Og³oszenie z dnia 2021-09-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00186193/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-20
- 2021/BZP 00339912/01 - Wynik z dnia 2021-12-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie wewnêtrznej instalacji hydrantowej i wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych w budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Mys³owicach przy ul. Miko³owskiej 4a
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Mysowice
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w Mys³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271570799
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Partyzantów 21
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgk@mzgk.myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://mzgk.myslowice.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie wewnêtrznej instalacji hydrantowej i wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych w budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Mys³owicach przy ul. Miko³owskiej 4a
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f1e6be95-0fde-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00173238
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00012819/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Wykonanie wewnêtrznej instalacji hydrantowej i wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych w budynku u¿yteczno¶ci publicznej w Mys³owicach przy ul. Miko³owskiej 4A
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://mzgk.nowybip.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal który dostêpny jest pod
adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP dostêpnego pod adresem:
https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczta elektroniczna: mzgk@mzgk.myslowice.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dokumenty musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców
zgodnie z form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy
organizacyjnej lub innym dokumencie.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto
na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za
po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”
i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ,
dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz
innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP Zamawiajacego. Zamawiaj±cy
przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane
postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c
wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Zgodnie z art. 63
ust. 2 Ustawy PZP ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Przez to nale¿y rozumieæ
z³o¿enie prawid³owo podpisanych dokumentów (opatrzonych prawid³owymi podpisami kwalifikowanymi,
osobistymi, które zosta³y wskazane dok³adnie wy¿ej) w formie elektornicznej lub w postaci
elektronicznej przy pomocy ePUAP. Wszelkie podpisy elektroniczne winny zostaæ z³o¿one przy pomocy programu wskazanego przez dostawcê us³ugi zaufania wystawiaj±cego certyfikat podpisu
kwalifikowanego dla osób podpisuj±cych. Wykonawca ma prawo z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Oferty
wykonawcy, który przed³o¿y wiêcej ni¿ jedn± ofertê, zostan± odrzucone. Do up³ywu terminu sk³adania
ofert wykonawca mo¿e zmieniæ lub wycofaæ ofertê.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiaj±cy - Miejski Zarz±d Gospodarki Komunalnej w
Mys³owicach - informuje, ¿e: administratorem danych osobowych jest Miejski Zarz±d Gospodarki
Komunalnej w Mys³owicach, ul. Partyzantów 21, 41-400 Mys³owice – reprezentowane przez Dyrektora
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z
postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, odbiorcami danych osobowych bêd±
osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz
art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; ponadto dane osobowe mog± zostaæ przekazane na zasadach wynikaj±cych
z ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres obowi±zywania Umowy, a nastêpnie
przez 2 lata licz±c od dnia 31 grudnia nastêpuj±cego po z³o¿eniu zestawienia wydatków do Komisji
Europejskiej, w którym ujêto ostatecznie wydatki dotycz±ce zakoñczenia projektu. Termin ten mo¿e
zostaæ wyd³u¿ony w uzasadnionych przypadkach przez IZ. Okresy te dotycz± równie¿ wykonawców,
którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi wykonawcami
Umowy). obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osób fizycznych jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp; w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; osoba fizyczna posiada: na podstawie art. 15 RODO
prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych; na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania jej danych osobowych; na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO; prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna,
¿e przetwarzanie danych osobowych jej dotycz±cych narusza przepisy RODO; osobie fizycznej nie
przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21
RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy dla nale¿ytej
realizacji zamówienia, konieczne bêdzie przetwarzanie danych osobowych, Strony zachowaj± w tym
zakresie wszelkie wymagania wynikaj±ce z przepisów prawa polskiego oraz z przepisów bezpo¶rednio
stosowanego prawa Unii Europejskiej w tym z przepisów Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o
ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1781). Jednocze¶nie w przypadku, o którym mowa
w zdaniu poprzednim Strony zawartych Umów zawr± dodatkowe umowy o powierzeniu przetwarzania
danych osobowych wykonawcy i podwykonawców bez dodatkowego (tj. wykraczaj±cego poza
wskazane w zawartych Umowach) wynagrodzenia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.10.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu instalacji oddymiania
klatek schodowych oraz instalacji przeciwpo¿arowych wewnêtrznych hydrantowych w budynku
u¿yteczno¶ci publicznej po³o¿onym w Mys³owicach przy ul. Miko³owskiej 4A. Zakres przedmiotu
zmówienia obejmuje roboty budowlane, hydrauliczne oraz sanitarne wykonane w obiekcie, nie
wykraczaj±ce poza obrys zewnêtrzny budynku – nie zmienia siê kubatura oraz powierzchnia
zabudowy. Istniej±cy uk³ad konstrukcyjny równie¿ pozostaje bez zmian. Szczegó³owy opis
przedmiotu zamówienia stanowi± Za³±cznik nr 1.1 do SWZ – Dokumentacja Techniczna - dot.
