Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00043224/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
- 2023/BZP 00056374/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93
1.5.2.) Miejscowość: Kotla
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768318361
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e9cea30-8ce3-11ed-94da-6ae0fe5e71591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9cea30-8ce3-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007705/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043224
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023.MF
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2033502,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.
„Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy
Kotla”.
Zadanie obejmuje modernizację trzech budynków użyteczności publicznej,
tj. modernizację sali wiejskiej w Kozich Dołach, modernizacją i zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlice wiejską w miejscowości Chociemyśl 23 oraz modernizację sali wiejskiej w Grochowicach.
2. Ogólny zakres zamówienia:
Zakres zadania składa się z trzech inwestycji:
2.1. Modernizacja sali wiejskiej w Kozich Dołach:
2.1.1 Przedmiotem tego zadania jest modernizacja istniejącego budynku Sali wiejskiej
w miejscowości Kozie Doły, dz. nr ewid. 455, obręb Kozie Doły, gm. Kotla. Budynek objęty jest termomodernizacją w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, ocieplenie ścian budynku, wymiana pokrycia dachowego oraz przebudowa wewnątrz budynku w zakresie ścianek działowych (nie stanowiących zmiany sposobu użytkowania) bez przebudowy przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, remont w zakresie poszczególnych pomieszczeń (ścian, sufitów, podłóg) a także przebudowa w zakresie zespołu wejściowego (schody zewnętrzne i podest), utwardzenie terenu. W budynku wymienione zostanie źródło ciepła oraz wymienione zostaną sieci elektryczne i sanitarne. Na dachu budynku zamontowana zostanie instalacja fotowoltaiczna.
2.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
- projekt techniczny (budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót budowlanych,– stanowiące załącznik nr 11A do SWZ,
- pomocniczo przedmiary robót poszczególnych branż - stanowiące załącznik nr 12A do SWZ.
2.2. Zmiana sposobu użytkowania „budynku szkoły” na „świetlicę wiejską”
w miejscowości Chociemyśl 23
2.2.1. Przedmiotem tego zadania jest zmiana sposobu użytkowania budynku szkolnego na świetlicę wiejską wraz z modernizacją poszczególnych pomieszczeń. Zakres prac obejmuje roboty budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów, utworzenia zaplecza kuchennego, wymianę instalacji elektrycznych, oświetlenia, , remont klatki schodowej, wyposażenie obiektu w schodołaz, stoły, krzesła, naczynia, wymianę posadzki na posadzkę z tworzywa sztucznego, malowanie pomieszczeń, przebudowę i remont instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej oraz montaż instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, a także remont zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą bezodpływowego istniejącego zbiornika na ścieki.
2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
- projekt techniczny (budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót budowlanych,– stanowiące załącznik nr 11B do SWZ,
- pomocniczo przedmiary robót poszczególnych branż - stanowiące załącznik nr 12B do SWZ.
2.3. Modernizacja sali wiejskiej w Grochowicach
2.3.1. Przedmiotem tego zadania jest ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem elewacji oraz remont pokrycia dachowego w zakresie wymiany papy termozgrzewalnej wraz z ociepleniem dachu sali wiejskiej
w Grochowicach zlokalizowanej na działce o nr ewid. 106/1 i 107/1, obręb Grochowice, gm. Kotla. Zakres zadania obejmuje również zakup i montaż 3 szt. klimatyzatorów SPIV 422 L, które będą wykorzystywane również do ogrzewania budynku w okresie grzewczym.
2.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
-pomocniczo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12C do SWZ.
2.4. Modernizacja sali wiejskiej w Kulowie w zakresie zadaszenia tarasu
2.4.1. Przedmiotem tego zadania jest wykonanie 60 m2 zadaszenia tarasu o konstrukcji drewnianej, pokrycie dachu wykonane z blachodachówki w Kulowie przy sali wiejskiej zlokalizowanej na dz. o nr. ewid. 209/2, obręb Kulów, gmina Kotla.
2.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
- pomocniczo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12D do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
− Projekty techniczne/wykonawcze – stanowiący załącznik nr 11A, 11B do SWZ
− projektowane postanowienia umowy (PPU) – stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
− Pomocniczo przedmiary robót – stanowiące załącznik nr 12A, 12B, 12C, 12D do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2321990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2321990,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2321990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO WYKONAWSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH ZBIGNIEW KŁOS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410034651
7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 20
7.3.4) Miejscowość: Wschowa
7.3.5) Kod pocztowy: 67-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2321990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- " Budowa instalacji PV o mocy do 50 kW"
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.