Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00079715/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-11
- 2021/BZP 00085405/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00086274/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-17
- 2021/BZP 00086962/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIENNY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ PRZY MIEJSKIM OŚRODKU POMOCY RODZINIE
1.3.) Oddział zamawiającego: DDPS w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770530492
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaracza 9
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598142801
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mopr@sl.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.mopr.slupsk.pl/dokumenty/menu/211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c2eb884-ca1e-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00076122/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługę przygotowania i dowozu posiłków dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPR XVI.2610.01.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 85000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczenie posiłków (obiad) dla podopiecznych Dziennego Domu Pomocy Społecznej „Bezpieczna Przystań” w Słupsku przy ul. Jaracza 9 w średniej ilości dziennej 50 zestawów obiadowych w okresie od 1 lipca 2021 r. do 30 grudnia 2021 r. z wyjątkiem sobót i niedziel (średnia ilość liczona jest w stosunku do okresu trwania umowy). Przez święta rozumie się dni ustawowo wolne do pracy. Planuje się szacunkową wielkość zamówienia w ilości szacunkowej 6.000 szt obiadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w sekcji V — Kwalifikacja wykonawców, pkt 5.4 - Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu, przedstawił opis przedmiotu zamówienia, a tym samym nie wskazał warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający pomyłkowo uwzględnił treść warunków udziału w postępowaniu w części 5.8 ogłoszenia o zamówieniu, przy czym Zamawiający nie doprecyzował, że treść uwzględniona w tej części ogłoszenia dotyczy właśnie warunków udziału w postępowaniu. Jednak należy zaznaczyć, że treść wskazana w pkt 5.8 ogłoszenia również nie uwzględnia wszystkich warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pLt 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia. Powyźsze oznacza brak spójności w zapisach dotyczących warunków udziału w postępowaniu między SWZ, a ogłoszeniem o zamówieniem co skutkuje obarczeniem postępowania wadą niemożliwą do usunięcia, a tym samym uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Zamawiający jako jeden z warunków udziału w postępowania w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych określił, iż wykonawca ubiegający się o zamówienie winien dysponował dietetykiem, który posiada kwalifikacje do zapewnienie wysokiego poziomu świadczonej usługi, tj. m. in.
wykształcenie kierunkowe. Zastosowany opis warunku udziału w postępowaniu jest niejednoznaczny i nieprecyzyjny, a tym samym mógł w nieuzasadniony sposób eliminować wykonawców zdolnych do realizacji zamówienia.
Powyższe skutkuje obarczeniem postępowania wadą niemożliwą do usunięcia, a tym samym uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69880 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa stymulatorów i akcesoriów dla Pracowni Urządzeń Wszczepialnych Serca - 31/TP/2025
- Wykonanie remontu Sali wykładowej nr 24 w budynku dydaktycznym wraz z przynależnym tarasem oraz remontu schodów wejściowych w budynku przy ul. Policjantów 11, na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Zakup usług zdrowotnych - świadczenie usług psychotraumatologa
- DOSTAWA W FORMIE LEASINGU OPERACYJNEGO Z OPCJĄ WYKUPU POJAZDU SPECJALISTYCZNEGO - SAMOCHODU DOSTAWCZEGO
- Przewóz uczestników na zajęcia laboratoryjne na trasie Słupsk-Gdańsk-Słupsk w ramach projektu: "Szkoła zawodowa szkołą dobrego wyboru - podniesienie jakości edukacji (...)"
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Aresztu Śledczego w Słupsku i Oddziału Zewnętrznego w Ustce Aresztu Śledczego w Słupsku na rok 2025/2026
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Warsztaty polowe - innowacje w produkcji roślinnej"
- Usługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców
- Świadczenie usług cateringowych na eventach i zjazdach programów Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej (w większości poza budynkiem Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej).
- Zapewnienie usług cateringowych ( 2 części).
- Usługi cateringowe na 2025 r. dla Przedszkola nr 445 w Warszawie.
- Usługa społeczna polegająca na świadczeniu kompleksowych usług wyżywienia w ramach programu Szkoły Letniej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.