instalacji p. po¿. wewnêtrznej hydrantowej oraz Za³±cznik nr 1.2 do SWZ Dokumentacja
Techniczna – dot. Instalacji oddymiania klatek schodowych.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich
wagami:
L.p. /Kryterium/Znaczenie procentowe kryterium/Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium
1. Cena oferty (C) 60% 60
2. Gwarancja (G) 20% 20
3. Termin realizacji robót (T) 20% 20
Cena ofert (C)
W ramach kryterium ceny oferta otrzyma zaokr±glon± do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z
przybli¿eniem dziesiêtnym ilo¶æ punktów wynikaj±c± z dzia³ania:
Oferta z najni¿sz± cen±
___________________________ x 60 pkt.
Cena oferty badanej
Przez „cenê” nale¿y rozumieæ cenê w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 1 i ust. 2 ustawy z dnia 9 maja 2014 r.
o informowaniu o cenach towarów i us³ug (Dz. U. z 2019 r., poz. 178)
Wyd³u¿enie okresu gwarancji (G)
W przypadku kryterium "wyd³u¿enie okresu gwarancji" do oceny bêdzie brana pod uwagê gwarancja
zadeklarowana przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany jest do udzielenia minimum 48 miesiêcy gwarancji.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za wyd³u¿enie okresu gwarancji w nastêpuj±cy sposób:
G = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 48 miesiêcy gwarancji (termin minimalny wymagany),
G = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 54 miesiêcy gwarancji,
G = 20, je¿eli wykonawca zaoferuje 60 miesiêcy gwarancji.
W przypadku, gdy wykonawca zaoferuje gwarancjê, pomiêdzy przedzia³ami okre¶lonymi powy¿ej
zamawiaj±cy przyzna punkty w ilo¶ci odpowiadaj±cej dolnej warto¶ci przedzia³u (np. w przypadku
zaoferowania 25 miesiêcy gwarancji wykonawca otrzyma 0 pkt, w przypadku zaoferowania 37 miesiêcy
gwarancji wykonawca otrzyma 10 pkt, 49 i powy¿ej 20 pkt)
Do umowy przyjêty zostanie okres gwarancji faktycznie zaoferowany przez wykonawcê w ofercie.
Niewpisanie ¿adnego okresu gwarancji spowoduje uznanie, ¿e okres gwarancji bêdzie zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w SWZ (24 miesiêcy).
Termin realizacji robót (T)
W przypadku kryterium "termin realizacji robót" do oceny bêdzie brany pod uwagê termin zadeklarowany
przez wykonawcê w Formularzu ofertowym - Za³±cznik nr 3 do SWZ. Ka¿dy z wykonawców zobowi±zany
jest do wykonania robót w maksymalnym terminie 8 miesiêcy od dnia podpisania Umowy.
Zamawiaj±cy przyzna punkty za skrócenie terminu realizacji robót w nastêpuj±cy sposób:
T = 0, je¿eli wykonawca zaoferuje 4 miesi±ce (termin minimalny wymagany),
T = 10, je¿eli wykonawca zaoferuje 3,5 miesi±ca,
T = 20, je¿eli wykonawca zaoferuje 3 miesi±ce,
Zamawiaj±cy nie dopuszcza wskazywania terminów realizacji robót innych ni¿ wskazane powy¿ej.
Wykonawca, który zaoferuje inne ni¿ wskazane powy¿ej warto¶ci, otrzyma 0 punktów w niniejszym
kryterium.
W celu ostatecznego wyboru najkorzystniejszej oferty z³o¿onej na wykonanie zamówienia w powi±zaniu
z przedstawionymi wy¿ej kryteriami zamawiaj±cy pos³u¿y siê nastêpuj±cym wzorem:
PO = C + G + T
gdzie:
PO – liczba punktów przyznanych ofercie
C – liczba punktów w kryterium „cena oferty”
G – liczba punktów w kryterium „gwarancja”
T – liczba punktów w kryterium „termin”
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±cezdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca
ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ nale¿ycie i prawid³owo ukoñczy³:
- dwie roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu instalacji przeciwpo¿arowych hydrantowych
wewnêtrznych lub instalacji oddymiania klatek schodowych czynnego obiektu budowlanego – o warto¶ci
nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto.
UWAGA: W przypadku, gdy warto¶æ zamówieñ wykazanych przez wykonawcê celem potwierdzenia
spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy
tê warto¶æ na walutê polsk± w oparciu o ¶redni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczêcia
postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs
¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.
UWAGA: W przypadku, gdy ww. zakres robót budowlanych bêdzie stanowi³ czê¶æ robót o szerszym
zakresie, Wykonawca zobowi±zany jest wyodrêbniæ rodzajowo i kwotowo roboty, o których mowa
powy¿ej.
