Ogłoszenie z dnia 2022-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00100948/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-28
- 2022/BZP 00108925/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00123653/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czastary
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 25685485000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 29
1.5.2.) Miejscowość: Czastary
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-410
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0 62 784 31 11
1.5.8.) Numer faksu: 0 62 784 31 91
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czastary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czastary.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d95e9acb-aea7-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00172903
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028977/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00100948/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ITOŚ.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach inwestycji pn.„Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii”. Inwestycja polega na termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii i obejmuje 3 obiekty:
-Budynek przedszkola w Czastarach przy ul.Szkolnej5a działka nr 1574/1
-Budynek przedszkola w Kątach Walichnowskich przy ul.Szkolnej2 działka nr 158/1
-Budynek administracyjno–biurowy siedziby Gminy Czastary przy ul.Wolności29 działka nr 1573.
2Budynek Przedszkola w Czastarach
Działka zabudowana budynkiem 1kondygnacyjnym przeznaczonym na potrzeby przedszkola. Uzbrojona w wodociąg, kanalizację sanitarną podłączoną do sieci kanalizacyjnej, ogrodzona oraz zagospodarowana w zakresie infrastruktury komunikacyjnej–utwardzone dojście i wjazd na posesję od strony ul.Szkolnej. Budynek jest obiektem wolnostojącym, niepodpiwniczonym i wykonanym w technologii tradycyjnej murowanej.
Podstawowe parametry budynku:
-szer.20,90m
-dł.29,20m
-wys. do okapu:3,4m
-wys. w kalenicy:6,60 m–7,30m
-ilość kondygnacji naziemnych:1,podziemnych:0
-dach pochyły o kącie ok.30˚, pokryty blachą.
Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje:
-docieplenie ścian zewn. budynku (powyżej i poniżej gruntu)
-docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją
-termomodernizacja budynku poprzez:
-docieplenie ścian fundamentowych-styropianemEPS100gr12cmλ=0,033W/m2
-docieplenie ścian–docieplenie styropianem gr.15cmλ=0,033W/m2
-docieplenie poddasze (po stropie)-docieplenia z wełny mineralnej gr25cm,λ =0,039W/m2
-wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewn. oraz parapetów
-malowanie pomieszczeń
-modernizację istniejącej inst. grzewczej w budynku-montaż pompy ciepła
-montaż paneli fotowoltaicznych o mocy min. 26 kW na dachu budynku
-modernizacja kotłowni–podłączenie pompy ciepła do istniejącej instalacji
-wykonanie wypraw tynkowych zewn. z tynków cienkowarstwowych: mozaikowego, silikonowo-silikatowego
-dostawa i montaż podbitki dachowej
-demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
-demontaż rur spustowych z odzyskiem
-podłączenie orynnowania dachu i montaż rur spustowych
-montaż zadaszeń systemowych z poliwęglanu nad wejściami do budynku
-wykorytowanie podłoża oraz wykonanie podbudowy wraz z warstwą odsączającą pod nawierzchnie z kostki
-montaż nawierzchni z kostki betonowej na nowym podjeździe i ciągach pieszych
-wykonanie opaski i dojścia do budynku z kostki betonowej
-odtworzenie zagospodarowanie terenu wokół budynku
-renowacja pokrycia dachu poprzez malowanie
UWAGA:
Prace w obiekcie mogą być prowadzone jedynie w okresie od 25VI do 20VIII2022r
3Budynek przedszkola w Kątach Walichnowskich
Działka zabudowana budynkiem 2kondygnacyjnym przeznaczonym na potrzeby przedszkola. Uzbrojona w wodociąg, kanalizację sanitarną z szambem, ogrodzona oraz zagospodarowana w zakresie infrastruktury komunikacyjnej–utwardzone dojście i wjazd na posesję od strony ul.Szkolnej. Budynek jest obiektem wolnostojącym, niepodpiwniczonym i wykonanym w technologii tradycyjnej murowanej.
Podstawowe parametry budynku:
-szer.13,70m(budynek główny)+2,30m (dobudowana część)
-dł.18,60m(budynek główny)+10,00m(dobudowana część)
-wys. do okapu:6,95m
-wys. w kalenicy10,9m
-ilość kondygnacji naziemnych:2,podziemnych:0
-dach pochyły o kącie ok. 30˚, pokryty blachą niskoprofilową.
