Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00030138/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-14
- 2025/BZP 00046280/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00055360/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00065115/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00072751/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-29
- 2025/BZP 00082146/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów miejskich jednostek organizacyjnych oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 01.04.2025 - 31.03.2028
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d56492b8-ffec-4c65-9e50-c56a78e605741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów miejskich jednostek organizacyjnych oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 01.04.2025 - 31.03.20282.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d56492b8-ffec-4c65-9e50-c56a78e60574
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172986
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002670/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Ubezpieczenie komunikacyjne pojazdów miejskich jednostek organizacyjnych oraz Urzędu Miejskiego w Gliwicach w okresie 01.04.2025 - 31.03.2028
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00030138
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.23.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 623421,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie pojazdów stanowiących własność lub będących w posiadaniu jednostek organizacyjnych miasta Gliwice na podstawie innego niż prawo własności w następującym zakresie:
1) obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC),
2) ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym "Zielona Karta" (ZK),
3) ubezpieczenia pojazdów autocasco (AC/KR),
4) ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW),
5) ubezpieczenia kosztów udzielenia natychmiastowej pomocy assistance (ASS).
Program ubezpieczenia wraz z wykazem klauzul (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) zawiera ZAŁĄCZNIK NR 8A do SWZ.
II. Do Ubezpieczenia wskazano 153 pojazdy, ujęte w ZAŁĄCZNIKU NR 8B do SWZ (wykaz pojazdów).
III. Dane dotyczące szkodowości zawiera ZAŁĄCZNIK NR 10 do SWZ.
IV. Informacje dodatkowe:
A. Zamawiający informuje, że wskazane w ZAŁĄCZNIKU NR 8B do SWZ samochody Zespołu Szkół Samochodowych są wykorzystywane do nauki jazdy, tj.:
Nissan Micra (osobowy) KBD 412U
Fiat Grande Punto (osobowy) SG 6529F
Toyota Yaris (osobowy) SG 3636V
Volkswagen Caddy (osobowy) SG 9527F
Volkswagen Caddy (osobowy) SG 28381
B. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego/Ubezpieczeni) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. 838 z późn. zm.).
C. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia (nie dotyczy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów). Postanowienia w OWU, z których wynika, iż zakres ubezpieczenia jest węższy niż zakres opisany w programie ubezpieczenia, nie mają zastosowania.
V. Zamawiający informuje, że w doprowadzeniu do zawarcia umów ubezpieczenia, czynnościach przygotowawczych związanych z zawarciem umów ubezpieczenia oraz w zawieraniu i obsłudze polis Zamawiającego na podstawie zawartej umowy i posiadanego pełnomocnictwa pośredniczy firma Maximus Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66516100-1 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej
66514110-0 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych
66512100-3 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554391,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624412,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554391,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW" Biuro Regionalne w Katowicach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5261033426
7.3.3) Ulica: z siedzibą w Warszawie przy ul. H. Raabego 13
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-793
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554391,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2028-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Ostatnim dniem, w którym będzie można wystawić polisę na warunkach niniejszej umowy będzie 31.03.2028 r. Maksymalnie okres ubezpieczenia zakończy się 30.03.2029 r.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Pełnienie funkcji Nadzoru Autorskiego dla budowy i przebudowy odwodnienia w rejonie: ul. Orkana, ul. Goduli i ul. Nadbrzeżnej, ul. Zachodniej i ul. Słonecznej, ul. Łabędzkiej, wylotu W40 (...)
- Wykonanie ogrodzenia na terenie OW Czechowice w Gliwicach
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środki ochrony indywidualnej w podziale na 4 części.
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych osób, znak sprawy; DZPZ.283.28.2025.AP
- Przeprowadzenie szkoleń i kursów dla uczniów w ramach projektu: "Kształcimy dla przyszłości - ZSŁ w Gliwicach szkołą innowacji"
- Świadczenie usług serwisowych urządzeń prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ORAZ UBEZPIECZENIE POJAZDÓW POWIATU ŻNIŃSKIEGO I SZKÓŁ NIEPUBLICZNYCH Z TERENU POWIATU ŻNIŃSKIEGO"
- UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW MIASTA RYDUŁTOWY
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz ubezpieczenia komunikacyjne Miasta Garwolina wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Nowa Wieś Wielka
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Rudnik
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.