Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Delivery divided into 2 parts:
1. GUROBI - annual subscription of 2 pcs. GUROBI solver licenses
2. GUROBI - annual subscription of 5 GUROBI solver licenses
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Andrzeja Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 222731630
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magdalena.kruk@ncbj.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ncbj.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Instytut badawczy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Delivery divided into 2 parts:1. GUROBI - annual subscription of 2 pcs. GUROBI solver licenses
2. GUROBI - annual subscription of 5 GUROBI solver licenses
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734c71d2-0908-423c-9b97-9f993f159151
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172736
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00009995
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. a
Pracownicy DIZ mają duże doświadczenie w stosowaniu solvera GUROBI. Wcześniej (w listopadzie 2024 r.) został
zrealizowany zakup innego, tańszego solvera (tj. CPLEX, licencja wieczysta), jest potrzeba zakupu subskrypcji solvera
GUROBI, by móc przeprowadzać obliczenia w modelach optymalizacyjnych i sprawdzić, czy oba solvery dają równie dobre
wyniki optymalizacji – by przetestować, czy w przyszłości da się zmniejszyć koszty licencji przez zastąpienie solvera
GUROBI tańszym solverem, którego koszt został poniesiony jednorazowo. Aby móc porównać wyniki optymalizacji, jakie
daje dotychczas używany solver GUROBI i drugi solver CPLEX (zakup licencji wieczystej CPLEX został już zrealizowany),
potrzebny jest zakup licencji GUROBI na kolejny rok. Oznacza to, że na obecną chwilę nie istnieje rozsądne rozwiązanie
alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.270.83.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 322116,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. GUROBI - subskrypcja roczna 2 szt. licencji solvera GUROBI (w tym 1x Multi-Use License, 1x Single-Use License)
2. GUROBI - subskrypcja roczna 5 szt. licencji solvera GUROBI (w tym 3x Multi-Use License, 2x Single-Use License)
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82673,91 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gurobi GmbH
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: HRB 99473
7.3.3) Ulica: Sandstraße 104 • 40789 Monheim am Rhein, Germany
7.3.4) Miejscowość: Sandstraße 104 • 40789 Monheim am Rhein, Germany
7.3.5) Kod pocztowy: 40789
7.3.7.) Kraj: Niemcy
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82673,91 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Podana wartość jest łączną wartością 2 części w tym:
cz. 1: 22 662,98 euro,
cz. 2: 60 010,93 euro
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa elementów próżniowych z podziałem na 4 części
- Dostawa pojemnika do transportu materiałów promieniotwórczych typu B(U)
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Dostawa oprogramowania do symulacji kompresorów HPM
- Dostawy wyrobów medycznych
- Wykonanie instalacji wentylacji nawiewno-wyciągowej piwnic,instalacji automatyki i sterowania (BMS) oraz ins. ciepła technologicznego zasilanej z pomp ciepła,wraz z remontem pomieszczenia nrR-1 w ZUOP
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd".
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Moszczenica. Dostawa i wdrożenie infrastruktury IT oraz oprogramowania w ramach projektu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa 9 pakietów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w ramach projektu "GOTOWI NA SAMODZIELNOŚĆ"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Lubin w ramach grantu pn. "Wzmocnienie systemu bezpieczeństwa informacji w jednostkach administracji samorządowej Gminy Lubin".
- "Modernizacja SUW, sieci wodociągowej oraz kontrola rozbiorów wody w ramach projektu "Modernizacja oraz uruchomienie inteligentnych sieci wodociągowych w Gminie Małkinia Górna""
- Dostawa agregatów wody lodowej wraz z instalacją chłodniczą central wentylacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.