Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00521364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własność
Miasta Pabianic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Grzegorza Mackiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 16
1.5.2.) Miejscowość: Pabianice
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.pabianice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.um.pabianice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.bip.um.pabianice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własnośćMiasta Pabianic
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58061e4e-8751-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172933
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020888/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżące utrzymanie parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00521364
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 434892,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych
część 1 zamówienia – Rejon 1 obejmujący:
1) Skwer im. Lubońskiego
2) Bulwar im. F. Krusche
3) Stary Rynek 22a
4) Pomnik Legionisty
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5. Gwarancja – nie dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 57971,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych,
część 2 zamówienia – Rejon 2 obejmujący:
1) Park im. J. Słowackiego
2) Skwer przy ul. św. Rocha
3) Skwer przy ul. Kościuszki/Skłodowskiej
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5. Gwarancja – nie dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 101373,42 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych
część 3 zamówienia – Rejon 3 obejmujący:
1) Park Jordanowski
2) Skwer im. B. Pietrzaka
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5. Gwarancja – nie dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 49838,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi bieżącego utrzymania parków i skwerów stanowiących własność Miasta Pabianic, w tym:1. Bieżące utrzymanie terenów poprzez:
1) omiatanie, bieżące odchwaszczanie mechaniczne oraz odśnieżanie i usuwanie śliskości,
2) wygrabianie i wyrównywanie nawierzchni piaskowych i żwirowych, omiatanie nawierzchni syntetycznych placów zabaw i siłowni plenerowych,
3) sprzątanie trawników,
4) opróżnianie koszy na odpady.
2. Koszenie trawników.
3. Wygrabianie liści.
4. Utrzymanie zieleni w parkach, na skwerach i placach:
1) pielęgnacja krzewów, żywopłotów i rabat
2) pielęgnacja rabat różanych,
3) pielęgnacja młodych drzew.
5. Wycinanie samosiewów, koszenie chwastów, sprzątanie stawów i skarp
6. Chemiczne odchwaszczanie.
7. Wymiana piasku w piaskownicach.
8. Sprzątanie terenów na wezwanie, np. na miejskie imprezy i święta plenerowe, sprzątanie po nawałnicach i aktach wandalizmu.
9. Utrzymanie toalety w parku im. J. Słowackiego,
4.2. Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych,
część 4 zamówienia – Rejon 4 obejmujący:
1) Park Hadriana
2) Skwer im. A. Walentynowicz
3) Park Wolności
4.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, dotyczący wszystkich części, zawarty jest w:
1) załączniku Nr 1.1 do SWZ – Szczegółowy opis prac w ramach realizacji usługi
2) załączniku Nr 1.2 do SWZ – Formularz cenowy z harmonogramem prac
3) załączniku Nr 2 do SWZ – Projekt umowy
4.4. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla wszystkich części zamówienia:
Główny kod: 77313000-7 usługi utrzymania parków
Pozostałe kody: 50000000-5 – usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5. Gwarancja – nie dotyczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 77313000-7 - Usługi utrzymania parków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.5.) Wartość części: 225709,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54991,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151422,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63736,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWU SERWIS Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7692127541
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63736,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297389,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 107816,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWU SERWIS Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7692127541
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 107816,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137847,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53812,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAWU SERWIS Błażej Kiereś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7692127541
7.3.3) Ulica: os. Okrzei 25/4
7.3.4) Miejscowość: Bełchatów
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53812,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 174485,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486373,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 174485,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.T.Z. Compact Dominik Mański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:7252027373
7.3.3) Ulica: ul. Wschodnia 31 /17
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-272
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 174485,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Usługi kominiarskie na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM Pabianice
- Przebudowa ul. Cynkowej (dz. nr ewid. 346/23 i 347/15) w Piątkowisku
- Usługa polegająca na sprzątaniu i utrzymaniu należytego stanu sanitarno-porządkowego i estetycznego terenów zewnętrznych nieruchomości (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA MIEJSKIEGO CENTRUM POMOCY SPOŁECZNEJ w PABIANICACH
- Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Widzewskiej w Pabianicach
- Odnowienie oznakowania poziomego na drogach gminnych w Pabianicach w 2025 roku
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa przyłącza wody, wymiana instalacji odprowadzania wód opadowych, (...)dla budynku nr 17 przy ul. Rozwojowej 39 w Tarnowie
- Usługi sprzątania dla Parku Śląskiego S.A.
- Usługa hydromonitoringu drogi startowej
- Świadczenie usług w zakresie konserwacji wind osobowych w Gmachu Mechaniki Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- " Świadczenie usługi konserwacji trzech węzłów cieplnych w budynku WEiTI przy ul. Nowowiejskiej 15/19 w Warszawie oraz usługa monitoringu i zdalnego zarządzania zużyciem energii cieplnej węzłów "
- Konserwacja, przeglądy okresowe i usuwanie awarii systemów przeciwpożarowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.