Ogłoszenie z dnia 2021-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00134267/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-02
- 2021/BZP 00141245/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia meblowego do przedszkoli, szkół podstawowych i szkół średnich w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia meblowego do przedszkoli, szkół podstawowych i szkół średnich w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8fdfde-ef62-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003279/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Dostawa wyposażenia meblowego do przedszkoli, szkół podstawowych i szkół średnich w Gdańsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00134267/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.48.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego do przedszkoli, szkół podstawowych i szkół średnich zgodnie z przedstawionym w tabeli 1 opisem. Podane w tabeli zdjęcia, są poglądowe i Wykonawca nie musi dostarczać produktu identycznego w kształcie.
3.2. Sposób realizacji zamówienia:
Wykonawca skontaktuje się z uprawnionymi podmiotami tj. przedszkolami i szkołami w celu uzgodnienia kolorów i rozmiarów mebli oraz miejsca dostawy. Wykonawca dostarczy wybrane produkty do siedziby danego przedszkola/szkoły zgodnie z zapotrzebowaniem wraz z fakturą.
Dostawa mebli do siedzib jednostek oświatowych odbędzie się będzie w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00-15:00. Wykonawca jest zobowiązany do wcześniejszego, co najmniej 2 – dniowego powiadomienia danej jednostki oświatowej o dniu i godzinie dostawy oraz uzgodnienia kolorów i rozmiarów poszczególnych mebli będących przedmiotem dostawy.
Wykonawca na podstawie wystawionego zapotrzebowania przez jednostkę oświatowa, w terminie 7 dni roboczych, dostarczy wybrane produkty wraz z fakturą.
3.3. Szczegółowy opis zamówienia przedstawiony jest w załączniku nr 1. Dołączone zdjęcia są poglądowe i dostarczone wyposażenie nie musi być identyczne z przedstawionymi.
3.4. Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia wynosi min. 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39160000-1 - Meble szkolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39161000-8 - Meble przedszkolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 535898,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2489421,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535898,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kall Carrion Trading Spółka z Ograniczona odpowiedzialnością SK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010294490
7.3.3) Ulica: Al. Solidarności 75/26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-090
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535898,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-30INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa wstępnie zadrukowanych blankietów Elektronicznej Legitymacji Studenckiej dla Politechniki Gdańskiej
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w formule zaprojektuj i wybuduj wraz z kontrolą rozliczenia zadania w podziale na części
- Dostawa urządzeń służących do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Remont budynku pracowników działu zieleni w Gdańskim Ogrodzie Zoologicznym
- Remont pomieszczeń Domu Studenckiego nr 3 Politechniki Gdańskiej przy ul. Do Studzienki 32 w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia szkolnego do Szkoły Podstawowej im. Polski Niepodległej w Zalesiu.
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Dostawa wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Postaw na kwalifikacje" - z podziałem na V części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach.
- Dostawa i montaż wyposażenia Żłobka Myszki Miki w Drewnicy
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
więcej: Meble szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.