eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Lubelski"Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą typu - ruchoma podłoga, dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim "



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą typu – ruchoma podłoga,
dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950177059

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lwowska 37A

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-600

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 84 664 2461

1.5.8.) Numer faksu: 84 664 51 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim-tomaszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.pgkim-tomaszow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa ciągnika siodłowego z naczepą typu – ruchoma podłoga,
dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej
i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Tomaszowie Lubelskim ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c434929-fe7f-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173360

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00149968/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SM/22/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 650000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO
Podwozie:
1. Samochód ciężarowy fabrycznie nowy (rok produkcji 2021),
2. Dwuosiowy o standardowej wysokości ramy,
3. Masa gotowego pojazdu do pracy max. 7200 kg,
4. Napęd na koła tylne,
5. Blokada mechanizmu różnicowego,
6. Rozstaw osi min. 3700 mm,
7. Wysokość siodła 1150 mm,
8. Zestaw hydrauliczny dwuobwodowy do obsługi naczepy typu „ruchoma podłoga”,
9. Przewody hydrauliczne, pneumatyczne i elektryczne umożliwiające podłączenie naczepy,
10. Fabryczne osłony międzyosiowe tzw. „rowerowe”,
11. Klin pod koła.
Silnik:
1. Silnik wysokoprężny o sześciu cylindrach min. 13 L pojemności skokowej i mocy min. 450 KM,
2. W technologii wyłącznie SCR,
3. Normie emisji spalin EURO 6.
Skrzynia biegów:
1. Skrzynia biegów zautomatyzowana min. 12 biegów do przodu,
2. Sterowanie skrzyni biegów przy kierownicy,
3. System z funkcją przewidywania topografii terenu,
4. Tempomat adaptacyjny – odległościowy,
5. System zapobiegający staczaniu się pojazdu podczas ruszania.
Oś przednia:
1. Przednie zawieszenie - na resorach parabolicznych, wyposażone w amortyzatory.
Oś tylna:
1. Zawieszenie tylne - pneumatyczne z czterema miechami z fabrycznie montowanym wskaźnikiem obciążenia osi.

Koła:
1. Błotniki,
2. Fartuchy przeciw błotne przednie i tylne,
3. Felgi stalowe o średnicy 22,5”,
4. Opony wielosezonowe o rozmiarze 315/70/22,5”.
Układ hamulcowy:
1. Hamulce osi przedniej i tylnej – tarczowe,
2. Układ hamulcowy z systemem ABS,
3. Dodatkowy hamulec tzw. „Retarder”.
Układ kierowniczy:
1. Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem,
2. Regulowana kolumna kierownicza w dwóch płaszczyznach.
Układ elektryczny:
1. Instalacja elektryczna pojazdu 24 V,
2. Akumulatory min. 180 Ah montowane na boku ramy.
Zbiornik paliwa:
1. Zbiornik paliwa o pojemności min. 200 litrów z zamykanym na klucz korkiem paliwa, z pisemną zgodą, zawartą w umowie, na zamontowanie w zbiorniku dodatkowej sondy/przetwornika ilości paliwa, służącego do celów kontrolnych (system monitoringu parametrów pracy i położenia GPS) nie skutkującego utratą gwarancji,
2. Zbiornik AdBlue,
Kabina:
1. Dwumiejscowa, nisko zawieszona z kuszetką do odpoczynku kierowcy,
2. Zawieszenie na michach powietrzne,
3. Wyposażona w owiewki boczne oraz dachową,
4. Wszystkie lusterka zewnętrzne ustawiane elektrycznie,
5. Wszystkie lusterka zewnętrzne podgrzewane elektrycznie,
6. Wszystkie szyby elektrycznie podnoszone,
7. Klimatyzacja automatyczna,
8. Centralny zamek z pilotem,
9. Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
10. Światła dzienne w technologii Led,
11. Fabryczne dodatkowe oświetlenie dalekosiężne montowane w górnej części kabiny,
12. Komfortowy fotel kierowcy zawieszony pneumatycznie, wyposażony w podłokietniki,
13. Fotele wyposażone w pasy bezpieczeństwa,
14. Minimum jeden zewnętrzny schowek z dostępem od środka,
15. Fabrycznie montowane radio z możliwością sterowania dotykowego, oraz z koła kierownicy,
16. Fabryczny zestaw głośnomówiący,
17. Komputer pokładowy z danymi eksploatacyjnymi z menu w języku polskim,
18. Kolor czerwony,
19. Cb radio,
20. Tachograf cyfrowy z kalibracją,
21. Składana tabliczka zamontowana na przodzie pojazdu z napisem „ODPADY”,
22. Dywaniki gumowe na podłogę,
23. Pokrowce na siedzenia,
24. Apteczka,
25. Trójkąt ostrzegawczy,
26. Gaśnica.
27. Instrukcja obsługi i dokumenty homologacyjne w języku polskim.
Gwarancja:
1. Gwarancja 24 miesiące.
Serwis:
1. Serwis do 150 km od miejsca siedziby zamawiającego.

