Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00110667/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-24
- 2023/BZP 00139675/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00143347/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAJGRÓD
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 32
1.5.2.) Miejscowość: Rajgród
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-206
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 272 19 40
1.5.8.) Numer faksu: 87 272 19 41
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaneta.chylinska@um.rajgrod.wrotapodlasia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3dee1f4e-b412-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3dee1f4e-b412-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173406
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055508/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja jest objęta dofinansowaniem przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej VI Ochrona środowiska i racjonalne gospodarowanie jego zasobami, Działanie: 6.3. Ochrona zasobów bio- i georóżnorodności oraz krajobrazu.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00110667
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki przyrodniczej wraz z wieżą widokową, murami oporowymi, instalacją oświetlenia terenu, monitoringiem, zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą w ramach przedsięwzięcia o nazwie „Ochrona krajobrazu oraz zasobów przyrodniczych przez zagospodarowanie nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego w Rajgrodzie oraz terenów przyległych”
2. Zakres wykonania przedmiotu umowy obejmuje m. in. :
- budowę ścieżki przyrodniczej nad nadbrzeżem Jeziora Rajgrodzkiego o nawierzchni zmiennej: mineralnej, piaskowo – żwirowej, drewnianej, z kostki brukowej - betonowej;
- budowę kładek drewnianych na palach;
- budowę drewnianych platform obserwacyjnych i edukacyjnych;
- budowę wielopoziomowego punktu widokowego;
- budowę murów oporowych;
- wymianę utwardzeń terenu w obrębie istniejących dojść i dojazdów pieszo jezdnych;
- budowę instalacji oświetlenia terenu;
- budowę instalacji monitoringu;
- dostawę i montaż w miejscach ustalonych z Zamawiającym małej architektury m.in.:
lunet widokowych – 13 szt., stojaków na rowery – 8 szt., koszy na śmieci – 25 szt., kaczkomatów – 5 szt., dużych tablic informacyjnych – 5 szt., małych tablic informacyjnych - 10 szt., ławek – 8 szt.;
- dostawę i montaż w miejscu ustalonym z Zamawiającym makiety z brązu przedstawiającej obszar ścieżki przyrodniczej w skali 1:600 mocowanej na płycie, umieszczonej na granitowym blacie posadowionym na granitowej podstawie, wraz z tabliczkami informacyjnymi z tekstem pisanym alfabetem Braille'a (w języku polskim oraz angielskim);
- wykonanie nasadzeń zastępczych drzew zgodnie z decyzją Konserwatora Zabytków – 215 szt.
- urządzanie zieleni poprzez nasadzenia traw ozdobnych – w ustaleniu z Zamawiającym;
- wykonywanie corocznych kontroli technicznych w okresie trwania gwarancji
Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje prac dokonanych, ujętych w „Protokole odbioru robót przerwanych”.
3. Wykonawca dokonywać będzie okresowych kontroli technicznych w okresie trwania gwarancji. Wykonawca dokona corocznego (do końca miesiąca kwietnia każdego roku) przeglądu stanu technicznego zrealizowanego przedmiotu zamówienia, w okresie obowiązywania gwarancji chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. Z każdej kontroli Wykonawca sporządzi pisemny protokół, który dostarczy Zamawiającemu w terminie14 dni od przeprowadzenia kontroli. W protokole Wykonawca zawrze uwagi odnośnie każdego z elementów wykonanego obiektu. W przeglądach powinni uczestniczyć przedstawiciele Wykonawcy oraz Zamawiającego. Dokładne terminy przeglądów Wykonawca będzie ustalał w porozumieniu z Zamawiającym.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar, przy czym, przedmiar stanowi dokument pomocniczy do wyceny oferty. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa. Nieodłącznym elementem dokumentacji projektowej są uzyskane decyzje i pozwolenia, których postanowienia należy uwzględnić w cenie ofertowej. W związku z częściowym zrealizowaniem zakresu prac objętych projektem budowlanym, przy oszacowaniu ceny ofertowej należy uwzględnić inwentaryzację geodezyjną. „Roboty dokonane” zostały uwzględnione w przedmiarach załączonych do przetargu.
5. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. W niniejszym zamówieniu podczas projektowania uwzględniono wymagania osób niepełnosprawnych, zapewniając dostępność do ścieżki przyrodniczej i dydaktycznej biegnącej wzdłuż nadbrzeża Jeziora Rajgrodzkiego. Projektowana ścieżka przyrodnicza jest dostępna dla osób niepełnosprawnych. Z uwagi na ukształtowanie terenu, które lokalnie uniemożliwiło dostosowanie ścieżki pod kątem dostępności dla osób niepełnosprawnych w sposób ciągły, dostępność do poszczególnych segmentów ścieżki jest zapewniona poprzez sięgacze. Platformy i wieża ze względów specyfiki konstrukcji nie są i nie muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnoprawnych. Ścieżka wraz z jej elementami, na etapie uzyskiwania decyzji lokalizacyjnych oraz pozwolenia na budowę, była rozpatrywana jako obiekty i urządzenia infrastruktury technicznej do celów turystyczno-rekreacyjnych, przez co jej elementy (wieża i platformy) nie wymagają zapewnienia ogólnej dostępności dla niepełnosprawnych w rozumieniu rozporządzenia dotyczącego warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11846717,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14721191,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11846717,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MK-BUD Firma Budowlana - Handel Mariusz Kosiński
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MK-BUD Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050877603
7.3.3) Ulica: Michała Motoszko 26
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-111
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK-BUD FIRMA BUDOWLANA- HANDEL MARIUSZ KOSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
MK-BUD FIRMA BUDOWLANA- HANDEL MARIUSZ KOSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11846717,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 220 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI RAJGRÓD
więcej: przetargi RAJGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.