eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Straszyn"Usługa cateringu posiłków dla dzieci, które będą uczęszczać do Gminnego Przedszkola im. J. Tuwima w Straszynie w roku szkolnym 2021/2022"



Ogłoszenie z dnia 2021-09-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringu posiłków dla dzieci, które będą uczęszczać do Gminnego Przedszkola im. J. Tuwima w Straszynie w roku szkolnym 2021/2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNE PRZEDSZKOLE IM. JULIANA TUWIMA W STRASZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364662408

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 19

1.5.2.) Miejscowość: Straszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-010

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: 511 158 110

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole_straszyn@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gps.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gps.bip.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa cateringu posiłków dla dzieci, które będą uczęszczać do Gminnego Przedszkola im. J. Tuwima w Straszynie w roku szkolnym 2021/2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b1bd12-c77b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001523/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do Gminnego Przedszkola im. J. Tuwima w roku szkolnym 2021/2022"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099741/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP 271.1.GPS.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 451720,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla 200 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do Gminnego Przedszkola im. J. Tuwima w Straszynie w okresie od 1.09.2021 do 31.08.2022 r.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie trzech posiłków dziennie tj. śniadanie, obiad i podwieczorek dla grupy maksymalnie 200 dzieci w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2022 r.
2. Wartość kaloryczna posiłków: 950 – 1050 kcal.
3. Posiłki będą dostarczane od poniedziałku do piątku w godzinach: - śniadania – godz. 7:30, obiad i podwieczorek – godz. 11.00,
4. Zamawiający określa wielkość przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy tj. 139 200 posiłków w tym: 46 400 śniadań, 46 400 obiadów i 46 400 podwieczorków.
5. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 roku w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 roku, poz. 1154) oraz musi obejmować:
1) śniadanie:
a) różnorodne zupy mleczne (np.: płatki kukurydziane, ryżowe, jęczmienne, suchary, biszkopty, płatki owsiane, kasza manna, kasza kukurydziana, kasza jaglana, zacierka), do tego - kanapki (z pieczywa mieszanego lub razowego) z jajkiem, dżemem, serem białym, żółtym, wędliną oraz warzywami np.: pomidorem, ogórkiem kiszonym lub świeżym, sałatą, szczypiorkiem lub rzodkiewką, papryką lub inne;
b) chude kiełbaski na gorąco (np.: biała, śląska, parówki o zawartości min. 90% mięsa),
c) pasta jajeczna lub rybna, ryba na śniadanie 1 raz na dekadę.
2) obiady: zupa, drugie danie: ziemniaki (lub zamiennie ryż, kasza, kopytka, makaron itp.) - dania mięsne np. sztuka mięsa, udziec kurczaka, pierś z indyka kotlet schabowy, stek z piersi z kurczaka, bitki wołowe, gulasz itp., ryba, pierogi, naleśniki, knedle itp., surówka, kompot lub napój.
3) podwieczorek:
owoce lub warzywa, desery owocowe, serki, jogurty, koktajle owocowe, soki owocowe (pomarańczowy, bananowy, multiwitamina, jabłkowy, karotka), galaretka, kisiel, bułka słodka (jagodzianka, z budyniem, serem, jabłkiem, marmoladą), ciasta pieczone przez wykonawcę, kanapki np. z pasztetem, pieczenią itp., z jajkiem, pomidorem i innymi warzywami.
4) napoje: napoje przygotowane na miejscu mogą być słodzone cukrem w ilości nieprzekraczającej 10 g cukrów w 250 ml produktu gotowego do spożycia.
6. Wykonawca dostarczał będzie dekadowy jadłospis w formie pisemnej w każdy piątek poprzedzający kolejny okres dożywiania do godziny 12.00. Na każdym jadłospisie powinna widnieć gramatura oraz kaloryczność posiłku – do wiadomości Zamawiającego oraz wyszczególnione produkty alergizujące. Przez jadłospis dekadowy należy rozumieć 10 kolejnych dni roboczych w trakcie, których usługa będzie świadczona przez Wykonawcę.
7. Posiłki muszą być urozmaicone, wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, gramatury jak i estetyki.
8. Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i samodzielnie je przygotowuje. Wykonawca dba o właściwy stan dostarczania posiłków (posiłki świeże) oraz właściwie dobrane do wieku dzieci.
9. Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników. Pojemniki zbierane będą w następnym dniu dostawy posiłków.
10. Wykonawca oświadcza, że posiada pełne uprawnienia potrzebne do świadczenia usługi wydane przez Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
11. Stan posiłków i sposób dowożenia musi spełniać wymogi Państwowej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie dokonał zmiany terminów składania i otwarcia ofert dla niniejszego postępowania na utworzonej karcie postępowania w miniPortalu. Jednocześnie Zamawiający 30 czerwca 2021 r. zmodyfikował treść Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) poprzez zmianę terminu składania i otwarcia ofert z 1.07.2021 r. na 6.07.2021 r. W tym samym dniu przekazał również sprostowanie ogłoszenia o zamówieniu w ww. zakresie do Prezesa UZP. Zamawiający nie dokonał jednak zmiany terminu składania i otwarcia ofert do upływy pierwotnego terminu na miniPortalu, poprzez który Wykonawcy dokonują czynności składania ofert. Pierwotny termin składania ofert upłynął 1.07.2021 r. o godz. 9:00, natomiast pierwotny termin wyznaczony na otwarcie ofert upłynął 1.07.2021 r. o godz. 10:00. Po upływie terminu wyznaczonego na otwarcie ofert system opublikował klucz prywatny, a więc pozwoliłby Zamawiającemu na zapoznanie się z treścią ofert złożonych w pierwotnym terminie (gdyby takie oferty zostały złożone poprzez miniPortal), a przed upływem nowego terminu na ich otwarcie, jaki został wyznaczony przez nowe brzmienie dokumentacji przetargowej. Ponadto, brak zmiany ww. terminu na karcie postępowania w miniPortalu spowodował rozbieżności tych samych informacji zawartych w treści SWZ i ogłoszenia o zamówieniu, a treścią zamieszczoną w ww. systemie, służącym do składania ofert. Rozbieżności te mogłoby zagrozić równemu traktowaniu Wykonawców i jednocześnie mogłyby ograniczyć liczbę potencjalnych Wykonawców, którzy mogą złożyć w nim ofertę. Podstawowym warunkiem umożliwiającym Wykonawcom złożenie oferty w postępowaniu jest uzyskanie przez nich wiedzy o takiej możliwości, w tym wiedzy o przedłużeniu terminu na składanie ofert.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postepowanie zgodnie z art. 255 ust. 6 PZP, gdyż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.