UWAGA: W przypadku, gdy podmiot powo³uje siê na zasoby podmiotu trzeciego wymóg ten musi
spe³niaæ wykonawca oraz podmiot na którego zasoby powo³uje siê Wykonawca.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:
- co najmniej 1 osobê w roli kierownika budowy - posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci
konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych
samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia
budowlane w tej specjalno¶ci.
- co najmniej 1 osobê w roli kierownika robót - posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ lub z
ograniczeniami (pozwalaj±cymi na zgodn± z prawem realizacjê robót w obiekcie) w specjalno¶ci
elektrycznej do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych
samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia
budowlane w tej specjalno¶ci.
- co najmniej 1 osobê – w roli kierownika robót – posiadaj±c± uprawnienia bez ograniczeñ w specjalno¶ci
instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych
i kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi, lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie
tych samych czynno¶ci, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym upowa¿niaj± uprawnienia
budowlane w tej specjalno¶ci.
UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza siê kwalifikacje równowa¿ne do
zdobytych w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane.
UWAGA: Zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane, podstawê do wykonywania samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie stanowi wpis, w drodze decyzji, do centralnego rejestru, o którym
mowa w art. 88a ust. 1 pkt 3 lit. a ustawy Prawo budowlane oraz – zgodnie z odrêbnymi przepisami wpis
na listê cz³onków w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego, potwierdzony za¶wiadczeniem wydanym przez
tê izbê, z okre¶lonym w nim terminem wa¿no¶ci.
UWAGA: Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ ³±czenia funkcji, w przypadku osób, które posiadaj±
uprawnienia w wiêcej ni¿ jednej specjalno¶ci w obszarze kierowania budow± / robotami.
c) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ i skieruje do realizacji zamówienia:
- w zakresie wykonania instalacji systemu oddymiania pracowników posiadaj±cych odpowiednie
uprawnienia bran¿y elektrycznej (tj. SEP kat. “E” lub równorzêdne).
2. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia,
w oparciu o z³o¿one dokumenty i o¶wiadczenia.
3. W celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca mo¿e polegaæ napostêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4) ustawy
Pzp
potencjale podmiotu trzeciego na zasadach opisanych w art. 118–123 ustawy Pzp. Podmiot trzeci, na
potencja³, którego wykonawca powo³uje siê w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: postêpowaniu, nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz 109 ust.1 pkt 4) ustawy Pzp
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 1815,00 z³ (s³ownie:tysi±c osiemset piêtna¶cie z³otych 00/100) 2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku
nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach
ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.
5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ
przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego PKO S.A. 55 1240 4315 1111 0000 5295
8180 z opisaniem przelewu: „Wadium – ZP.271.2.10.2021”. Wadium wniesione w pieni±dzu
Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. UWAGA: Wadium w tej formie uwa¿a siê za wniesione w sposób prawid³owy, gdy ¶rodki pieniê¿ne wp³yn± na konto Zamawiaj±cego przed
up³ywem terminu sk³adnia ofert. 4. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ
z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej
poni¿sze wymagania: 1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce
utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP. 2) z jej tre¶ci powinno
jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium; 3) powinno byæ
nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie; 4) termin obowi±zywania
porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿
pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub
gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania; 6)
beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Miasto Mys³owice – Miejski Zarz±d Gospodarki
Komunalnej w Mys³owicach 5. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w
sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania
ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3
Ustawy PZP zostanie odrzucona 6. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy PZP
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do:
a. ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich
w postêpowaniu
b. zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpstwie: a. zmiany stawki podatku od towarów ius³ug – (bêd±cej skutkiem dzia³añ organów pañstwowych, ustawowa zmiana obowi±zuj±cej
stawki podatku od towarów i us³ug). Do faktur wystawianych po wej¶ciu w ¿ycie zmiany stawki
podatku VAT naliczana bêdzie nowa stawka; b. wyst±pienia przypadku robót zaniechanych tj.
