Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097393/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap II”
Zadanie: „Modernizacja budynku szaletów miejskich w Iwoniczu-Zdroju”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/iwonicz-zdroj/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap II”Zadanie: „Modernizacja budynku szaletów miejskich w Iwoniczu-Zdroju”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a7ae055-aaae-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172850
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00011413/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097393/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.5.2022.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 540983,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zamówienia pn.: „Przebudowa ciągów komunikacyjnych wraz z infrastrukturą towarzyszącą przestrzeni publicznej Placu Oczki – Etap II”
Zadanie: „Modernizacja budynku szaletów miejskich w Iwoniczu-Zdroju”.
Zakres robót przewidzianych do realizacji dotyczy budynku szaletu miejskiego posiadającego jedną kondygnację nadziemną wykonaną w technologii tradycyjnej o wymiarach zewnętrznych 8,33x7,02 m, przykrytą dachem płaskim wykończonym papą. Budynek z trzech stron wkopany jest w skarpę terenu.
Planowana modernizacja budynku polegać będzie na wyburzeniu istniejących ścianek działowych wydzielających pomieszczenia, demontażu stolarki drzwiowej, okiennej oraz istniejącego wyposażenia, częściowym zamurowaniu otworów okiennych, utworzeniu nowych otworów drzwiowych, a następnie budowie nowych ścianek, montażu ścianek HPL dostosowując pomieszczenia higieniczno-sanitarne do obowiązujących aktualnie przepisów i norm budowlanych (swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych, kabiny WC dla niepełnosprawnych, odpowiednie kabiny WC o wymiarach min. 150cm x 100cm, prawidłowe szerokości drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, ergonomiczne i funkcjonalne wnętrza pomieszczeń, odpowiednie wyposażenie i materiały wykończeniowe we wnętrzach itp.). Planuje się dostosowanie budynku do obecnych wymogów w zakresie termoizolacyjności przegród zewnętrznych (docieplenie ścian zewnętrznych budynku, wykonanie izolacji przeciwwodnych, wykonanie nowych warstw technologicznych podłogi na gruncie, wykonanie nowych warstw technologicznych wraz z termo i hydroizolacjami stropodachu płaskiego, montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej spełniającej obecne wymogi w zakresie współczynnika przenikania ciepła).
Dodatkowo modernizacja budynku przewiduje utworzenie nowego dojścia do szaletów w postaci chodnika o szerokości 150cm z maksymalnym spadkiem 6% oraz zagospodarowanie na nowo przestrzeni przed budynkiem, tj. budowę nowych schodów zewnętrznych w formie prefabrykowanych bloków schodowych z betonu, zabezpieczonych nowymi żelbetowymi murkami i utwardzenie strefy wejścia w formie płyt betonowych na podbudowie.
Modernizacja obiektu obejmuje także przebudowę instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, gazowej oraz elektrycznej) wraz z nowymi przyłączami. Modernizowany budynek będzie posiadał ogrzewanie podłogowe, instalację ciepłej wody użytkowej dzięki miejscowym podgrzewaczom elektrycznym, wentylację mechaniczną przestrzeni ogólnodostępnej, energooszczędne oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne na czujnik ruchu, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, monitoring zewnętrzny, a wyposażenie będzie wandaloodporne i ergonomiczne.
Uwaga!
Wykonawca zapewnia pełną obsługę geodezyjną.
Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 8 – dokumentacja techniczna (całość zamówienia) – załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego.
UWAGA!!
W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Zastosowane wyroby powinny być zgodne z obowiązującym prawem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Zestawienie wyrobów równoważnych wraz z dowodami potwierdzającymi spełnienie cech równoważności oferowanych wyrobów Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej.
Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 60 miesięcy. Ustala się okres rękojmi równy okresowi udzielonej gwarancji jakości.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45215500-2 - Toalety publiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 698639,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 698639,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 698639,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DROZDBUD Zakład Remontowo-Budowlany Tadeusz Drozd
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6840003021
7.3.3) Ulica: Spacerowa
7.3.4) Miejscowość: Rymanów Zdrój
7.3.5) Kod pocztowy: 38-481
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DROZD TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
"DROZDBUD" ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY DROZD TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 698639,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 185 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Modernizacja pomieszczeń Dyrektora Artystycznego w gmachu Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Przebudowa rozdzielni głównej oraz wykonanie tablic obiektowych w budynku Teatru Współczesnego w Warszawie
więcej: Artykuły i sprzęt sportowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.