Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00126779/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świad. usługi wyżyw. w ramach zajęć prakt.-szkol., usługi noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach dwudniowej wizyty studyjnej oraz usługi wyżywienia podczas konferencji dot. projektu pn. (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świad. usługi wyżyw. w ramach zajęć prakt.-szkol., usługi noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach dwudniowej wizyty studyjnej oraz usługi wyżywienia podczas konferencji dot. projektu pn. (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-734b9988-bfb6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usługi wyżywienia w ramach zajęć praktyczno-szkoleniowych, usługi noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach dwudniowej wizyty studyjnej oraz usługi wyżywienia podczas konferencji(...)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Rodzaje służb prewencyjnych w Policji – wymiana doświadczeń i transfer wiedzy w ramach współpracy transgranicznej”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00126779/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17160,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dot. zajęć praktyczno – szkoleniowych1. . Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia w ramach zajęć praktyczno-szkoleniowych, usługi noclegu, wyżywienia
i wynajęcia sali w ramach dwudniowej wizyty studyjnej oraz usługi wyżywienia podczas konferencji dot. projektu pn. „Rodzaje służb prewencyjnych w Policji – wymiana doświadczeń i transfer wiedzy w ramach współpracy transgranicznej”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (zał. nr 6 do SWZ).
4. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w zał. nr 6 do SWZ.
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 1 – w terminie jednego dnia 31.05.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 2086,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dot. dwudniowej wizyty studyjnej1. . Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia w ramach zajęć praktyczno-szkoleniowych, usługi noclegu, wyżywienia
i wynajęcia sali w ramach dwudniowej wizyty studyjnej oraz usługi wyżywienia podczas konferencji dot. projektu pn. „Rodzaje służb prewencyjnych w Policji – wymiana doświadczeń i transfer wiedzy w ramach współpracy transgranicznej”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (zał. nr 6 do SWZ).
4. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w zał. nr 6 do SWZ.
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 2 – w terminie dwóch dni od 14.06.2022r .
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 17086,98 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – dot. konferencji1. . Przedmiotem całości zamówienia jest świadczenie usługi wyżywienia w ramach zajęć praktyczno-szkoleniowych, usługi noclegu, wyżywienia
i wynajęcia sali w ramach dwudniowej wizyty studyjnej oraz usługi wyżywienia podczas konferencji dot. projektu pn. „Rodzaje służb prewencyjnych w Policji – wymiana doświadczeń i transfer wiedzy w ramach współpracy transgranicznej”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia – Polska 2014-2020.
2. Zamówienie zostało podzielone na 3 części, wymienionych pkt IV SWZ, których szczegółowy opis zawiera zał. nr 6 do SWZ pn. Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z podziałem na wszystkie części zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) (zał. nr 6 do SWZ).
4. Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego, w zależności od części zamówienia zgodnie z ich opisem zawartym w zał. nr 6 do SWZ.
5. Szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, sposobu rozliczeń i płatności oraz innych uregulowań prawnych zawiera Projekt umowy (zał. nr 4 do SWZ – wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia).
6. Wszystkie załączniki do SWZ stanowią jej integralną część.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 3 – w terminie jednego dnia 26.08.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 3423,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na ww. część zamówienia w odpowiedzi na Ogłoszenie o zamówieniu, opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 2022/BZP 00126779/01 z dnia 20.04.2022 r. , nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16245,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16245,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL & RESTAURACJA MARTIN ZABEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 2810085124
7.3.3) Ulica: Dobiegniewska 30
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Krajeńskie
7.3.5) Kod pocztowy: 66-500
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16245,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3416,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3416,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3416,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZWIĄZEK ZAWODOWY PRACOWNIKÓW POLICJI LUBUSKI ZARZĄD WOJEWÓDZKI W GORZOWIE WLKP.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993263628
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 10
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hotel & Restauracja Martin Zabel
jakie przetargi wygrała firma
Hotel & Restauracja Martin Zabel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3416,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: część 3 – w terminie jednego dnia 26.08.2022r.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług pol. na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. A. Fiedlera w Gorzowie Wlkp. w 2024/2025
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna i zapewnienie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu, sędziów i asesorów z sądów rejonowych z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- "Świadczenie usług cateringowych na podstawie umowy ramowej na potrzeby PORT - Łukasiewicz"
- Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji jesiennej w roku 2024
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.