Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00123390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu terapii integracji sensorycznej zarzadzania, programowania, systemów komputerowych oraz Tutoringu dla pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c55d218e-bbf5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu terapii integracji sensorycznej zarzadzania, programowania, systemów komputerowych oraz Tutoringu dla pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c55d218e-bbf5-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118441/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Szkolenia z zakresu terapii integracji sensorycznej zarzadzania, programowania, systemów komputerowych oraz Tudoringu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„KSZTAŁCENIE 4.0”, nr umowy: POWR.03.05.00-00.Z103/18-00 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00123390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/04/321/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Terapeuta integracji sensorycznej stopień I – neurologiczne podstawy integracji sensorycznej dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Terapeuta integracji sensorycznej stopień I – neurologiczne podstawy integracji sensorycznej dla 2 osób kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godziny szkoleniowe określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 3300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Zarządzania sobą w czasie i organizacji pracy dla pracowników Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Zarządzania sobą w czasie i organizacji pracy dla 2 pracowników Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 3100,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Programowania w języku Python dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Programowania w języku Python dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 3900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Fotogrametrii i teledetekcji dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu:
a) Fotogrametrii dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego,
b) Teledetekcji dla 1 osoby kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 8000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V: Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu Tutoringu dla kadry dydaktycznej Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu.1) Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń z zakresu Tutoringu dla max. 4 pracowników kadry dydaktycznej Zamawiającego.
2) Szczegółowy zakres w tym organizacja i zakres szkolenia, szacunkowa liczba uczestników oraz godzin szkoleniowych określony został w OPZ (Załącznik Nr 2).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Termin składania ofert upłynął w dniu 15-03-2023 r. o godzinie 10:00. W postępowaniu w zakresie ww. części nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DevelopTech Miłosz Biniecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521618260
7.3.3) Ulica: ul. Robotnicza 42A
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-608
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części III w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę. Cena oferty najkorzystniejszej, Wykonawcy PPHU Gepol Sp. z o.o. o wartości 21 000,00 zł przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 3 900,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części IV w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę. Cena oferty najkorzystniejszej, Wykonawcy PPHU Gepol Sp. z o.o. o wartości 28 000,00 zł przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 8 000,00 zł. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28000,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Collegium Wratislaviense sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021251817
7.3.3) Ulica: Łaciarska 4
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-104
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/11/2025 Dostawy odzieży roboczej dla personelu Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu
- Świadczenie usługi opracowania projektu zmian do systemu wynagradzania pracowników w oparciu o wartościowanie stanowisk pracy w Elbląskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
- Wymiana pokrycia połaci dachowej z papy asfaltowej na powlekaną blachą trapezową w Budynku Szkoleniowo-Socjalno-Garażowym WORD w Elblągu przy ul. Skrzydlatej 1
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
- Szkolenia podnoszące wiedzę, umiejętności i kompetencje opiekunów zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Organizacja wypoczynku z edukacją dla dzieci i młodzieży Elbląga i powiatu elbląskiego będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską,
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja dwudniowej konferencji wraz z noclegiem i wyżywieniem, a także zaprojektowanie,wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby konferencji nt. promowania zasadności uczenia się,KPO
- Stworzenie zespołu Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie świadczenia ciągłości usług specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA Gostynin
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów z zakresu "Fotograficznych technik szlachetnych" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach.
- Usługa organizacji i przeprowadzenia specjalistycznych kursów zawodowych: "Kursy z programowania i wykorzystywania AI"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu Uczelnia Dostępna - pracowników administracyjnych, technicznych, zarządzających w PWSFTviT w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.