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA NACZEPY TYPU RUCHOMA PODŁOGA
1. Fabrycznie nowa (rok produkcji 2021),
2. Objętość min 91 m3,
3. Masa nie większa niż 7800 kg,
4. Trzy osie wzmacniane, z tarczami hamulcowymi o średnicy min. 430 mm,
5. Pierwsza oś podnoszona,
6. Opony wielosezonowe w rozmiarze 385/65/22.5”,
7. Zawieszenie pneumatyczne,
8. Felgi stalowe o średnicy 22,5”,
9. System przesuwania CARGOFLOOR 21 listew o grubości min. 10 mm,
10. Podparcie listew spawaną kratownicą,
11. Ilość punktów podpierających listwy min. 880,
12. Skrzynia kontenera spawana,
13. Panele skrzyni o grubości wewnętrznej min. 3 mm,
14. Panele z pełnym spawem liniowym,
15. Wzmocnienie narożne ściany przedniej skręcane,
16. Podest roboczy z certyfikatem,
17. Hak pneumatyczny blokujący dodatkowo drzwi tylne,
18. Waga w naczepie (umożliwiająca odczyt masy ładunku),
19. Czujnik temperatury oleju w układzie „CARGOFLOOR”,
20. Belki pod plandekę regulowane,
21. Belka nad drzwiami odpinana od zewnątrz,
22. Plandeka z zatopioną rurą aluminiową w celu podparcia,
23. Plandeka zapinana min. czterema pasami z „grzechotką”,
24. Plandeka o gramaturze min. 900,
25. Dodatkowa plandeka boczna osłaniająca podczas załadunku,
26. Rolstopy plandeki umożliwiające wyrzucenie plandeki poza obrys naczepy podczas załadunku,
27. Kolor naczepy biały lub szary,
28. Podpięcie hydrauliki standardowe na ścianie frontowej,
29. Pilot przewodowy i dodatkowy bezprzewodowy,
30. Oświetlenie zgodne z obowiązującymi przepisami ruchu drogowego,
31. Błotniki z osłonami przeciw błotnymi,
32. Min. dwa kliny pod koła,
33. Podwójny kosz aluminiowy na koło zapasowe.
34. Plandeka przekryciowa zwijana na prawą stronę, pasy po stronie kierowcy.
35. Plandeka dodatkowa zabezpieczająca bok naczepy po lewej stronie od kierowcy
36. Instrukcja obsługi i dokumenty homologacyjne w języku polskim.
Pozostałe elementy wyposażenia naczepy, zgodnie z wyposażeniem standardowym oferowanego modelu u danego producenta.
Gwarancja:
1. Gwarancja 24 miesiące.
Serwis:
1. Serwis do 150 km od miejsca siedziby zamawiającego.
2. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a) Wykonawcę obowiązuje należyta staranność w wykonaniu przedmiotu umowy,

4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 797738,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797738,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 797738,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Scania Polska S.A

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010970943

7.3.3) Ulica: Stara Wieś Al. Katowicka 316

7.3.4) Miejscowość: NADARZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 797738,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.