Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096571/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lisków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855452
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. W. Blizińskiego 56
1.5.2.) Miejscowość: Lisków
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-850
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 7634114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@liskow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liskow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.liskow.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95adaa2c-ad18-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172847
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047539/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno - sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROI.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 4061773,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowany obiekt to rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń Hali sportowo-widowiskowej w Liskowie na cele oświatowe oraz na potrzeby rehabilitacji w ramach zadania pn.: "Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Lisków poprzez remont, rozbudowę oraz przebudowę".Kategoria obiektu: IX + XI + XV.
Planuje się rozbudowę budynku hali sportowo-widowiskowej o część rehabilitacyjną z siłownią na parterze oraz część oświatową z salami lekcyjnymi na piętrze oraz projektuje się przebudowę części pomieszczeń hali na nowe pomieszczenia rehabilitacyjne, oświatowe i magazynowe.
Program użytkowy obejmuje następujące pomieszczenia:
- parter: holl, klatka schodowa, pomieszczenie, pomieszczenie nauczycieli WF, kotłownia, korytarz, przedsionek, WC niepełnosprawnych, szatnia, umywalnia, natrysk, korytarz dla Sali, szatnia męsko-damska z przebieralniami, WC + natrysk męski, WC + natrysk damski, przedsionek sauny, pom. techniczne sauny, pom. sauny, pom. rehabilitacji, pom. gospodarcze, rejestracja, korytarz rehabilitacji, pom. socjalne, łazienka personelu, gabinet lekarski, pom. magazynowe, sala ćwiczeń - siłownia, magazyn sprzętu, sala sportowo-widowiskowa,
- piętro: klatka schodowa, szatnia, korytarz, zaplecze socjalne, sala przedszkolna, WC, wentylatornia, sala zajęć, pokój kierownika obiektu, sekretariat, aneks kuchenny, WC dla niepełnosprawnych, WC damskie, przedsionek, pom. magazynowe, WC męskie, widownia dla sali sportowo-widowiskowej
Budynek Hali sportowo-widowiskowej wraz z rozbudową projektuje się jako budynek niepodpiwniczony, w części istniejącej z dachem o kącie nachylenia 7° spadku 12% oraz 6° spadku 10%, w części projektowanej rozbudowy dach płaski o kącie nachylenia 3° spadku 5,2%. Wysokość budynku istniejącego : 14,10 m, szerokość elewacji frontowej 41,23 m. Wysokość rozbudowy budynku : 8,32 m, szerokość elewacji frontowej 19,00 m
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
Zakup i montaż w gotowym pomieszczeniu sauny, natrysku, tężni solankowej, wanny spa oraz oraz pozostałych elementów. Projekt przewiduje również wykonanie oddymiania klatki
schodowej.
UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenia dokumentacji powykonawczej (2 egz.).
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.
Miejsce realizacji:
Część 1 - Lisków, ul. ks. W. Blizińskiego nr 42B, działka ewidencyjna numer: 423/12 ( obręb 0007 Lisków);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45421141-4 - Instalowanie przegród
45442100-8 - Roboty malarskie
34514700-0 - Platformy ruchome
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
48952000-6 - System nagłaśniający
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45262520-2 - Roboty murowe
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45211370-3 - Roboty budowlane w zakresie saun
4.5.5.) Wartość części: 3500000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Projektowana inwestycja to rozbudowa i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Zakrzynie na cele oświatowe w ramach zadania pn.: "Kompleksowa modernizacja infrastruktury edukacyjno-sportowej w Gminie Lisków poprzez jej remont, rozbudowę oraz przebudowę" na terenie położonym w Zakrzynie- Baranku, gm. Lisków. Planowany jest również do realizacji remont toalet w Szkole Podstawowej w Zakrzynie.Kategoria obiektu: IX
Po przebudowie oraz rozbudowie obiekt Szkoły Podstawowej w Zakrzynie nadal będzie pełnił funkcje oświatową.