Zakres prac termomodernizacyjnych na budynku obejmuje:
-renowację–malowanie pokrycia dachowego na budynku
-demontaż i wymiana obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych,
-rozbiórkę istniejącego chodnika, opaski wokół budynku
-roboty ziemne–wykopy liniowy wzdłuż ścian budynków pod nową izolacje termiczną ścian fundamentowych
-termomodernizacja budynku poprzez:
- docieplenie ścian fundamentowych-styropianem EPS100 gr12cm,λ=0,033W/m2
-docieplenie ścian–docieplenie styropianem gr.15cm,λ=0,033W/m2
-docieplenie poddasze (po stropie)- docieplenia z wełny mineralnej gr25cm,λ=0,039W/m2
-wymianę parapetów zewn.
-wykonanie wypraw tynkowych zewn. z tynków cienkowarstwowych:mozaikowego, silikonowo-silikatowego
-wykonanie konstrukcji attyki i zadaszenia przybudówki i wejścia głównego wraz z montażem, demontażem i ponownym montażem instalacji odgromowej
-wykonanie opaski i dojścia do budynku z kostki betonowej
-odtworzenie zagospodarowanie terenu wokół budynku.
4Budynek administracyjno–biurowy siedziby Gminy Czastary. Działka zabudowana budynkiem o 3kondygnacjach naziemnych przeznaczonych na potrzeby urzędu gminy. Uzbrojona w wodociąg, kanalizację sanitarną podłączoną do sieci kanalizacyjnej, nieogrodzona oraz zagospodarowana w zakresie infrastruktury komunikacyjnej–utwardzone dojście i wjazd na posesję od strony ul.Wolności
Podstawowe parametry budynku:
-szer.12,40m
-dł.21,80m
-wys. do okapu:9,65m
-wys. w kalenicy:11,90m
-ilość kondygnacji naziemnych:3, podziemnych:1
-dach pochyły o kącie ok. 20˚, pokryty blachą tłoczoną ocynkowaną.
Zakres prac termomodernizacyjnych obejmuje:
-renowację–malowanie pokrycia dachowego na budynku
-demontaż i wymianę obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych
-rozbiórkę części zadaszenia betonowego przy wejściu głównym
-rozbiórkę istniejącego chodnika, opaski wokół budynku
-roboty ziemne–wykopy liniowy wzdłuż ścian budynków pod nową izolacje termiczną ścian fundamentowych
-wykonanie robót murowych-przemurowania otworów okiennych w ścianach na parterze i piętrze
-dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy nie mniejszej niż 23,6kW na dachu budynku
-termomodernizację budynku poprzez:
-docieplenie ścian fundamentowych-styropianem EPS100 gr12cm,λ=0,036W/m2
-docieplenie ściany szczytowej od strony płd.-docieplenie wełną mineralną gr20cm,λ=0,038W/m2
-docieplenie ścian–docieplenie styropianem gr.15cm,λ=0,033W/m2
-docieplenie poddasze (po stropie)-docieplenia z wełny mineralnej gr20cm,λ=0,038W/m2
-częściowy demontaż i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewn.
-wymiana elementów inst. grzewczych w budynku-wymiana grzejników
-wymianę opraw oświetleniowych na oprawy energooszczędne
-dostawę i montaż stolarki okiennej i drzwiowej zewn.
-demontaż parapetów zewn. na całym budynku
-demontaż parapetów wewn. przy wymienianych oknach
-montaż parapetów wewn. i zewnętrznych
-wykonanie wypraw tynkowych zewnętrznych z tynków cienkowarstwowych:mozaikowego, silikonowo–silikatowego
-montaż okładzin kamiennych z piaskowca w strefie wejścia głównego
-wykonanie konstrukcji zadaszenia wejścia głównego wraz z montażem
-dostawa i montaż podbitki dachowej
-montaż orynnowania dachu i rur spustowych
-demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej
-odtworzenie-montaż nawierzchni z kostki betonowej na ciągach pieszych wzdłuż budynku
-wykonanie opaski z kostki betonowej
-odtworzenie zagospodarowanie terenu wokół budynku.
