Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00183675/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-09
- 2025/BZP 00186931/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacje oświetlenia ulicznego w Gminie Grodzisk Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250
1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacje oświetlenia ulicznego w Gminie Grodzisk Mazowiecki
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dfbb4cf0-d601-40fa-9566-7f45d57cc4ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041112/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizacje oświetlenia ulicznego w Gminie Grodzisk Mazowiecki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10872593.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1087259
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdział XIII i XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 10. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.18.2025,
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw ulicznych typu LED w ilości 760 szt. w tym:
- opraw o mocy znamionowej 100W w ilości 50 szt.
- opraw o mocy znamionowej 60W w ilości 710 szt.
Oraz słupów Żelbetowych ŻN – 12 w ilości 80 szt.
spełniających następujące wymagania:
1. Oprawy uliczne
Parametry świetlne źródła światła:
• źródło światła w oprawie składające się z diod LED wykonanych w technologii SMD;
• każda dioda wyposażona we własny układ optyczny;
• skuteczność świetlna opraw, rozumiana jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, minimum 140 lm/W;
• minimalne parametry żywotności dla chipów LED 100000 h (L90B10) przy Tc 850C;
• wskaźnik oddawania barw Ra minimum 70;
• temperatura barwowa minimum 4000K;
• bez efektu migotania i efektu stroboskopowego;
• optyka dedykowana do opraw ulicznych.
Parametry elektryczne i termiczne zasilacza:
• napięcie znamionowe zasilacza zawiera zakres minimum 220 V – 240 V, 50Hz/60Hz
• redukcja mocy minimum 50%;
• programowanie grupowe przy wykorzystaniu kontrolera i sygnału NFC;
• możliwość zaprogramowania minimum 4 poziomów redukcji mocy w określonych godzinach;
• współczynnik mocy PF minimum 0,95 dla parametrów znamionowych zasilacza;
• zabezpieczenie przeciwprzepięciowe L/N-PE (CM) minimum 10 kV;
• zabezpieczenie nadnapięciowe (OVP);
• zabezpieczenie przed przegrzaniem (OTP);
• zabezpieczenie przeciwzwarciowe (SCP);
• Zasilacz posiadający znak D4i
Oprawy:
• obudowa wykonana z wysokociśnieniowego odlewu aluminium malowana proszkowo farbą w kolorze szarym;
• powierzchnia górna oprawy gładka, uniemożliwiająca przywieranie i gromadzenie się na niej zanieczyszczeń;
• brak użebrowanego radiatora na korpusie oprawy;
• obudowa wyposażona w zawór antykondensacyjny
• korpus obudowy wyposażony w uniwersalne gniazdo typu ZHAGA;
• poziom szczelności obudowy minimum IP 66;
• minimum I oraz II klasa ochronności oprawy;
• klosz wykonany ze szkła hartowanego
• poziom odporności oprawy na uderzenia minimum IK10
• odcięcie napięcia od zasilacza i układu LED po otwarciu komory zasilacza;
• zakres temperatury pracy opraw minimum od -300C do + 500C;
• oprawa wyposażona w zintegrowany uchwyt z możliwością regulacji kąta nachylenia oprawy, umożliwiający zainstalowanie lampy na wierzchołku słupa (regulacja od -5˚ do +30˚) oraz na wysięgniku (regulacja -30˚;+30˚)
• uchwyt montażowy oprawy przystosowany do wysięgnika Ø 46 mm – 60 mm;
• bez narzędziowy dostęp do wnętrza obudowy za pomocą dwóch zatrzasków
• oprawa wyposażona w oddzielne zabezpieczenie przepięciowe 10kV (oddzielne od zasilacza SPD)
Oprawy uliczne typu LED muszą posiadać:
a. znak CE i deklarację zgodności
b. certyfikat ENEC i ENEC+ potwierdzający następujące wartości wymaganych parametrów: klasa ochronności, szczelność, odporność na uderzenia, IK, temperatury otoczenia
c. certyfikat ZD4i
d. raport LM80 TM21 dla źródeł światła stosowanych w oprawach, potwierdzający wymaganą trwałość
e. Świadectwo deklaracji środowiskowej III typu dla opraw oświetleniowych zgodnie z EN 15804+A2, wydane przez uprawnioną jednostkę np. ITB lub równoważną
Dodatkowo do programowania zasilacza musi być dostarczony programator wraz z programem lub aplikacją do zaprogramowania mocy zasilacza.
