eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Dostawa ciągnika dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ciągnika dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364648578

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Polska 21

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukzawiercie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pukzawiercie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3a401ecd-7b1d-43c3-8970-358b4110f53c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ciągnika dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a401ecd-7b1d-43c3-8970-358b4110f53c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00159759

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 131800 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z osprzętem dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu.
Minimalne warunki oraz parametry wymagane przez Zamawiającego:
1. Rok produkcji – 2024 lub 2025;
2. Fabrycznie nowy.
SILNIK
1. Pojemność: min. 2000 ccm; Liczba cylindrów: min. 4.
2. Moc: min. 50 KM / min. 40 kW;
3. Maksymalny moment obrotowy 175Nm;
4. Norma emisji spalin: min. Stage V lub równoważna.
PRZEKŁADNIA
1. Prędkość maksymalna: min. 29km/h.
2. Liczba biegów do przodu/do tyłu: 16/16.
3. Załączanie przedniego napędu: Mechaniczne.
4. Załączanie blokady tylnego mostu: Mechaniczne.
WOM
1. Prędkości WOM: 540/1000 obr/min;
2. Załączanie WOM: Elektrohydrauliczne;
3. Automatyczny tryb pracy WOM: Tak.
UKŁAD HYDRAULICZNY
1. Liczba gniazd hydrauliki zewnętrznej: min. 4, sterowane mechanicznie;
2. Wydajność pompy hydraulicznej: min. 36 l/min (hydraulika zewnętrzna) + min. 19l/min (wspomaganie);
3. Ciśnienie max. układu hydraulicznego: min. 180 bar;
4. Zespół sterujący: joystick + 3-sekcyjny rozdzielacz: Tak.
TUZ I ZACZEPY
1. Sterowanie: Mechanicznie, regulacja pozycyjna i siłowa;
2. Udźwig podnośnika: min. 1500 kg;
3. Rodzaj sprzęgu: Uchwyty hakowe;
4. Zaczep: Belka polowa.
HAMULCE
1. Rodzaj: Tarczowe Mokre, sterowane mechanicznie.
KABINA
1. System bezpieczeństwa: ROPS;
2. Wyposażenie, co najmniej: fotel mechaniczny, radio MP3; klimatyzacja, ogrzewanie, wentylacja, haki kat. 2, wycieraczki ze spryskiwaczem, 2 reflektory robocze przód/tył, regulowane lusterka, obciążniki przednie, błotniki przednie.
WYMIARY I MASY
1. Długość: min. 3700 mm;
2. Szerokość: min. 1600 mm;
3. Wysokość: min. 2400 mm ;
4. Rozstaw osi: min. 1900 mm;
5. Masa (bez obciążników): maks. 1900 kg ;
6. Wymiary ogumienia: 280/70R18 i 340/85R28.
DOPOSAŻENIE DODATKOWE
1. Przedni TUZ
2. Pług śnieżny:
• Szerokość robocza max./min. – 200/175 cm;
• Szerokość transportowa max./min. – 203/181 cm;
• Wysokość odkładnicy środek/bok – 59/72 cm;
• Ilość listew zgarniających – 2x 2szt;
• Wymiary gabarytowe dł./szer./wys. – 77/201/84 cm;
• Wymagana ilość przyłączy hydraulicznych – 2 (1 para);
• Waga – 170 kg;
• Ramka TUZ kat. I i II.
II. Inne istotne warunki dostawy przedmiotu zamówienia, serwisu i warunki gwarancji:
1. W dniu dostawy przedmiotu zamówienia, Wykonawca przekaże Zamawiającemu niezbędną dokumentację dotyczącą pojazdu oraz osprzętu, w szczególności:
1) Książkę serwisową i instrukcję obsługi – w języku polskim
2) Deklarację zgodności (CE) - w języku polskim
2. Wykonawca w dniu dostawy przedmiotu zamówienia przeszkoli pracowników w zakresie obsługi urządzenia.
3. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na fabrycznie nowy przedmiot zamówienia minimum 2 lata lub 1000 motogodzin. Okres trwania gwarancji ulegnie zakończeniu w momencie upływu wskazanego okresu gwarancji w latach lub przepracowaniu 1000 motogodzin.
III. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do niej (dokumentach zamówienia) występują takie wskazania, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.
IV. Ponadto wszędzie tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach zamówienia, Zamawiający odniósł się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
V. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta lub rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
VI. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
VI. Wymagania, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp nie mają zastosowania w postępowaniu o zamówienie publiczne, którego przedmiotem są dostawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, zgodnie z którym: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.”
Do upływu terminu składania, tj. do dnia 01.04.2025 r. do godziny 10:00,00 - nie złożono żadnej oferty, dlatego postępowanie zostało unieważnione na podstawie prawnej wskazanej powyżej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.