Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185784/01 - Wynik z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup energii elektrycznej czynnej dla domów pomocy społecznej w Radomiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH w Radomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366727626
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kazimierza Pułaskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 483680900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuwradom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Obsługa jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Radomia.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej czynnej dla domów pomocy społecznej w Radomiu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e56c5cf7-d854-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172886
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048006/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.37 Zakup energii elektrycznej czynnej dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej ul. A. Struga 88, 26 – 600 Radom w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku.
1.2.38 Zakup energii elektrycznej czynnej dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku.
1.2.39 Zakup energii elektrycznej czynnej dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza ul. Garbarska 35, 26 – 600 Radom w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku.
1.2.40 Zakup energii elektrycznej czynnej dla Domu Pomocy Społecznej ul. Zofii Holszańskiej 13, 26 – 600 Radom w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e56c5cf7-d854-11ed-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz uznaje go za wiążący.
3. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, jest możliwa drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum Pomocy Platformy pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3. Ofertę oraz wszystkie załączniki do oferty należy sporządzić w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w szczególności w formacie danych: .pdf, .doc, docx, .odt, .jpg.
4. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
5. Ofertę oraz oświadczenia składane razem z ofertą składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz zaszyfrowane wraz z plikami stanowiącymi ofertę. Niedopuszczalne jest przesłanie dokumentów wyłącznie podpisanych odręcznie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO został opisany w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP.271.1.3.2023.PŁ
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku dla Domu Pomocy Społecznej Nad Potokiem im. Bohdany ,,Danuty” Kijewskiej ul. A. Struga 88, 26 – 600 Radom.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ który ma postać pliku w formacie .xls i zawiera 4 oddzielne zakładki przypisane odpowiednio poszczególnym częściom zamówienia i zawiera:
1) zestawienie punktów poboru energii znajdujących się u poszczególnego odbiorcy końcowego wraz z istotnymi informacjami na temat warunków na jakich świadczona jest obecnie sprzedaż energii elektrycznej;
2) szacunkowe planowane zapotrzebowanie danego odbiorcy końcowego na energię elektryczną w całym okresie trwania umowy zwane w SWZ prognozą, która ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości;
3) gwarantowaną przez danego odbiorcę końcowego wartość zużycia energii elektrycznej w całym okresie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie jednego kryterium ceny (100%) określonego w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru matematycznego:
C = (Cmin / Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana badanej ofercie za kryterium ceny
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna tą z ocenianych ofert spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
4. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku dla Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy ul. Wyścigowa 16, 26 – 600 Radom.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ który ma postać pliku w formacie .xls i zawiera 4 oddzielne zakładki przypisane odpowiednio poszczególnym częściom zamówienia i zawiera:
1) zestawienie punktów poboru energii znajdujących się u poszczególnego odbiorcy końcowego wraz z istotnymi informacjami na temat warunków na jakich świadczona jest obecnie sprzedaż energii elektrycznej;
2) szacunkowe planowane zapotrzebowanie danego odbiorcy końcowego na energię elektryczną w całym okresie trwania umowy zwane w SWZ prognozą, która ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości;
3) gwarantowaną przez danego odbiorcę końcowego wartość zużycia energii elektrycznej w całym okresie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie jednego kryterium ceny (100%) określonego w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru matematycznego:
C = (Cmin / Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana badanej ofercie za kryterium ceny
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna tą z ocenianych ofert spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
4. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Kazimierza, ul. Garbarska 35, 26 – 600 Radom.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ który ma postać pliku w formacie .xls i zawiera 4 oddzielne zakładki przypisane odpowiednio poszczególnym częściom zamówienia i zawiera:
1) zestawienie punktów poboru energii znajdujących się u poszczególnego odbiorcy końcowego wraz z istotnymi informacjami na temat warunków na jakich świadczona jest obecnie sprzedaż energii elektrycznej;
2) szacunkowe planowane zapotrzebowanie danego odbiorcy końcowego na energię elektryczną w całym okresie trwania umowy zwane w SWZ prognozą, która ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości;
3) gwarantowaną przez danego odbiorcę końcowego wartość zużycia energii elektrycznej w całym okresie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09310000-5 - Elektryczność
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie jednego kryterium ceny (100%) określonego w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru matematycznego:
C = (Cmin / Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana badanej ofercie za kryterium ceny
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna tą z ocenianych ofert spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
4. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej czynnej w okresie od dnia 01.06.2023 roku do dnia 30.06.2024 roku dla Domu Pomocy Społecznej ul. Zofii Holszańskiej 13, 26 – 600 Radom.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ który ma postać pliku w formacie .xls i zawiera 4 oddzielne zakładki przypisane odpowiednio poszczególnym częściom zamówienia i zawiera:
1) zestawienie punktów poboru energii znajdujących się u poszczególnego odbiorcy końcowego wraz z istotnymi informacjami na temat warunków na jakich świadczona jest obecnie sprzedaż energii elektrycznej;
2) szacunkowe planowane zapotrzebowanie danego odbiorcy końcowego na energię elektryczną w całym okresie trwania umowy zwane w SWZ prognozą, która ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości;
3) gwarantowaną przez danego odbiorcę końcowego wartość zużycia energii elektrycznej w całym okresie trwania umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie jednego kryterium ceny (100%) określonego w niniejszej SWZ.
2. Zamawiający będzie oceniał oferty, które nie zostały odrzucone, według kryterium ceny. Ocena będzie dokonywana na podstawie ilości punktów otrzymanych przy zastosowaniu następującego wzoru matematycznego:
C = (Cmin / Cb) x 100 pkt
gdzie:
C – liczba punktów przyznana badanej ofercie za kryterium ceny
Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert,
Cb – cena badanej oferty.
3. Zamawiający za najkorzystniejszą uzna tą z ocenianych ofert spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, która uzyska najwyższą ilość punktów w przyjętym w niniejszym postępowaniu kryterium.
4. Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom Specyfikacji Warunków Zamówienia.
5. Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek, jeżeli udowodni, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wzywa
Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia
wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach
zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu obejmują:
odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub wpis do rejestru działalności regulowanej (…), tj. aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Szczegółowe wymogi w tym przedmiocie zawarte są w § 19 ust. 17 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Rodzaj i zakres zmian umowy zostały określone w Załączniku Nr 5 do SWZ - Wzór umowy.2. Wszelkie zmiany Umowy, wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert odbywa się na platformie e-Zamówienia. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem przycisku „Złóż ofertę” widocznego w szczegółach postępowania w zakładce „Oferty/wnioski” dostępnej po zalogowaniu na konto Wykonawcy. Sposób złożenia oferty opiasno w § 6 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Modernizacja łazienek wraz z infrastrukturą towarzyszącą w PSP nr 25
- TERMOMODERNIZACJA DACHÓW BUDYNKÓW MIEJSKIEGO OŚRODKA KULTURY AMFITEATR w Radomiu
- Remont instalacji wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni i zapleczy kuchennych oraz wentylacji sanitariatów w budynku nr 99 - Kasyno Wojskowe
- Remont lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Miasta Radomia oraz klatki schodowej i sanitariatów w budynku zarządzanym przez Miejski Zarząd Lokalami w Radomiu.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Remont łazienek w KWP zs. w Radomiu I i II piętro
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "ZAOPATRZENIE JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU OSTROWSKIEGO W TYM STAROSTWA POWIATOWEGO ORAZ GALERII SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026"
- "Zakup energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków obiektów i instalacji użytkowych Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Myszkowie w 2026 roku
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Gminy Jutrosin i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2025 r. do 31.08.2026 r."
- ZAOPATRZENIE GMINY JERZMANOWICE - PRZEGINIA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ENERGIĘ ELEKTRYCZNĄ NA ROK 2026
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.