na działkach nr ewidencyjne 847, 848/1, 848/5, gmina Kowala. Przedmiotowa działka jest uzbrojona w przyłącze energetyczne, telekomunikacyjne, wodociągowe i kanalizacyjne do szamba. Teren inwestycji jest zabudowany budynkiem remizy objętym inwestycją. Usytuowanie budynku uwzględnia warunki zawarte w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego. Dojazd do działki istniejącym zjazdem z drogi gminnej (na dotychczasowych zasadach).
Miejsce składowania odpadów bytowo - gospodarczych w istniejących szczelnych, zamykanych i opróżnianych systematycznie pojemnikach. Odległości wynikające z warunków technicznych i innych przepisów zostały zachowane.
Do budynku są podłączone następujące media:
· zasilanie budynku w energię elektryczną- istniejące przyłącze na dotychczasowych zasadach;
· zaopatrzenie budynku w wodę z sieci wodociągowej- istniejące przyłącze na dotychczasowych zasadach.
Projektowana zmiana sposobu użytkowania części budynku remizy na świetlicę o zwartej bryle w kształcie prostokąta. Budynek parterowy, wolnostojący, niepodpiwniczony. W budynku projektuje się pomieszczenia: wiatrołap, świetlicę oraz dwie łazienki.
Całość prac obejmować będzie roboty wykończeniowe obejmujące:
- wykonanie tynków wewnętrznych,
- wykonanie podłóg i posadzek,
- wykonanie murowanych ścian działowych z gazobetonu gr. 12 cm,
- malowanie ścian wewnętrznych,
- montaż armatury łazienkowej,
- wykonanie sufitu g-k na ruszcie stalowym.
Całość prac obejmować będzie:
• roboty murowe
• roboty wykończeniowe wewnętrzne
• wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej
• wykonanie instalacji odgromowej zewnętrznej
• wykonanie instalacji fotowoltaicznej
• wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody
• wykonanie instalacji sanitarnej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót, technologia wykonania zawarte są w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb), przedmiarze robót stanowiących załączniki do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, złożoną ofertą oraz oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym.
Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót załączony do SWZ nie jest dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy. Załączony przedmiar robót stanowi podstawę do sporządzenia kosztorysu ofertowego, jest opracowaniem wtórnym wykonanym na podstawie projektu. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę robot budowlanych i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym, Wykonawca może dokonać wizji lokalnej, przy czym Zamawiający określa, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z powykonawczą dokumentacją odbiorową:
- inwentaryzację powykonawczą – 3 egzemplarze (złożona do formatu A4). Jeżeli Wykonawca na dzień odbioru nie posiada inwentaryzacji powykonawczej przedkłada dokument potwierdzający złożenie inwentaryzacji powykonawczej w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGiK) wraz z mapą z geodezyjną inwentaryzacją przyłącza kanalizacyjnego złożoną do PODGiK, z niezwłocznym dostarczeniem inwentaryzacji powykonawczej przyjętej do zasobu PODGiK;
- uzyskanie przez Wykonawcę wszelkich niezbędnych zgód, w tym pozwolenie na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397850,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 253380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-KOMPLEKS ŁUKASZ ADAMCZYK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962443069
7.3.3) Ulica: BANKOWA 108, MAŁĘCZYN
7.3.4) Miejscowość: GÓZD
7.3.5) Kod pocztowy: 26-634
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Adamczyk INSTAL-KOMPLEKS
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Adamczyk INSTAL-KOMPLEKS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 253380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Modernizacja stołówki szkolnej przy Technikum Leśnym w Białowieży - I etap
- Prace remontowe dla Zespołu Szkół centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku
- Roboty instalacyjne w budynku przy ul. Popiełuszki 8 w Kątach Wrocławskich
- "Przebudowa holu głównego Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.