WYMOGI DO OBLICZEŃ FOTOMETRYCZNYCH RÓWNOWAŻNYCH:
Obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych w obliczeniach fotometrycznych referencyjnych
a) Obliczenia fotometryczne, należy wykonać dla każdej sytuacji geometrycznej ujętej w w obliczeniach referencyjnych w zakresie wszystkich parametrów określonych przez normę PN-EN 13201:2016 (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, Rei) dla klasy oświetlenia ulicznego. Do obliczeń należy przyjąć klasę oświetlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych oraz współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Obliczenia fotometryczne muszą potwierdzać spełnienie wszystkich parametrów określonych w normie PN-EN 13201:2016 przez proponowane do oferty oprawy oświetleniowe oraz wartości poszczególnych parametrów fotometrycznych (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, EIR) uzyskanych w obliczeniach przez oferowane oprawy oświetleniowe muszą być nie gorsze od wskazanych we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych. Wszystkie parametry geometryczne (nawis punktu świetlnego, wysokość punktu świetlnego, szerokość drogi, odległość między słupami itd.) w obliczeniach fotometrycznych wykonanych na oferowanych oprawach muszą być jednakowe z obliczeniami referencyjnymi. Kąt wychylenia oprawy w każdej sytuacji oświetleniowej nie może być większy od kąta oprawy referencyjnej.
Każde obliczenie powinno być oznaczone liczbą porządkową oraz nazwą zgodnie z referencyjnymi obliczeniami fotometrycznymi.
2. Słupy żelbetowe ŻN – 12m
żerdzie ŻN muszą być wykonane zgodnie z wymaganiami normy PNEN 12843:2008 Prefabrykaty z betonu – Maszty i słupy
żerdzie ŻN wykonane z betonu o klasie minimum C35/45
żerdzie ŻN muszą być posiadać trwałą tabliczkę znamionową, zgodną z wytycznymi normy PN-EN 12843:2008, zawierającą co najmniej następujące informacje:
f. identyfikacja producenta
g. identyfikacja miejsca produkcji
h. numer identyfikacyjny elementu
i. rodzaj słupa
j. najważniejsze/całościowe właściwości (tj. obciążenie szczytu, długość)
k. data wykonania.
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw ulicznych typu LED w ilości 760 szt. w tym:
- opraw o mocy znamionowej 100W w ilości 50 szt.
- opraw o mocy znamionowej 60W w ilości 710 szt.
Oraz słupów Żelbetowych ŻN – 12 w ilości 80 szt.
spełniających następujące wymagania:
1. Oprawy uliczne
Parametry świetlne źródła światła:
• źródło światła w oprawie składające się z diod LED wykonanych w technologii SMD;
• każda dioda wyposażona we własny układ optyczny;
• skuteczność świetlna opraw, rozumiana jako strumień świetlny emitowany przez oprawę z uwzględnieniem wszelkich występujących strat do całkowitej energii zużywanej przez oprawę, minimum 140 lm/W;
• minimalne parametry żywotności dla chipów LED 100000 h (L90B10) przy Tc 850C;
• wskaźnik oddawania barw Ra minimum 70;
• temperatura barwowa minimum 4000K;
• bez efektu migotania i efektu stroboskopowego;
• optyka dedykowana do opraw ulicznych.
