Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00093191/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbuczyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Zbuczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-106
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 25 641 63 90
1.5.8.) Numer faksu: 25 641 63 90
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@zbuczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zbuczyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f9b6bb4-6c78-4591-a62c-9e42b55fa3fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9b6bb4-6c78-4591-a62c-9e42b55fa3fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00053407/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi dla pieszych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 03.01 Zrównoważona mobilność miejska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00093191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.03.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: „Budowa drogi dla pieszych”.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1) opracowanie aktualnej mapy do celów projektowych, odzwierciedlającej faktyczny stan prawny oraz wykonania niezbędnych pomiarów uzupełniających i sprawdzających aktualność podkładów geodezyjnych w miejscach charakterystycznych. Mapę należy wykonać w formie cyfrowej, której obiekty przedstawione są w formie obrazów wektorowych. Mapa powinna być wynikiem bezpośrednich pomiarów geodezyjnych, a nie digitalizacji map kreskowych. Wykonawca przekaże plik „txt” w wersji elektronicznej określający listę punktów lokalizujących obiekt w terenie z podaniem współrzędnych punktów pomiarowych oraz ich rzędne wysokościowe w odniesieniu do reperów niwelacji państwowej,
2) ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych liniami rozgraniczającymi inwestycji (przedmiotu zamówienia) oraz wykonanie stosownej dokumentacji,
3) Sporządzenie map zawierających projekty podziału nieruchomości oraz niezbędnych wykazów zmian gruntowych, zgodnie z przepisami odrębnymi, wykonanie dodatkowych projektów podziału gruntów Wykonawca wykona je w ramach ceny kontraktowej,
4) Wyznaczenie i wyniesienie nowych granic pasa drogowego na podstawie decyzji ZRID,
5) Wykonanie projektów podziałów wraz z pozyskaniem aktualnych wypisów z ewidencji gruntów, odpisy z księgi wieczystej, wykazy zmian ewidencyjnych – stanowiących załącznik do wniosku o ZRID,
6) Przygotowanie na własny koszt materiałów do wniosków: ZRID, pozwolenia wodno-prawne i innych decyzji, na podstawie których Wykonawca w imieniu Zamawiającego wystąpi o uzyskanie niezbędnych decyzji,
7) Przygotowanie na własny koszt karty informacyjnej przedsięwzięcia do decyzji środowiskowej oraz wszystkich dokumentów i opracowań (m.in. raport odziaływania na środowisko, jeśli organ wydający decyzję nałoży obowiązek jego opracowania) niezbędne do uzyskania decyzji środowiskowej,
8) Uwzględnienie dodatkowych wymagań wynikających z uzyskanych: warunków, decyzji oraz opinii uzyskiwanych na potrzeby wydania decyzji ZRID. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego dla tych rozwiązań Wykonawca umieści je w projekcie i zrealizuje,
9) Opracowanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego, projektu technicznego, projektów wykonawczych,
10) Uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
11) O ile okaże się to konieczne uzyskanie niezbędnych odstępstw od obowiązujących przepisów,
12) Uzyskanie decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej (ZRID),
13) Sporządzenie przedmiaru robót oraz kosztorysu inwestorskiego, pełnienie nadzoru autorskiego,
14) Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót według wymagań zawartych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego,
15) Wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonego i zatwierdzonego projektu i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
16) Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia,
17) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / przyjęcia bez sprzeciwu przez organ nadzoru budowlanego zawiadomienia o zakończeniu robót zrealizowanej inwestycji.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno – użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 628776,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1000020,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 628776,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M-BRUK Mirosław Desperat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 030181018
7.3.3) Ulica: Bejdy 48
7.3.4) Miejscowość: Olszanka
7.3.5) Kod pocztowy: 08-207
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW DESPERAT
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MIROSŁAW DESPERAT
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 628776,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI ZBUCZYN
więcej: przetargi ZBUCZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
- Przebudowa drogi gminnej 140176K w km od 0+000 do 0+995, w miejscowości Wierzbica, gmina Kozłów
- Budowa drogi leśnej na odcinku 1,9 km w Nadleśnictwie Rokita, Leśnictwo Rokita
- Remont Drogi Gminnej nr 140210K Książ Wielki - Pokusa od km 0+000 do km 4+050 w miejscowościach Książ Wielki, Konaszówka, Mianocice, Rzędowice, Gmina Książ Wielki
- Budowa drogi gminnej w km od 0+0,00 do km 0+283,00 w miejscowości Krzykawa, Gmina Bolesław
- Remont odcinka drogi gminnej w miejscowości Lasek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.