eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodecz"Zakup i dostawa wodomierzy radiowych oraz innych elementów składujących się na system radiowy na obszarze Miasta i Gminy Chodecz"



Ogłoszenie z dnia 2025-04-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa wodomierzy radiowych oraz innych elementów składujących się na system radiowy na obszarze Miasta i Gminy Chodecz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA CHODECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chodecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-860

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@chodecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ce02948-b5d0-40eb-93b2-5065cb29bd12

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i dostawa wodomierzy radiowych oraz innych elementów składujących się na system radiowy na obszarze Miasta i Gminy Chodecz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ce02948-b5d0-40eb-93b2-5065cb29bd12

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173471

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012336/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Modernizacja systemu wodociagowego w zakresie wprowadzenia inteligentnych rozwiązań

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia współfinasowany jest w ramach projektu pn. „Modernizacja systemu wodociągowego w zakresie wprowadzania inteligentnych rozwiązań” nr FEKP.02.11-IZ.00-0007/24 realizowanego przez Miasto i Gminę Chodecz w ramach programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00161412

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: In.272.2.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się zakup wodomierzy radiowych wraz z ich dostawą, jak również zakup komputera z czytnikiem kodów kreskowych i pozostałych elementów niezbędnych do wdrożenia systemu. Wprowadzenie systemu składa się z:
- modułu odczytu radiowego,
- bazy danych (opłata abonamentowa, licencja),
- ZPA Karta (licencja),
- komputera z czytnikiem kodów kreskowych,
- wodomierzy – 1 770 szt.,
- Psjon z nakładką radiową.
Planowane do zakupu i dostawy wodomierze to wodomierze jednostrumieniowe, suchobieżne do wody zimnej o klasie dokładności: w poziomie R160 z nakładką radiową. Wodomierz będzie posiadał hermetyczny moduł radiowy.

Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia:
- poprzez „elementy niezbędne do wdrożenia systemu” należy rozumieć system informatyczny do zdalnych odczytów z dostarczanych wodomierzy radiowych,
- wdrażany system zdalnego odczytu wodomierzy radiowych musi być kompatybilny z wykorzystywanym na terenie Miasta i Gminy Chodecz systemem informatycznym służącym do rozliczania i fakturowania zużycia wody oraz odprowadzanych ścieków,
- wdrażany system informatyczny do odczytu zdalnego wodomierzy oprócz możliwości importu odczytów w biurze, powinien również umożliwiać wystawianie faktury w terenie,
- Psion powinien być również wyposażony w drukarkę termiczną wraz z akcesoriami i oprogramowaniem umożliwiającym wykonanie zdalnego odczytu i wystawienie faktury w terenie,
- wymaga się dostarczenia wraz z zestawem programu ZPA Karta również drukarki termicznej umożliwiający monterom wydruk potwierdzenia wymiany dla odbiorcy,
- Zamawiający wymaga, aby licencja programu ZPA Karta była zintegrowana z programem wykorzystywanym na terenie Miasta i Gminy Chodecz, służącym do rozliczania i fakturowania zużycia wody oraz odprowadzanych ścieków.

Wykonawca zobowiązany jest do dostawy całego wyposażenia zakupionego w ramach zamówienia na własny koszt.
Dostawy poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia realizowane będą sukcesywnie do Zamawiającego, na zasadach określonych w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ.
Dostawa odpowiednich materiałów współpracujących z wodomierzami odbywać się będzie łącznie z dostawą wodomierzy.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zaproponowanego wyposażenia, fabrycznie nowego i wolnego od wad, spełniającego warunki produktów bezpiecznych. Wszystkie element wchodzące w skład zamówienia muszą być produktami o wysokiej jakości.
Przedmiot zamówienia musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa, certyfikaty, atesty i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do użytku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2024 r., poz. 1320) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie:
W dniu 02.04.2025 r. Zamawiający dokonał otwarcia ofert w ramach postępowania dot. „Zakup i dostawa wodomierzy radiowych oraz innych elementów składujących się na system radiowy na obszarze Miasta i Gminy Chodecz u indywidualnych odbiorców” . Przed otwarciem ofert podał do publicznej wiadomości kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację niniejszego zamówienia, tj. 390 000,00 zł brutto.
W odpowiedzi na niniejsze postępowania, do Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta Wykonawcy.

W związku z tym, że Zamawiający nie otrzymał żadnej oferty od Wykonawcy, na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp unieważnia niniejsze postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.