Parametry elektryczne i termiczne zasilacza:
• napięcie znamionowe zasilacza zawiera zakres minimum 220 V – 240 V, 50Hz/60Hz
• redukcja mocy minimum 50%;
• programowanie grupowe przy wykorzystaniu kontrolera i sygnału NFC;
• możliwość zaprogramowania minimum 4 poziomów redukcji mocy w określonych godzinach;
• współczynnik mocy PF minimum 0,95 dla parametrów znamionowych zasilacza;
• zabezpieczenie przeciwprzepięciowe L/N-PE (CM) minimum 10 kV;
• zabezpieczenie nadnapięciowe (OVP);
• zabezpieczenie przed przegrzaniem (OTP);
• zabezpieczenie przeciwzwarciowe (SCP);
• Zasilacz posiadający znak D4i
Oprawy:
• obudowa wykonana z wysokociśnieniowego odlewu aluminium malowana proszkowo farbą w kolorze szarym;
• powierzchnia górna oprawy gładka, uniemożliwiająca przywieranie i gromadzenie się na niej zanieczyszczeń;
• brak użebrowanego radiatora na korpusie oprawy;
• obudowa wyposażona w zawór antykondensacyjny
• korpus obudowy wyposażony w uniwersalne gniazdo typu ZHAGA;
• poziom szczelności obudowy minimum IP 66;
• minimum I oraz II klasa ochronności oprawy;
• klosz wykonany ze szkła hartowanego
• poziom odporności oprawy na uderzenia minimum IK10
• odcięcie napięcia od zasilacza i układu LED po otwarciu komory zasilacza;
• zakres temperatury pracy opraw minimum od -300C do + 500C;
• oprawa wyposażona w zintegrowany uchwyt z możliwością regulacji kąta nachylenia oprawy, umożliwiający zainstalowanie lampy na wierzchołku słupa (regulacja od -5˚ do +30˚) oraz na wysięgniku (regulacja -30˚;+30˚)
• uchwyt montażowy oprawy przystosowany do wysięgnika Ø 46 mm – 60 mm;
• bez narzędziowy dostęp do wnętrza obudowy za pomocą dwóch zatrzasków
• oprawa wyposażona w oddzielne zabezpieczenie przepięciowe 10kV (oddzielne od zasilacza SPD)
Oprawy uliczne typu LED muszą posiadać:
a. znak CE i deklarację zgodności
b. certyfikat ENEC i ENEC+ potwierdzający następujące wartości wymaganych parametrów: klasa ochronności, szczelność, odporność na uderzenia, IK, temperatury otoczenia
c. certyfikat ZD4i
d. raport LM80 TM21 dla źródeł światła stosowanych w oprawach, potwierdzający wymaganą trwałość
e. Świadectwo deklaracji środowiskowej III typu dla opraw oświetleniowych zgodnie z EN 15804+A2, wydane przez uprawnioną jednostkę np. ITB lub równoważną
Dodatkowo do programowania zasilacza musi być dostarczony programator wraz z programem lub aplikacją do zaprogramowania mocy zasilacza.
WYMOGI DO OBLICZEŃ FOTOMETRYCZNYCH RÓWNOWAŻNYCH:
Obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych w obliczeniach fotometrycznych referencyjnych
a) Obliczenia fotometryczne, należy wykonać dla każdej sytuacji geometrycznej ujętej w w obliczeniach referencyjnych w zakresie wszystkich parametrów określonych przez normę PN-EN 13201:2016 (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, Rei) dla klasy oświetlenia ulicznego. Do obliczeń należy przyjąć klasę oświetlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych oraz współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Obliczenia fotometryczne muszą potwierdzać spełnienie wszystkich parametrów określonych w normie PN-EN 13201:2016 przez proponowane do oferty oprawy oświetleniowe oraz wartości poszczególnych parametrów fotometrycznych (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, EIR) uzyskanych w obliczeniach przez oferowane oprawy oświetleniowe muszą być nie gorsze od wskazanych we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdział IV w SWZ. Opis Przedmiotu Zamówienia
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31343000-2 - Izolowane złącza kablowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60%;
2) Okres udzielonej gwarancji (G) - waga kryterium 40%.