Program użytkowy obejmuje następujące pomieszczenia:
Część szkolna:
- parter: wiatrołap, korytarz, sala gimnastyczna, zaplecze socjalne, WC damskie., pom. magazynowe, WC męskie, pom. gospodarcze
- piętra: sale lekcyjne, korytarz, WC dla os. niepełnosprawnej, pokój dyrektora, pokój nauczycielski, pom. socjalne
Część przedszkolna:
- parter : korytarz, szatnia, pom. socjalne, sale zajęć, W-C, węzeł sanitarny, rozdzielnia posiłków
Szkoła Podstawowa w Zakrzynie to budynek niepodpiwniczony z dachem wielospadowym o kącie nachylenia 16 i 20 stopni. Wysokość istniejącego budynku szkoły 10,77 m, część rozbudowywana wysokość 7,95 m o dachu płaskim, ze spadkami technologicznymi 5%, szerokość elewacji frontowej przed rozbudową 31,8 m, po rozbudowie 34 m.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenia dokumentacji powykonawczej (2 egz.).
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.
Miejsce realizacji:
Część 2 – Zakrzyn Baranek, działka ewidencyjna numer: 642/2
( obręb 0017 Zakrzyn);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262200-3 - Fundamentowanie i wiercenie studni wodnych
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45410000-4 - Tynkowanie
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262520-2 - Roboty murowe
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 1277981,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem opracowania jest projekt wykonawczy remontu istniejących łazienek szkolnych , na parterze budynku szkoły podstawowej w Strzałowie. Z uwagi na zły stan techniczny omawianych pomieszczeń oraz z istniejącego wyposażenia sanitarnego projektuje się pełen remont omawianych pomieszczeń w branży budowlanej , sanitarnej i w niewielkim zakresie branży elektrycznej .Podstawowe czynności przy wykonywaniu nawierzchni, z występowaniem podbudowy, podsypki cementowo-piaskowej i wypełnieniem spoin piaskiem, obejmują: - wykonanie podbudowy, - wykonanie obramowania nawierzchni - przygotowanie i rozścielenie podsypki cementowo-piaskowej, - ułożenie kostek z ubiciem, - wypełnienie piaskiem szczelin, - pielęgnację nawierzchni i oddanie jej do ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy.
UWAGA!
Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: projektach budowlanych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projektach technicznych oraz pozostałych załącznikach do SWZ.
Uwaga: dołączony do SWZ przedmiar robót ma charakter pomocniczy -nie stanowią one jednak opisu przedmiotu zamówienia. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiORB oraz zapisów SWZ.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do zapewnienia obsługi geodezyjnej, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu do stanu poprzedniego, wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz przedłożenia dokumentacji powykonawczej (2 egz.).
Jeżeli na rysunkach, w STWiORB oraz w przedmiarze robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać (udowodnić) w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
W przypadku zastosowania materiałów równoważnych Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych do dokumentacji technicznej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów) - niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że Wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania przyjęte w dokumentacji technicznej.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przez okres: minimalnie 36 miesięcy - maksymalnie 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego.
Okres rękojmi 60 miesięcy.
Miejsce realizacji:
Cześć 3 – Strzałków, działka ewidencyjna numer:1835 ( obręb 0013 Strzałków);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
44113200-7 - Płytki
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421141-4 - Instalowanie przegród
44112310-4 - Ścianki działowe
45442100-8 - Roboty malarskie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne
4.5.5.) Wartość części: 218000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3301647,06 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3301647,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3301647,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład robót ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680162828
7.3.3) Ulica: ul. Zachodnia 8
7.3.4) Miejscowość: Gołuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3301647,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1714396,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1714396,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład robót ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9680162828
7.3.3) Ulica: Zachodnia 8
7.3.4) Miejscowość: Gołuchów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-322
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Robót Ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Robót Ogólnobudowlanych "ZROBUD" Marek Kędzia
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1714396,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 371 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 262236 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328410 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 262236 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. SEBMARK Sebastian Sowiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181841337
7.3.3) Ulica: Majkowska 18
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SEBMARK SEBASTIAN SOWIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE SEBMARK SEBASTIAN SOWIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 262236 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw w Witaszycach (FS Witaszyce)" - etap I
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Remont oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynku biurowo-szkoleniowym Ośrodka Szkolenia PIP we Wrocławiu przy ul. M. Kopernika 5
więcej: Platformy ruchome »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.