Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00144004/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie, transport, montaż i demontaż wraz z obsługą techniczną hal namiotowych na potrzeby organizacji wydarzenia 26 Piknik Naukowy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Stołeczna Estrada
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niemcewicza 4/6
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-027
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 849-32-86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: estrada@estrada.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.estrada.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2cfd39ec-c7be-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
samorządowa instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie, transport, montaż i demontaż wraz z obsługą techniczną hal namiotowych na potrzeby organizacji wydarzenia 26 Piknik Naukowy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cfd39ec-c7be-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00074343/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zapewnienie wraz z obsługą techniczną hal namiotowych na potrzeby organizowanego wydarzenia 26. Pikniku Naukowego 27 maja 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00144004
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 420000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Zapewnienie, transport, montaż i demontaż wraz z obsługą techniczną hal namiotowych na potrzeby organizacji wydarzenia 26 Piknik Naukowy Polskiego Radia i Centrum Nauki Kopernik 27 maja 2023 r. na Stadionie PGE Narodowym.
1. INFORMACJE OGÓLNE
2. SZCZEGÓŁOWE PARAMETRY ZAMÓWIENIA I SPOSÓB REALIZACJI
2.1 Wykonawca dostarczy wraz z montażem, obsługą, demontażem i transportem hale namiotowe ustawione zgodnie z załączonym planem usytuowania hal, który stanowi Załącznik nr 11 wg poniższego zestawienia:
a) Hale namiotowe, w kolorze białym, złożone z modułów o wymiarach: 5,0 m x 5,0 m.; h. min. 2.8 m. przy wejściu, wraz z podłogą – 140 szt. w tym hale zbudowane z modułów połączonych w ciągi:
1x10 modułów,
1x13 modułów,
1x15 modułów,
2x8 modułów,
3x7 modułów,
7x6 modułów,
1x5 modułów,
4x3 modułów,
1x2 moduły,
4x1 modułów.
Powyższe informacje stanowią informacje poglądowe i na etapie realizacji zamówienia mogą ulec zwiększeniu o maksymalnie 2 hale namiotowe 5.0 m x 5.0 m.
b) Najazdy dla osób niepełnosprawnych – 10 szt.
3. Obsługa techniczna, która obejmuje:
a) Przygotowanie harmonogramu montaży i demontaży,
b) Stały nadzór nad realizacją Imprezy, w tym koordynowanie realizacji zamówienia, przez posiadających stosowne kwalifikacje pracowników będących w stałym kontakcie z przedstawicielami Organizatora,
c) Dyżur, w trakcie trwania imprezy, osób odpowiedzialnych za ustawienie hal i namiotowych – 6 osób,
d) Dyżur wyżej wymienionych osób powinien trwać w czasie montaży i demontaży wystawców oraz w trakcie trwania wydarzenia,
e) Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą być przeszkoleni i posiadać odpowiednie do wykonywanych zadań środki ochrony (kaski, kamizelki, obuwie robocze). Wszyscy pracownicy Wykonawcy muszą dostosować się do wymogów sanitarno – epidemiologicznych aktualnych w dniach 23-29.05.2023.
4. TERMIN REALIZACJI
4.1 Harmonogram realizacji zamówienia:
a) Wykonawca opracuje i przekaże Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy dokumenty niezbędne do zgłoszenia do Urzędu m. st. Warszawy Projektu Zabudowy Tymczasowej zawierający opisy techniczne i harmonogram prac montażowych i demontażowych na terenie imprezy hal namiotowych, wszystkich elementów konstrukcyjnych powyżej 3 m wysokości,
b) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy dokumenty w formie skanu (lub jeśli zaistnieje taka prośba ze strony Urzędu kopie dokumentów w formie papierowej potwierdzone podpisem za zgodność z oryginałem) specyfikacji technicznych oraz niezbędnych atestów planowanych do użycia konstrukcji nośnych i pokryć (zadaszenia, ściany itp.) w tym informacji dotyczących trudnopalności, wymiarów elementów oraz materiałów, z których są zbudowane,
c) Montaże od dnia 23.05.2023 od godziny 9:00,
d) Pełna gotowość hal namiotowych na 26.05.2023 na godzinę 12:00,
e) Wydarzenie w dniu 27.05.2023 w godzinach 11:00-20:00,
f) Demontaże od 27.05 od godziny 23:00 do 29.05.2023 do godziny 18:00.
5. DODATKOWE INFORMACJE
5.1 Cała infrastruktura użyta do realizacji przedmiotu umowy powinna posiadać odpowiednie atesty.
5.2 Atesty infrastruktury namiotowej, niezbędne do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na organizację imprezy masowej muszą zostać przekazane Zamawiającemu najpóźniej do 7 dni od daty zawarcia umowy.
5.3 Hale namiotowe winny spełniać następujące wymogi:
a) Hala namiotowa zbudowana z modułów 5,0 m x 5,0 m wraz z podłogą, tworząca ciąg wg planu usytuowania namiotów;
b) Konstrukcja stalowo-aluminiowa;
c) Pokrycie z tkaniny nieprzemakalnej w kolorze białym, bez widocznych zabrudzeń, zapewniające pełną szczelność plandek dachowych;
d) Każdy moduł hali namiotowej zabudowane maksymalnie z trzech stron,
e) Na ścianach bocznych dopuszcza się zastosowanie okien łukowych z przezroczystej plandeki;
f) Podłogi pod wszystkimi halami nie mogą być wyższe niż 20 cm;
g) Podłogi w halach namiotowych zespolone z konstrukcją namiotu.
5.4 Może zaistnieć potrzeba podziału do 15% hal namiotowych dodatkową ścianką (z materiału jak pokrycie) umieszczoną wzdłuż lub w poprzek namiotu.
5.5 Istnieje możliwość innego ustawienia do 10% hal namiotowych dostosowanych do uzgodnionych ciągów, co zostanie ustalone przez Zamawiającego i Wykonawcę najpóźniej siedem dni przed rozpoczęciem montaży.
5.6 Hale namiotowe nie mogą być mocowane do gruntu, muszą posiadać konstrukcję samonośną.
5.7 Wykonawca przedstawi atesty statyczne i trudno zapalności materiałów użytych do budowy całej infrastruktury najpóźniej w ciągu 7 dni od daty zawarcia umowy.
5.8 Wykonawca użyje do budowy infrastruktury technicznej wyłącznie sprzęt, materiały i osprzęt posiadający atesty wymagane przepisami BHP i ppoż.
5.9 Szczegóły transportów oraz dokładna informacja o montażu ścian hal zostaną ustalone w trybie roboczym, nie później niż tydzień przed wydarzeniem.
5.10 Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowi załącznik – plan usytuowania namiotów.
6. KOD CPV (nazwa grupy, klas i kategorii robót)
CPV – 39522530-1 namioty
7. LOKALIZACJA
Stadion PGE Narodowy
8. Termin wykonania zamówienia do dnia:
29 maja 2023 r.
9. Informacja o powtórzeniu zamówień. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39522530-1 - Namioty
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 396000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 479250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 396000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elmark-Hale Namiotowe Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7772960531
7.3.3) Ulica: Dębowa 1
7.3.4) Miejscowość: Stęszew
7.3.5) Kod pocztowy: 62-060
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELMARK - HALE NAMIOTOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ELMARK - HALE NAMIOTOWE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 396000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-29INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.