Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00114566/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 103 przy ul. Limanowskiego 9 w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000059
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 25/27
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-517
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.mokotow@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 103 przy ul. Limanowskiego 9 w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7137c6b-b591-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173411
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000299/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Remont dachu w Szkole Podstawowej nr 103 przy ul. Limanowskiego 9 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00114566/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-IV-WZP.271.27.2022.DPE
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 708943 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty w zakresie budowlanym i elektrycznym:
wyrównanie nierówności powodujących zastoiny,
wymiana rur spustowych, rynien i pasów pod i nadrynnowych z blachy powlekanej w kolorze grafitowym gr 0,8 mm zgodnie z opisem projektu,
wykonanie napraw okładzin kominów wentylacji grawitacyjnej wraz z ociepleniem i wykonaniem wyprawy tynkarskiej oraz naprawą lub wymianą czap kominowych,
montaż nowego wyłazu dachowego,
wykonanie izolacji termicznej stropodachu budynku głównego granulatem wełny mineralnej gr. min 22 cm,
ułożenie izolacji termicznej na powierzchni dachów (łącznika, części mieszkalnej oraz Sali gimnastycznej) w postaci styropapy obustronnie laminowanej papą podkładową o łącznej gr. 20 cm,
wykonanie nowej izolacji przeciwwodnej w postaci warstwy papy termozgrzewalnej SBS PYPVE250 o gr. min. 5,2 mm zgodnie z opisem projektu,
montaż nowej instalacji odgromowej wraz z uziemieniem i wykonaniem pomiarów,
zakres zgodny z załączoną dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Obioru i Robót
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 579342 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1203100,17 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 579342 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Zbigniew Ciacia
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130002564
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ZBIGNIEW CIACIA
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY ZBIGNIEW CIACIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 579342 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych parteru w Przychodni Rejonowej nr 4 w Oświęcimiu
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - II etap
- Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy
- Zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. "Wykonanie klimatyzacji na trzech kondygnacjach od strony południowej w budynku Pawilonu Nr II Specjalistycznego Szpitala im. E. Szczeklika w Tarnowie ...
- Wymiana posadzki w wybranych pomieszczeniach budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 przy ul. Niemcewicza 1 w Pruszczu Gdańskim
- Roboty budowlane : Remont budynku nr 40 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Tomaszowie Mazowieckim oraz Remont budynku nr 61 zlokalizowanym w kompleksie wojskowym w Nowym Glinniku
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.