rezygnacji z wykonania pewnych robót przewidzianych w Umowie. W takim przypadku
Zamawiaj±cy zap³aci wynagrodzenie z tytu³u wykonania czê¶ci przedmiotu umowy; c. zmiany
wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej,
ustalonych na podstawie przepisów;d. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym
lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub
zdrowotne; 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w nastêpstwie: a. dzia³ania organów
administracji lub innych podmiotów: - gdy pomimo wyst±pienia o wydanie decyzji
administracyjnej lub innego dokumentu niezbêdnego do prawid³owej realizacji przedmiotu
umowy w terminie ustawowo przewidzianym dla danej czynno¶ci organ administracji publicznej
lub inna upowa¿niona instytucja nie wyda³a stosowanego dokumentu lub decyzji – tylko w
zakresie przed³u¿enia terminu realizacji inwestycji i tylko o okres trwania tych czynno¶ci organów administracji publicznej lub instytucji przekraczaj±cy termin ustawowo przewidziany dla
danej czynno¶ci; - gdy pozyskiwanie stosownych uzgodnieñ z gestorami sieci, z innymi
podmiotami lub osobami, których opinia lub zgoda bêdzie wymagana przepisami prawa i
przekroczy terminy zwyczajowo przyjête dla danych czynno¶ci – tylko w zakresie przed³u¿enia
terminu realizacji zamówienia i tylko o okres trwania tych czynno¶ci przekraczaj±cych termin
zwyczajowo przyjêty dla danej czynno¶ci; b. konieczno¶æ przesuniêcia terminu przekazania
terenu budowy - tylko o okres przesuniêcia, c. zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie
Zamawiaj±cego w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi
lub warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ
w chwili zawarcia umowy, z zastrze¿eniem, i¿ okoliczno¶ci te mog± stanowiæ podstawê zmiany
terminu wykonania przedmiotu umowy tylko w przypadku, gdy uniemo¿liwi± dotrzymanie
terminów okre¶lonych w § 2 umowy. d. si³y wy¿szeje. zawieszenia przez Zamawiaj±cego
wykonania robót z przyczyn technicznych; f. wyst±pienia wad lub braków dokumentacji
projektowej; g. konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; h. koniczno¶ci
wykonania robót dodatkowych; 3) zmiany, rezygnacji, b±d¼ wprowadzenia Podwykonawcy4)
zast±pienia Wykonawcy, któremu Zamawiaj±cy udzieli³ zamówienia, nowym Wykonawc± w
wyniku po³±czenia, podzia³u, upad³o¶ci, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego
Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa,5) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest
okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ,
o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d±
kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.2. Zamawiaj±cy dopuszcza
mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany materia³ów i urz±dzeñ przedstawionych w ofercie pod
warunkiem, ¿e zmiany te bêd± korzystne dla Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci zmiany te: 1)
skutkowaæ bêd± obni¿eniem kosztu ponoszonego przez Zamawiaj±cego na eksploatacjê i
konserwacjê wykonanego przedmiotu umowy; 2) skutkowaæ bêd± poprawieniem parametrów
technicznych; 3) wynikaæ bêd± z aktualizacji rozwi±zañ z uwagi na postêp technologiczny lub
zmian obowi±zuj±cych przepisów; Szczegó³y w par 16 wzoru umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-21 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-21
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
POUCZENIE O ¦RODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYS£UGUJ¡CYCH WYKONAWCY WTOKU POSTÊPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA ¦rodki ochrony prawnej przys³uguj±
wykonawcy, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ
szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów Prawa zamówieñ publicznych.
Odwo³anie przys³uguje na: a) niezgodn± z przepisami ustawy czynno¶æ zamawiaj±cego podjêt±
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w tym na projektowane postanowienie umowy; b)
zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiaj±cy by³
obowi±zany na podstawie ustawy. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej
w formie pisemnej albo w formie elektronicznej albo w postaci elektronicznej opatrzone
podpisem zaufanym. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej oraz postanowienie Prezesa
Krajowej Izby Odwo³awczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ
publicznych, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du. Skargê wnosi siê do Sadu Okrêgowego w Warszawie za po¶rednictwem Prezesa Krajowej
Izby Odwo³awczej. Szczegó³owe informacje dotycz±ce ¶rodków ochrony prawnej okre¶lone s± w
Dziale IX „¦rodki ochrony prawnej” (art. 505 – 590 ustawy Pzp)
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Terapia skoncentrowana na rozwi±zaniach
- Budowa zewnêtrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Remont budynku stacji po¶redniej PT609 dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zabudowa instalacji wentylacyjnej w budynku ³a¼ni górniczej nr 4 znajduj±cej siê na terenie Zak³adu g³ównego w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeñ przedszkolnych Przedszkola nr 6 w Ole¶nicy
- "BUDOWA SIECI WODOCI¡GOWEJ W UL. LE¦NEJ POLANY, W ULICY BOCZNEJ OD UL. ¯WIROWEJ, W UL. SO£ECKIEJ I W UL. WYDMOWEJ W MIEJSCOWO¦CI TRZCIANY, GMINA JAB£ONNA"
- Prace modernizacyjne budowlano-wykoñczeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Wykonanie remontu pomieszczeñ w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Paw³a II w Miñsku Mazowieckim
- Modernizacja 5 piêtra w budynku g³ównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddzia³u geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Budowa mieszkañ wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orl±t Lwowskich w Nysie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.