Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Hel: NAPRAWA OŚWIETLENIA PORTOWEGO NABRZEŻA PÓŁNOCNEGO W PORCIE WOJENNYM HEL
Numer ogłoszenia: 200172 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Portu Wojennego Hel, ul. Sikorskiego 20 bud. 2 /1, 84-150 Hel, woj. pomorskie, tel. 058 6757570, fax 058 6757250.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.hel.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NAPRAWA OŚWIETLENIA PORTOWEGO NABRZEŻA PÓŁNOCNEGO W PORCIE WOJENNYM HEL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa oświetlenia portowego Nabrzeża Północnego w Porcie Wojennym Hel (w tym wymiana słupów i opraw oświetleniowych). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: - załącznik nr 3 do SIWZ - SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH, - załącznik nr 4 do SIWZ - PRZEDMIAR ROBÓT.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.16.00 - Instalowanie oświetlenia portowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.16.00 - Instalowanie oświetlenia portowego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wyznacza wadium w wysokości: 2000,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tych warunków odbędzie się na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedstawionych przez Wykonawcę zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia. Z treści złożonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty cenowej, załącznik nr 1; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydany przez właściwy organ potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania oferty); 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 us.1 pkt 9 oraz pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie/odroczenie/ lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy na załączniku nr 2; 6) szczegółowy kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonych przedmiarów prac- załącznik nr 4;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl, www.hel.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Porta Wojennego Hel ul. Sikorskiego 20 84-150 Hel.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jawna Komendy Portu Wojennego Hel ul. Sikorskiego 20, 84-150 Hel.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI HEL
więcej: przetargi HEL »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.