eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaRemont konserwatorski budynku przy ul. Barlickiego 3 w Bielsku-Białej wraz z podłączeniem do miej. sieci ciepł. - ETAP V (roboty uzupełniające w zakresie robót związanych z zagospodarowaniem terenu)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont konserwatorski budynku przy ul. Barlickiego 3 w Bielsku-Białej wraz z podłączeniem do miej. sieci ciepł. – ETAP V (roboty uzupełniające w zakresie robót związanych z zagospodarowaniem terenu)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ea7bd0b-8c8e-4755-bce6-59593c2ccb89

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont konserwatorski budynku przy ul. Barlickiego 3 w Bielsku-Białej wraz z podłączeniem do miej. sieci ciepł. – ETAP V (roboty uzupełniające w zakresie robót związanych z zagospodarowaniem terenu)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ea7bd0b-8c8e-4755-bce6-59593c2ccb89

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00130602

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGM/25/008/BU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania „Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Norberta Barlickiego 3 w Bielsku-Białej wraz z przebudową części mieszkalnej poprzez zmianę układu pomieszczeń, przebudową kominów i pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, likwidacją instalacji gazowej, przebudową instalacji wewnętrznych: sanitarnych, w tym wod.-kan. i c.o. oraz instalacji elektrycznej” związanych z remontem układu kanalizacyjnego kanalizacji deszczowej w obrębie podwórka oraz wymianą stolarki okiennej piwniczej od strony podwórka. Celem remontu kanalizacji deszczowej jest usprawnienie odbioru i odprowadzenia wód opadowych z podwórza oraz z połaci dachowych przyległych budynków mieszkalnych przy ul. Przechód 1 oraz Norberta Barlickiego 3, a także z terenu i dachu budynku należącego do PSS „Społem” znajdującego się przy ul. 3-go Maja w Bielsku-Białej.
2. Dane techniczne budynku:
Budynek pięciokondygnacyjny z jedną klatką schodową, ze strychem nieużytkowym, w całości podpiwniczony. Obiekt jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków Miasta Bialsko-Biała, a także figuruje w wojewódzkiej ewidencji zabytków. Stanowi element zabytkowego układu urbanistycznego wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego konserwatora zabytków z dnia 07.02.1987 r Kl.IV.5340/14.87 A-479/89. Obecnie posiada 13 mieszkań oraz 4 lokale użytkowe. Kubatura: 8.448,40 m3, powierzchnia użytkowa: 1.399,24 m2. Fundamenty są betonowe, ściany piwnic ceglane, stropy nad piwnicą ceglane na belkach stalowych. Schody w budynku są monolityczne żelbetowe. Elewacje budynku tynkowane z elementami zdobień architektonicznych, bez ocieplenia. Stolarka drewniana.
3. Aktualnie trwają prace związane z IV etapem remontu konserwatorskiego elementów wewnątrz budynku prowadzone na podstawie odrębnej dokumentacji projektowo-technicznej, które mają zostać zrealizowane do maja 2025 r. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia do współdziałania z Wykonawcą robót IV etapu remontu.
4. Dokumentacja projektowa:
1) Projekt techniczny „Remont układu kanalizacyjnego na potrzeby budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy ul. Barlickiego nr 1 i 3 w Bielsku-Białej” z grudnia 2024 r. wraz z informacją BIOZ i zestawieniem materiałów,
2) Oświadczenie projektanta.
Jednostka projektowa: EKOKLIMA-PROJEKT Aleksandra Ćwięczek z siedzibą w Rudzie Śląskiej.
UWAGA: przedmiot zamówienia będzie wykonywany na terenie nieruchomości częściowo użytkowanej przez podmioty trzecie – dotyczy lokali użytkowych na parterze budynku oraz podwórka wspólnego z sąsiednim budynkiem przy ul. Przechód 1 i pawilonem handlowym PSS „Społem” przy ul. 3 Maja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254412,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254412,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254412,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fabri Sp. z o.o. spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243601270

7.3.3) Ulica: Zielona 716

7.3.4) Miejscowość: Wieprz

7.3.5) Kod pocztowy: 34-382

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie kanalizacji zewnętrznej i wewnętrznej, Puchałka Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 43-200 Pszczyna ul. Platynowa 4, NIP 6381712395


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254412,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.