Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113900/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00128392/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370374107
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fredry 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgoarzata.pachana@khk.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ekrosno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-81992da7-e666-4d92-8048-3ad6ecacac9f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego zarządzania przedsiębiorstwem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-81992da7-e666-4d92-8048-3ad6ecacac9f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113900
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-2300-2/DST/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 700000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego do zarządzania przedsiębiorstwem oraz integracja z systemami dziedzinowymi KHK Krosno. W zakresie projektu będzie analiza przedwdrożeniowa która ma na celu określenie wszystkich funkcjonalności obecnych rozwiązań oraz opracowanie najbardziej optymalnego schematu nowego rozwiązania. Obszar funkcjonalności poszczególnych modułów systemu to: umowy sprzedaży, sprzedaż i ewidencja, sprzedaż i fakturowanie (woda, ścieki, ciepło, odpady, Internet, inne usługi), sprzedaż – tworzenie taryf, rozrachunki z windykacją, należności, kasa, bank z importem wyciągów bankowych, gospodarka licznikami, inkasent mobilny, inkasent stacjonarny, odczyty radiowe, wysyłanie faktur-powiadomień-raportów, ksef, masowe płatności, elektroniczna archiwizacja faktur, moduł finansowo księgowy z rozliczaniem kosztów, środki trwałe - wyposażenie, gospodarka materiałowa, gospodarka magazynowa, zakupy, transport, elektroniczny obieg dokumentów, system do tworzenia raportów dla kierownictwa, pulpity menadżerskie. Wdrożenie będzie obejmowało migrację danych, integrację z posiadanymi przez KHK Krosno systemami dziedzinowymi (stacjonarny odczyt danych z liczników, eBOK. Inteligentny system zarządzania siecią wodociągową), eksport danych do systemu kadrowo-płacowego, szkolenia użytkowników.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2.Wszystkie ewentualne opisy, nazwy własne materiałów, nazwy producentów lub normy użyte w dokumentacji przetargowej nie powinny być traktowane jako narzucone bądź sugerowane przez Zamawiającego, powinny być rozumiane jako definicje standardów. Przy realizacji zamówienia dopuszcza się zastosowanie innego równoważnego (spełniającego wymagania podane w dokumentacji przetargowej) materiału, urządzenia lub normy.
3.Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji jakości na okres 12 miesięcy, licząc od dnia odbioru przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48443000-5 - Pakiety oprogramowania do rachunkowości/księgowości
48450000-7 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi
48451000-4 - Pakiety oprogramowania do planowania zasobów przedsiębiorstwa
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1214010,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214010,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1214010,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LogicSynergy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008073168
7.3.3) Ulica: Łokietka 79
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-280
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) zestawienie wniosków taryfowych
b) usługa opieki technicznej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1214010,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Zespół Szkół Naftowo-Gazowniczych, ul. Bohaterów Westerplatte 20 - modernizacja budynku - wymiana pionów wodociągowych i wymiana pionów kanalizacji sanitarnej w budynku szkoły
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków -cześć I
- Strefa Edukacyjno -Wypoczynkowa na Ósemkowym Wzgórzu
- Dostawa sprzętu i akcesoriów okulistycznych
- ,,Zakup używanego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 9 ton na potrzeby wykonywania zadań ODM w Dukli"
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Słupia Konecka w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Zakup licencji na oprogramowanie antywirusowe i subskrypcji na urządzenie UTM w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Jakubów
- Dostawa systemu do znakowania i kontroli obiegu pościeli
- "Utworzenie i funkcjonowanie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu motoryzacyjnego w Opolu" w zakresie wyposażenia pracowni elektromobilności BCU w pomoce dydaktyczne
- Dostawa i wdrożenie infrastruktury serwerowej typu "blade", a także udzielenie gwarancji jakości i wsparcia technicznego na oferowane rozwiązanie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.