Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00578243/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór odpadów komun. zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz dostarczenie ich do wybranej instalacji przetwarzania 1.01.2025r. -31.12.2025r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOREK WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050675
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Borek Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655716120
1.5.8.) Numer faksu: 655715893
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@borekwlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.borekwlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10110181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór odpadów komun. zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz dostarczenie ich do wybranej instalacji przetwarzania 1.01.2025r. -31.12.2025r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8667d9eb-f24b-435c-af25-e1ad37e00ab7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173309
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017918/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór odpadów komun. zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. oraz dostarczenie ich do wybranej instalacji przetwarzania 1.01.2025r. -31.12.2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578243
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPE.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych zmieszanych i selektywnie zebranych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Borek Wlkp. wraz z wyposażeniem tych nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki oraz dostarczanie odebranych odpadów do instalacji przetwarzania odpadów - Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki, ul. Mariusza Małynicza 1A, 63-200 Jarocin w terminie od dnia 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku.
2. Niniejsze postępowanie przetargowe nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (np. zakłady pracy, obiekty handlowe i usługowe, ogrody działkowe, szkoły, urzędy, obiekty użyteczności publicznej, cmentarze itp.) oraz odbioru odpadów z takich terenów jak: ulice, place, w tym: place zabaw, tereny zieleni i parki.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór następujących odpadów komunalnych:
- zmieszanych odpadów komunalnych;
- odpadów komunalnych zbieranych selektywnie z podziałem na:
a) tworzywa sztuczne, metale oraz opakowania wielomateriałowe;
b) papier;
c) szkło bezbarwne;
d) szkło kolorowe;
e) bioodpady stanowiące odpady komunalne,
f) popiół,
- odpadów komunalnych od właścicieli domków letniskowych lub działek wykorzystywanych do celów rekreacyjno-wypoczynkowych;
- odpadów dostarczonych przez mieszkańców do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zlokalizowanego na ul. Jeżewskiej 5B w Borku Wielkopolskim oraz przetransportowanie ich do instalacji przetwarzania odpadów - Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z o.o. w Jarocinie, Witaszyczki, ul. Mariusza Małynicza 1A, 63-200 Jarocin (odbiór poprzedzony telefonicznym zgłoszeniem).
4. W dniu wszczęcia postępowania przetargowego w PSZOK w Borku Wlkp. znajdują się następujące kontenery:
a) kontenery o wymiarach 6x2,5x2,8 - 4 sztuki (na stałe, załadunek ręczny):
- elektronika;
- styropian;
- makulatura;
- odzież, leki i opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych;
b) kontenery hakowe o wymiarach 6,5x2,5x1,4 - 2 sztuki:
- gabaryty;
- odpady biodegradowalne;
c) kontenery hakowe 6,5x1,9x1,4 - 2 sztuki:
- gruz;
- odpady biodegradowalne;
d) kontenery hakowe 3,7x1,9x1,4 - 2 sztuki:
- opony;
- twardy plastik 20 01 39;
e) kontener KP-7 - otwarty, hakowy, bramowy 3,53x1,75x1,18:
- szkło płaskie 20 01 02;
f) kontener KP 15 – otwarty drzwiowy, hakowy 4,7x1,89x1,80 (dostępny na PSZOK od grudnia 2023 r.)
g) pojemniki mobilne - 12 sztuk - na drobne ilości odpadów (małe pojemniki w jakie jest wyposażona większość nieruchomości zamieszkałych)
5. W czasie trwania niniejszego ogłoszenia przystępujący do przetargu winien zapoznać się z rodzajami pojemników i kontenerów znajdujących się w PSZOK w Borku Wlkp.
6. System odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. System dotyczy tylko i wyłącznie odpadów komunalnych. Powyższe oznacza, że pozostałe odpady, np. odpady rolnicze, produkcyjne i poprodukcyjne powstające w wyniku prowadzonej działalności odbierane powinny być zgodnie z obowiązującymi przepisami przez wyspecjalizowane firmy posiadające odpowiednie uprawnienia w tym zakresie na dotychczasowych zasadach.
7. Na podstawie sprawozdań za ubiegłe lata oraz szacunkowych informacji ustala się, że z terenu gminy Borek Wlkp., w okresie obowiązywania umowy, zostanie odebrana przez Wykonawcę, w ramach udzielonego zamówienia publicznego, następująca szacunkowa ilość odpadów:
- 980,00 Mg odpadów komunalnych zmieszanych;
- 1 656,00 Mg odpadów selektywnie zebranych.
8. Odbioru i transportu wyżej wymienionych odpadów należy dokonać odpowiednimi pojazdami przystosowanymi dla poszczególnych rodzajów odpadów, w sposób zapobiegający ich zmieszaniu się i wysypywaniu na drogę.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781030,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 787276,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 781030,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WM Wiatrowiec Energie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6080084337
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 63-308
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WM WIATROWIEC ENERGIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WM WIATROWIEC ENERGIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 684839,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-03-19 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawartości piaskowników i ustabilizowanych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
- Utylizacja artykułów przemysłowych, wyrobów tytoniowych oraz artykułów zwierzęcych i roślinnych
- Wywóz odpadów komunalnych wraz z dzierżawą pojemników na odpady segregowane z części służbowej Placówki Straży Granicznej w Hermanowicach
- Termomodernizacja budynku administracyjnego w Zakładzie Karnym w Kłodzku
- Transport i zagospodarowanie odpadów pochodzących z czyszczenia ulic i placów na obszarze Powiatu Mieleckiego o kodzie 20 03 03
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych z terenu gminy Trzebielino w okresie od 01.07.2025 roku do 30.06.2026 roku
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.