Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Tuptuś – przebudowa chodników na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gorzów Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@um.gorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Tuptuś – przebudowa chodników na terenie miasta Gorzowa Wlkp.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b3a18c3-db36-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173455
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032762/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 TUPTUŚ – Przebudowa chodnika ul. Drzymały
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W celu realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzono postępowanie w trybie podstawowym (BZP.271.51.2021.NP). Postępowanie to zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) gdyż nie złożono żadnej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych o ile pierwotne warunki zamówienia nie zostaną w istotny sposób zmienione.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2022.NP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przełożeniem istniejącej nawierzchni chodnika wraz z wymianą elementów ulicy, usunięciem drzew oraz wykonaniem nowych nasadzeń. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach o numerze ewidencyjnym Nr 992/1; 992/2; 1821/;, 1820/2; 1808/1; 1334/3; 993/2, 963 Obręb:5 Śródmieście.
Zakres robót obejmuje m.in.:
− roboty rozbiórkowe (chodnik o nawierzchni z płyt betonowych, kostki kamiennej, z betonui betonu asfaltowego, obrzeże, krawężników kamiennych i betonowych betonowe, ścieki kamienne i betonowe,
− roboty brukarskie (wykonanie nawierzchni chodnika z płyt betonowych, kamiennych
i z kostki kamiennej, ustawienie obrzeży betonowych i wykonanie elementów odwodnienia),
− wycinka drzew,
− regulację studni teletechnicznych,
− wprowadzenie zmian w organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome),
− nasadzenia drzew, humusowanie pasa zielni.
Szczegółowy zakres robót w ramach przebudowy chodnika wskazano w Tabeli Elementów Rozliczeniowych.
Zakres przebudowy obejmuje odcinek chodnika w ciągu ul. Michała Drzymały na odcinku od wjazdu do szkoły ELEKTRYK do skrzyżowania z ul. Borowskiego.
Obszar ten zlokalizowany jest na terenie zabytku jakim jest układ urbanistyczny tzw. Nowego Miasta wpisany do rejestru zabytków pod nr L-224/A.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 425002,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425002,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 425002,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P>H.U. CHEĆKO Jacek Chećko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992987614
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 96
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U. " CHEĆKO" JACEK CHEĆKO
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U. " CHEĆKO" JACEK CHEĆKO
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 425002,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Dostawa materiałów prewencyjnych - czujki, spraye, hełmy strażackie dziecięce
- Aktualizacja oprogramowania Eskulap oraz nadzór autorski
- Zakup i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w jednostkach terenowych Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp.
- Termomodernizacja budynków mieszkalnych komunalnych w Gorzowie Wielkopolskim w ramach Programu TERMO etap VI-VII (powtórzenie).
- Dostawa 1 szt. samochodu lekkiego operacyjnego SLOp
- "Dostawa, zakup wraz montażem, mebli biurowych do budynku Zespołu Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Gorzowie Wlkp."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- MODERNIZACJA KOTŁOWNI GAZOWYCH W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 53 PRZY UL. SKOŚNEJ 8 W KRAKOWIE
- Przebudowa budynku inwentarskiego - owczarni w Złotnikach - Rolnicze Gospodarstwo Doświadczalne Swadzim
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.