eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KotlaPrzebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOTLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647357

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 93

1.5.2.) Miejscowość: Kotla

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-240

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768318361

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kotla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e9cea30-8ce3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e9cea30-8ce3-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007705/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Kotla

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043224

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2023.MF

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2033502,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn.
„Przebudowa i modernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy
Kotla”.
Zadanie obejmuje modernizację trzech budynków użyteczności publicznej,
tj. modernizację sali wiejskiej w Kozich Dołach, modernizacją i zmianę sposobu użytkowania budynku szkoły na świetlice wiejską w miejscowości Chociemyśl 23 oraz modernizację sali wiejskiej w Grochowicach.
2. Ogólny zakres zamówienia:
Zakres zadania składa się z trzech inwestycji:
2.1. Modernizacja sali wiejskiej w Kozich Dołach:
2.1.1 Przedmiotem tego zadania jest modernizacja istniejącego budynku Sali wiejskiej
w miejscowości Kozie Doły, dz. nr ewid. 455, obręb Kozie Doły, gm. Kotla. Budynek objęty jest termomodernizacją w zakresie wymiany stolarki okiennej oraz drzwiowej, ocieplenie ścian budynku, wymiana pokrycia dachowego oraz przebudowa wewnątrz budynku w zakresie ścianek działowych (nie stanowiących zmiany sposobu użytkowania) bez przebudowy przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, remont w zakresie poszczególnych pomieszczeń (ścian, sufitów, podłóg) a także przebudowa w zakresie zespołu wejściowego (schody zewnętrzne i podest), utwardzenie terenu. W budynku wymienione zostanie źródło ciepła oraz wymienione zostaną sieci elektryczne i sanitarne. Na dachu budynku zamontowana zostanie instalacja fotowoltaiczna.
2.1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
- projekt techniczny (budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót budowlanych,– stanowiące załącznik nr 11A do SWZ,
- pomocniczo przedmiary robót poszczególnych branż - stanowiące załącznik nr 12A do SWZ.



2.2. Zmiana sposobu użytkowania „budynku szkoły” na „świetlicę wiejską”
w miejscowości Chociemyśl 23
2.2.1. Przedmiotem tego zadania jest zmiana sposobu użytkowania budynku szkolnego na świetlicę wiejską wraz z modernizacją poszczególnych pomieszczeń. Zakres prac obejmuje roboty budowlane w zakresie przebudowy sanitariatów, utworzenia zaplecza kuchennego, wymianę instalacji elektrycznych, oświetlenia, , remont klatki schodowej, wyposażenie obiektu w schodołaz, stoły, krzesła, naczynia, wymianę posadzki na posadzkę z tworzywa sztucznego, malowanie pomieszczeń, przebudowę i remont instalacji wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej oraz montaż instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej, a także remont zewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z wymianą bezodpływowego istniejącego zbiornika na ścieki.
2.2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
- projekt techniczny (budowlano-wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót budowlanych,– stanowiące załącznik nr 11B do SWZ,
- pomocniczo przedmiary robót poszczególnych branż - stanowiące załącznik nr 12B do SWZ.
2.3. Modernizacja sali wiejskiej w Grochowicach
2.3.1. Przedmiotem tego zadania jest ocieplenia ścian budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem elewacji oraz remont pokrycia dachowego w zakresie wymiany papy termozgrzewalnej wraz z ociepleniem dachu sali wiejskiej
w Grochowicach zlokalizowanej na działce o nr ewid. 106/1 i 107/1, obręb Grochowice, gm. Kotla. Zakres zadania obejmuje również zakup i montaż 3 szt. klimatyzatorów SPIV 422 L, które będą wykorzystywane również do ogrzewania budynku w okresie grzewczym.
2.3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
-pomocniczo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12C do SWZ.

2.4. Modernizacja sali wiejskiej w Kulowie w zakresie zadaszenia tarasu
2.4.1. Przedmiotem tego zadania jest wykonanie 60 m2 zadaszenia tarasu o konstrukcji drewnianej, pokrycie dachu wykonane z blachodachówki w Kulowie przy sali wiejskiej zlokalizowanej na dz. o nr. ewid. 209/2, obręb Kulów, gmina Kotla.
2.4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakresie prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
- pomocniczo przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 12D do SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym zakres prac niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określają:
− Projekty techniczne/wykonawcze – stanowiący załącznik nr 11A, 11B do SWZ
− projektowane postanowienia umowy (PPU) – stanowiące załącznik nr 1 do SWZ.
− Pomocniczo przedmiary robót – stanowiące załącznik nr 12A, 12B, 12C, 12D do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45410000-4 - Tynkowanie

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2321990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2321990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2321990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD BUDOWNICTWA OGÓLNEGO WYKONAWSTWO ROBÓT OGÓLNOBUDOWLANYCH I INSTALACYJNYCH ZBIGNIEW KŁOS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 410034651

7.3.3) Ulica: ul. Działkowa 20

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2321990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.