Og³oszenie z dnia 2025-04-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00104687/01 - Og³oszenie z dnia 2025-02-14
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
„Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zwi±zek Komunalny Gmin Ziemi Lubartowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432725102
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek II 6
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubartów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazekgmin@zwiazekgmin.lubartow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://zkgzl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zkgzl.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41d908f1-8be8-4334-90e9-b1a844fe4196
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00172690
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00032743/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³ugi kompleksowego ubezpieczenia Zwi±zku Komunalnego Gmin Ziemi Lubartowskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00104687
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKGZL.271/P.2.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) I czê¶æ zamówienia - „Ubezpieczenie mienia”, które obejmuje:◦ Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk
◦ Ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 385000 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II czê¶æ zamówienia - Ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i/lub posiadanego mienia4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13000 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III czê¶æ zamówienia - Ubezpieczenia komunikacyjne• Obowi±zkowe ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody wyrz±dzone ruchem tych pojazdów (OC p.p.m.)
• ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powsta³e w zwi±zku z ruchem pojazdów na terenie pañstwa nale¿±cych do Systemu Zielonej Karty, a niebêd±cych cz³onkami Unii Europejskiej (tzw. ubezpieczenie Zielona Karta – ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
• Ubezpieczenie auto-casco (AC)
• Ubezpieczenie assistance pojazdów (ASS)
• Ubezpieczenie mini assistance (ubezpieczenie bezsk³adkowe, je¶li wykonawca takie posiada)
• Ubezpieczenie nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków (NNW)
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 66510000-8 - Us³ugi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 30000 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 302607 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 389467,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302607 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Saltus Towarzystwo Ubezpieczeñ Wzajemnych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1180130637
7.3.4) Miejscowo¶æ: Sopot
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SALTUS TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ WZAJEMNYCH
jakie przetargi wygra³a firma
SALTUS TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ WZAJEMNYCH
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 302607 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 11000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 12650 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InterRisk TU S.A. Vienna Insurance Group
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260038806
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
jakie przetargi wygra³a firma
"INTERRISK TOWARZYSTWO UBEZPIECZEÑ S.A. VIENNA INSURANCE GROUP"
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 11000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23849 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23849 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23849 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zak³ad Ubezpieczeñ S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260251049
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNY ZAK£AD UBEZPIECZEÑ S.A.
jakie przetargi wygra³a firma
POWSZECHNY ZAK£AD UBEZPIECZEÑ S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23849 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1558 L na d³ugo¶ci oko³o 1 km
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodach 20 01 10, 20 01 11 - odzie¿ i tekstylia
- Roboty budowlane w celu utworzenia oraz utrzymania nowych miejsc przedszkolnych oraz dostosowania 5 o¶rodków wychowania przedszkolnego do potrzeb edukacji w³±czaj±cej
- Budowa grobów na Cmentarzu Komunalnym w Lubartowie
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastruktur± techniczn± oraz rozbiórk± istniej±cego budynku gospodarczego
wiêcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY DZIA£OSZYN"
- Ubezpieczenie grupowe na ¿ycie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomsku oraz pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczañskiego
- "Kompleksowa us³uga org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorz±du terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaanga¿owanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Kompleksowe ubezpieczenie dzie³ sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Us³uga ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdañski wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej Gminy Chocianów
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.