Zakres zamówienia obejmuje również dostawę i montaż instalacji klimatyzacji w technologii VRF o mocy 50 kW z możliwością podłączenia jednostek wewnętrznych w liczbie do 29szt, oraz roboty budowlane związane z wykonaniem ww. instalacji w pomieszczeniach biurowych Urzędu Gminy w Czastarach.
Zakres tej części zamówienia obejmuje:
1)dostawę i montaż Centralnej jednostki zewnętrznej VRF o parametrach:
-Wydajności znamionowej nie mniej. niż 50KW
-Wskaźniku COP nie mniejszym niż 3,4 w trybie grzania maksymalnego
-Wskaźniku EER nie mniejszym niż 3,4 w trybie chłodzenia
-Wydajności przepływu powietrza nie mniej. niż 200m3/min
-Poziomie ciśnienia akustycznego nie większ. niż 65dB/A
-Wyposażonej w sprężarkę inwerterową z inwerterem o płynnej i wysokiej dokładności regulacji w zakresie 0-450Hz
-Długości roboczej rurociągów nie mniejszej niż 1000m
2)wraz z jednostkami wewnętrznymi
-Jednostki wewn. podsufitowe/ścienne o mocy:
-1,5kW-8szt
-2kW-9szt
-3,5kW-3szt
-5kW-2szt
w pomieszczeniach biurowych na 3 kondygnacjach o łącznej pow.użytkowej ok.900 m2
3)roboty okablowania strukturalnego ok. 250m, rurarz instalacyjny ok.150m, konstrukcja wsporcza pod rurarz–profile ok. 90mb, opracowanie dokumentacji technicznej instalacji wraz z obliczeniami potwierdzającymi dobór urządzeń dla poszczególnych pomieszczeń
4)Prace wykończeniowe związane z doprowadzeniem ścian do stanu pierwotnego (malowanie ścian, likwidacja skutków przebić).
5)In. wymagania związane z przedmiotem zamówienia:
-System powinien zapewniać rozbudowę do maksymalnej możliwej liczby podłączonych urządzeń wewn.
-klimatyzatory powinny mieć możliwość indywidualnej regulacji temperatury (regulacja pilotem) oraz regulację kierunek nawiewu
-zapewniać uzyskanie stałej temperatury w pomieszczeniach w zakresie od 18 °C do 27°C i wilgotność w przedziale 40-50%
-czas usunięcia awarii nie może przekroczyć 48 godz. (2 dni robocze).
5.UWAGA:Roboty budowlane w budynku przedszkola w Kątach Walichnowskich i budynku Urzędu Gminy będą prowadzone w obiektach czynnych, w związku z czym Wykonawca ma obowiązek:
-zorganizować wszystkie prace remontowe w sposób nie narażający dzieci, pracowników pracujących w budynkach oraz petentów na niebezpieczeństwa i uciążliwości wynikające z prowadzonych robót z jednoczesnym zastosowaniem szczególnych środków ostrożności m.in.takich jak wydzielenie i oznakowanie miejsc niebezpiecznych
-zapewnić swobodne i bezpieczne dojścia dla dzieci, pracowników i petentów przebywających w budynkach
-zapewnić swobodny dostęp do instalacji i urządzeń podlegających konserwacji i wymagających regulacji parametrów
-zapewnić by instalacja grzewcza w budynku urzędu gminy została wykonana i była w pełni sprawna od co najmniej 20IX2022r ewentualnie rozpocząć te prace dopiero od IV2023r
-prowadzić realizację w sposób zapewniający ciągłą możliwość użytkowania obiektu bez względu na porę roku oraz zabezpieczy plac budowy w sposób uniemożliwiający rozprzestrzenianie i roznoszenie pyłów, kurzu i resztek materiałów budowlanych oraz każdorazowo po zakończonym dniu pracy posprząta teren wokół budowy.
Szczegółowy opis i sposób realizacji zamówienia zawiera:
Dokumentacja projektowa–zał. Nr 8 SWZ
STWiOR–zał. Nr 9 SWZ
Przedmiary robót–zał. nr 10 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261410-1 - Izolowanie dachu
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45262210-6 - Fundamentowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262520-2 - Roboty murowe
45262700-8 - Przebudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2049690,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2661018,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2049690,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KARCZBUD KARCZEWSKI MARIUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 730987366
7.3.3) Ulica: FABRYCZNA 2E/5B
7.3.4) Miejscowość: WIELUŃ
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2049690,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.