Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00079996/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00089007/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-09
- 2023/BZP 00090065/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego wraz z najmem pomp określonych w 4 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224312312
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.jaroszewska@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego wraz z najmem pomp określonych w 4 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce66a84b-a3ac-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00079996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 208917,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: Diety do żywienia dojelitowego: /1. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, szt. 180 /2.Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, szt. 10 /3. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, bogatobiałkowa, szt. 12 /4. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, oligopeptydowa, szt.80/5. Specjalistyczna, kompletna dieta do żywienia dojelitowego, dla pacjentów z niewydolnością wątroby, szt.60
/6. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, przeznaczona dla pacjentów chorych na cukrzycę, szt. 150 /7.Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, przeznaczona dla pacjentów chorych na cukrzycę, szt. 60 /8. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, wysokokaloryczna, szt. 60 /9. Kompletna dieta dla pacjentów krytycznie chorych, szt. 60 /10. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, szt. 100 /11.Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, standardowa, szt. 60 /12. Kompletna dieta wysokoenergetyczna, szt. 88 /13. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, wysokokaloryczna szt. 30 /14.Kompletna dieta wysokoenergetyczna, normobiałkowa przeznaczona do żywienia drogą doustną. szt.752
/15. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, wysokokaloryczna, szt. 20 /16.Kompletna dieta wysokoenergetyczna przeznaczona dla pacjentów z chorobami nowotworowymi, szt.64 /17. Kompletna dieta wysokoenergetyczna przeznaczona dla pacjentów chorych na cukrzycę, szt. 108 /18. Suplement białka - białko serwatki w proszku. szt. 12 /19. Zagęszczacz do żywności oraz napojów, szt. 5 /20. Kompletna dieta do żywienia dojelitowego, wysokokaloryczna, szt.30 /21. Kompletna dieta wysokoenergetyczna przeznaczona do żywienia drogą doustną, szt. 48 /22. Dieta normalizująca glikemię, op. 175 /23. Dieta kompletna, hiperkaloryczna z dodatkiem jogurtu, op. 30 /24. Dieta beztłuszczowa, op. 6 /25. Dieta kompletna, hiperkaloryczna, dieta do podaży doustnej, op.20 / 26. Dieta kompletna, hiperkaloryczna , op. 365 / 27. Dieta wspomagająca leczenie odleżyn i ran, op. 120 / 28. Dieta kompletna pod względem odżywczym, hiperkaloryczna, op. 10 /29. Dieta kompletna w płynie dla pacjentów z chorobą nowotworową, op. 550 / 30. Dieta kompletna pod względem odżywczym normalizująca glikemię, szt. 140 /31. Dieta kompletna pod względem odżywczym, normokaloryczna, wspomagająca leczenie ran i odleżyn, szt. 10 /32. Dieta bezresztkowa hiperkaloryczna, szt. 32 /33. Dieta bezresztkowa hiperkaloryczna, szt. 48 /34. Dieta bogatoresztkowa, szt. 12 /35. Dieta bogatoresztkowa, szt. 24 /36. Dieta bezresztkowa normokaloryczna, szt. 40 /37. Dieta bezresztkowa normokaloryczna, szt. 25 /38. Dieta kompletna pod względem odżywczym, normalizująca glikemię, szt. 56 /39. Dieta kompletna pod względem odżywczym, szt. 96 /40. Dieta do postępowania w niedożywieniu związanym z chorobą u pacjentów w stresie metabolicznym, szt. 140 /41.Dieta kompletna pod względem odżywczym , wysokobiałkowa, szt. 520 /42. Dieta peptydowa, kompletna pod względem odżywczym, szt. 12 /43. Dieta peptydowa, kompletna pod względem odżywczym, szt. 16 /44.Dieta cząstkowa w proszku, szt. 220 /45. Dieta kompletna w płynie dla pacjentów z chorobą nowotworową, op.100
/ 46. Klarowny preparat płynny na bazie maltodekstryn, do stosowania u pacjentów chirurgicznych, op. 16
/47. Produkt do szybkiego zagęszczania płynów (napojów i pokarmów) na bazie gumy ksantanowej, szt. 8
/ 48. Dieta doustna, wysokokaloryczna, normobiałkowa, op. 84 /49. Dieta wysokoenergetyczna, op. 10 /50.Dieta hiperkaloryczna, op. 230 /51. dieta doustna, op.140 /52. Kompletna normokaloryczna dieta do żywienia dojelitowego, szt. 100 /53. Dieta kompletna pod względem odżywczym, szt. 630 /54. Płynna dieta peptydowa kompletna pod względem odżywczym, szt. 100 /55. Płynna dieta peptydowa pod względem odżywczym, szt. 420 /56. Dieta wysokoenergetyczna, szt. 16 /57. Żywność specjalnego przeznaczenia medycznego, szt. 16 /58. Dieta normokaloryczna, ubogoresztkowa, szt. 16 /59.Dieta normokaloryczna, szt. 16 /60. Dieta kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna, szt. 22 /61.Dietetyczny środek spożywczy specjalnego przeznaczenia medycznego, szt. 8 /62.Dieta hiperkaloryczna, op. 16 /63. dieta kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna, szt.48 /64. Dieta kompletna pod względem odżywczym, wysokoenergetyczna, szt. 48 /65. dieta kompletna pod względem odżywczym, dieta peptydowa, wysokoenergetyczna, szt. 48.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33692510-5 - Preparaty odżywiania wewnątrzjelitowego
4.5.5.) Wartość części: 161247,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 – Zestawy i pompy do żywienia dojelitowego: /1. Uniwersalny zestaw do żywienia dojelitowego przez pompę, szt. 1000 /2. Uniwersalny zestaw do żywienia dojelitowego metodą grawitacyjną, szt. 30.Wykonawca na czas trwania umowy udostępni pompy do żywienia dojelitowego w ilości 10 sztuk, kompatybilne z przyrządami z pozycji 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122411-4 - Pompy do odżywiania
4.5.5.) Wartość części: 14390,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3 – Zestawy do podaży diet i pompy do żywienia dojelitowego: /1. Zestaw do podaży diet przez pompę dojelitową, szt. 1000.Wykonawca na czas trwania umowy udostępni pompy do żywienia dojelitowego w ilości 10 sztuk, kompatybilne z przyrządami z pozycji 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122411-4 - Pompy do odżywiania
4.5.5.) Wartość części: 14220,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 4 – Zestawy i pompy do żywienia dojelitowego: /1.Uniwersalny zestaw do żywienia dojelitowego przez pompę, szt.1000.Wykonawca na czas trwania umowy udostępni pompy do żywienia dojelitowego w ilości 10 sztuk, kompatybilne z przyrządami z pozycji 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42122411-4 - Pompy do odżywiania
4.5.5.) Wartość części: 19060,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160260,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160260,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160260,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160260,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13978,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13978,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13978,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.ol
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13978,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14059,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14059,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14059,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bialmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 849-00-00-039
7.3.3) Ulica: ul. Kazimierzowska 46/48/35
7.3.4) Miejscowość: Wraszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-546
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14059,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc informuje, że zgodnie z art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt. 1 w zw. z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa Pzp” unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę środków spożywczych specjalnego przeznaczenia medycznego wraz z najmem pomp określonych w 4 pakietach w zakresie Pakietu Nr 4, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, wynikającą z dokonania przez zamawiającego czynności opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem art. 99 ust. 1 w zw. z art. 16 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.