1) Cena (C) – waga 60%
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywana na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Zamawiający ofercie o najniższej cenie spośród ofert ocenianych przyzna 60 punktów a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:
cena najniższa brutto*
C = ------------------------------------------------ x 100 pkt x 60%
cena oferty ocenianej brutto
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
2) Okres udzielonej gwarancji (G)
W przypadku kryterium „Okres udzielonej gwarancji” (G), oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania:
Pi (G) = Gi/Gmax x Max (G)
gdzie:
Pi (G) ilość punktów jakie otrzyma oferta ”i” za kryterium „Okres udzielonej gwarancji”
Gi Okres udzielonej gwarancji w ofercie ”i”;
Gmax Najdłuższy okres udzielonej gwarancji /w miesiącach/ spośród wszystkich ważnych i nie odrzuconych ofert;
Max (G) maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium ”okres udzielonej gwarancji”.
UWAGA !
1) Najkrótszy okres udzielonej gwarancji - 60 m-cy
2) Najdłuższy oceniany okres udzielonej gwarancji – 120 m-cy
/w przypadku, gdy Wykonawca udzieli gwarancji dłuższej niż 120 m-cy, Zamawiający przyjmie do oceny oferty okres gwarancji wynoszący 120 m-cy z zastrzeżeniem, że do umowy wpisany zostanie okres gwarancji wskazany przez wykonawcę w ofercie/.
2. Liczba punktów określona zostanie na podstawie wzoru: C+G
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczącej Wykonawcy:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy opraw oświetleniowych drogowych wykonanych w technologii LED o wartości minimum 300 000,00 zł. brutto każda.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 7. Wykonawca, w
przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedkłada także podmiotowe środki
dowodowe, które służą potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia podmiotów udostępniających zasoby o których mowa w
Rozdziale X ust. 6 pkt 2 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lu b ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (Załącznik nr 6 do SWZ)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) KT - Karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa,
deklaracje zgodnie z zakresem przedmiotowych środków dowodowych
wskazanych w tabeli powyżej, lub inne dokumenty równoważne producenta opraw oświetleniowych, w których zawarte są dane potwierdzające wymagane dla każdej oferowanej oprawy parametry i cechy, określone odpowiednio w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający w tabeli „Przedmiotowe środki
dowodowe” określił jakim przedmiotowym środkiem lub środkami dowodowymi
ma zostać potwierdzony dany parametr wymagany przez Zamawiającego.
2) WYMOGI DO OBLICZEŃ FOTOMETRYCZNYCH RÓWNOWAŻNYCH:
Obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych w obliczeniach fotometrycznych referencyjnych
Obliczenia fotometryczne, należy wykonać dla każdej sytuacji geometrycznej ujętej w w obliczeniach referencyjnych w zakresie wszystkich parametrów określonych przez normę PN-EN 13201:2016 (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, Rei) dla klasy oświetlenia ulicznego. Do obliczeń należy przyjąć klasę oświetlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych oraz współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Obliczenia fotometryczne muszą potwierdzać spełnienie wszystkich parametrów określonych w normie PN-EN 13201:2016 przez proponowane do oferty oprawy oświetleniowe oraz wartości poszczególnych parametrów fotometrycznych (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, EIR) uzyskanych w obliczeniach przez oferowane oprawy oświetleniowe muszą być nie gorsze od wskazanych we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych. Wszystkie parametry geometryczne (nawis punktu świetlnego, wysokość punktu świetlnego, szerokość drogi, odległość między słupami itd.) w obliczeniach fotometrycznych wykonanych na oferowanych oprawach muszą być jednakowe z obliczeniami referencyjnymi. Kąt wychylenia oprawy w każdej sytuacji oświetleniowej nie może być większy od kąta oprawy referencyjnej.
Każde obliczenie powinno być oznaczone liczbą porządkową oraz nazwą zgodnie z referencyjnymi obliczeniami fotometrycznymi.
3) jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w pkt 1) powyżej lub złożone przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 1) są niekompletne , Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczony terminie. Obliczenia referencyjne jako przedmiotowe środki dowodowe, wykonawcy zobowiązani są złożyć wraz z ofertą, w przypadku niezłożenia obliczeń fotometrycznych lub złożenia niekompletnych lub niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, Zamawiający nie będzie wzywał do ich uzupełnienia a oferta taka podlega odrzuceniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1) KT - Karty katalogowe, specyfikacje techniczne, certyfikaty, świadectwa,
deklaracje zgodnie z zakresem przedmiotowych środków dowodowych
wskazanych w tabeli powyżej, lub inne dokumenty równoważne producenta opraw oświetleniowych, w których zawarte są dane potwierdzające wymagane dla każdej oferowanej oprawy parametry i cechy, określone odpowiednio w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający w tabeli „Przedmiotowe środki
dowodowe” określił jakim przedmiotowym środkiem lub środkami dowodowymi
ma zostać potwierdzony dany parametr wymagany przez Zamawiającego.
2) WYMOGI DO OBLICZEŃ FOTOMETRYCZNYCH RÓWNOWAŻNYCH:
Obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych w obliczeniach fotometrycznych referencyjnych
Obliczenia fotometryczne, należy wykonać dla każdej sytuacji geometrycznej ujętej w w obliczeniach referencyjnych w zakresie wszystkich parametrów określonych przez normę PN-EN 13201:2016 (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, Rei) dla klasy oświetlenia ulicznego. Do obliczeń należy przyjąć klasę oświetlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych oraz współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Obliczenia fotometryczne muszą potwierdzać spełnienie wszystkich parametrów określonych w normie PN-EN 13201:2016 przez proponowane do oferty oprawy oświetleniowe oraz wartości poszczególnych parametrów fotometrycznych (Em, Emin, Lm, U0, Ul, TI%, EIR) uzyskanych w obliczeniach przez oferowane oprawy oświetleniowe muszą być nie gorsze od wskazanych we wzorcowych obliczeniach fotometrycznych. Wszystkie parametry geometryczne (nawis punktu świetlnego, wysokość punktu świetlnego, szerokość drogi, odległość między słupami itd.) w obliczeniach fotometrycznych wykonanych na oferowanych oprawach muszą być jednakowe z obliczeniami referencyjnymi. Kąt wychylenia oprawy w każdej sytuacji oświetleniowej nie może być większy od kąta oprawy referencyjnej.
Każde obliczenie powinno być oznaczone liczbą porządkową oraz nazwą zgodnie z referencyjnymi obliczeniami fotometrycznymi.
3) jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych o których mowa w pkt 1) powyżej lub złożone przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt 1) są niekompletne , Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczony terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści załącznika nr 5 do SWZ składają oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Szczegółowy zakres zmian zawiera załącznik nr 4 do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę https://platformazakupowa.pl/transakcja/1087259 .
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Zorganizowanie wypoczynku letniego z programem profilaktyki zażywania substancji psychoaktywnych i przeciwdziałania przemocy.
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1519W w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odc. od m. Żelechów do m. Kaleń ul. Główna"
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1521W w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego od m. Huta Żabiowolska ul. Główna do m. Kaleń"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy archiwum zakładowego Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim na nieruchomości położonej w miejscowości Chrzanów Duży, w gminie Grodzisk Maz.
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych
- Modernizacja kompleksu sportowego Orlik 2012 w Jaśle
- "Budowa oświetlenia drogowego w gminie Ryki"
- Wynajem sprzętu multimedialnego, nagłośnieniowego, oświetleniowego oraz konstrukcji na potrzeby Festiwalu Muzyki Filmowej 2025
- Dostawa wraz z transportem i montażem lamp ulicznych, hybrydowych i solarnych, na miejsca wskazane przez Zamawiającego - teren gminy Opalenica.
- Termomodernizacja budynku Centrum Kultury i Czytelnictwa w Serocku
więcej: Izolowane złącza kablowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.