eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZad.nr 1: "Nasadzenia w pasie drogowym w ul. S. Żeromskiego i Wygodnej" , Zad. nr 2: "Zieleniec przy ul. Barlickiego/Pestalozziego"; w ramach Funduszu Osiedlowego -Rada Osiedla Ołbin, priorytet nr 7



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zad.nr 1: „Nasadzenia w pasie drogowym w ul. S. Żeromskiego i Wygodnej” , Zad. nr 2: „Zieleniec przy ul. Barlickiego/Pestalozziego”; w ramach Funduszu Osiedlowego –Rada Osiedla Ołbin, priorytet nr 7

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Trzebnicka 33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-231

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 323 50 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 71 323 50 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zzm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-wroc.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zad.nr 1: „Nasadzenia w pasie drogowym w ul. S. Żeromskiego i Wygodnej” , Zad. nr 2: „Zieleniec przy ul. Barlickiego/Pestalozziego”; w ramach Funduszu Osiedlowego –Rada Osiedla Ołbin, priorytet nr 7

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fae4edac-00cf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00172655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000852/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Zad.1:„Nasadzenia w pasie drogowym w ul.S.Żeromskiego i Wygodnej” z Funduszu Osiedlowego–Rada Osiedla Ołbin, priorytet nr 7; Zad.2:„Zieleniec przy ul.Barlickiego/Pestalozziego” z Funduszu Osiedlowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/220/56/2021/DP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116683,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zadanie nr 1: „Nasadzenia w pasie drogowym w ul. S. Żeromskiego i Wygodnej” w ramach Funduszu Osiedlowego – Rada Osiedla Ołbin, priorytet nr 7.
Inwestycja obejmuje zagospodarowanie terenu u zbiegu ul. S. Żeromskiego i Wygodnej, na działce nr 92 i 62, AR 13, Obręb: Plac Grunwaldzki we Wrocławiu.
UWAGA: Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywane sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony.
W razie konieczności wjazdu sprzętem cięższym niż 5,5 t każdorazowo należy taki zamiar zgłosić i uzgodnić z Zamawiającym. W miejscach zagrożenia zniszczenia nawierzchni bądź zagęszczenia gruntu konieczne jest wykonanie tymczasowej drogi technologicznej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 41031,68 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Zadanie nr 2: „Zieleniec przy ul. Barlickiego/Pestalozziego” w ramach Funduszu Osiedlowego – Rada Osiedla Ołbin, priorytet nr 7.
Inwestycja obejmuje zagospodarowanie terenu u zbiegu ulic Barlickiego i Pestalozziego, dz. nr 68 i 97/2, AR 14, obręb Plac Grunwaldzki we Wrocławiu.
UWAGA: Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywane sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony.
W razie konieczności wjazdu sprzętem cięższym niż 5,5 t każdorazowo należy taki zamiar zgłosić i uzgodnić z Zamawiającym. W miejscach zagrożenia zniszczenia nawierzchni bądź zagęszczenia gruntu konieczne jest wykonanie tymczasowej drogi technologicznej.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych:
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych
CZĘŚĆ III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni
3. Szczegóły opisu przedmiotu zamówienia zawiera SWZ wraz z załącznikami (w tym wzór umowy wraz z OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 75652,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w zakresie Zadania 1 zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie w zakresie Zadania 2 zostało unieważnione na podstawie przepisu art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.