Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00047042/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00068521/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
- 2025/BZP 00089106/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00096799/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Serwis pogwarancyjny pomp gł. odwadniania:
Część I – serwis pomp WPWE 250/4 prod. ZAMEP
Część II – serwis pomp WE-250/9 prod. ZAMEP
Część III – serwis pomp FC-MF6 prod. FLOW CONTROL
dla SRK S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwilk@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.srk.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo -likwidacja kopalń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Serwis pogwarancyjny pomp gł. odwadniania:Część I – serwis pomp WPWE 250/4 prod. ZAMEP
Część II – serwis pomp WE-250/9 prod. ZAMEP
Część III – serwis pomp FC-MF6 prod. FLOW CONTROL
dla SRK S.A.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-938fbf97-17e6-41f9-a714-1dffcde8cf85
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00047042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0003/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 299830,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy będzie m.in.: zapewnienie całodobowego świadczenia usług serwisowych w czasie możliwie najkrótszym tj. przyjazd serwisu (pogotowie awaryjne) powinien nastąpić po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym pisemnie/i/lub faksem, mailem do 72 godzin, gwarantując odpowiednią jakość usług i części zamiennych,
zapewnienie dostawy sprawnych podzespołów i części zamiennych do usunięcia awarii,
zapewnienie odpowiedniej kadry technicznej do wykonania fachowej naprawy,
zapewnienie środków transportu dla ekipy serwisowej oraz podzespołów i części zamiennych koniecznych do naprawy przedmiotowych urządzeń.
naprawy wykonywane będą w wyrobiskach podziemnych zakładu górniczego.
2. Świadczenie pogotowia awaryjnego:
zapewnienie całodobowego świadczenia usług serwisowych w czasie możliwie najkrótszym gwarantując odpowiednią jakość usług i części,
zapewnienie dostawy sprawnych zespołów, podzespołów i części zamiennych do usunięcia awarii i naprawy w zestawie transportowym w czasie możliwie najkrótszym,
zapewnienie odpowiedniej kadry technicznej do fachowej naprawy zestawu transportowego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.5.) Wartość części: 95550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy będzie m.in.: zapewnienie całodobowego świadczenia usług serwisowych w czasie możliwie najkrótszym tj. przyjazd serwisu (pogotowie awaryjne) powinien nastąpić po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym pisemnie/i/lub faksem, mailem do 72 godzin, gwarantując odpowiednią jakość usług i części zamiennych,
zapewnienie dostawy sprawnych podzespołów i części zamiennych do usunięcia awarii,
zapewnienie odpowiedniej kadry technicznej do wykonania fachowej naprawy,
zapewnienie środków transportu dla ekipy serwisowej oraz podzespołów i części zamiennych koniecznych do naprawy przedmiotowych urządzeń.
naprawy wykonywane będą w wyrobiskach podziemnych zakładu górniczego.
2. Świadczenie pogotowia awaryjnego:
zapewnienie całodobowego świadczenia usług serwisowych w czasie możliwie najkrótszym gwarantując odpowiednią jakość usług i części,
zapewnienie dostawy sprawnych zespołów, podzespołów i części zamiennych do usunięcia awarii i naprawy w zestawie transportowym w czasie możliwie najkrótszym,
zapewnienie odpowiedniej kadry technicznej do fachowej naprawy zestawu transportowego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.5.) Wartość części: 120750,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadaniem Wykonawcy będzie m.in.: zapewnienie całodobowego świadczenia usług serwisowych w czasie możliwie najkrótszym tj. przyjazd serwisu (pogotowie awaryjne) powinien nastąpić po zgłoszeniu telefonicznym potwierdzonym pisemnie/i/lub faksem, mailem do 72 godzin, gwarantując odpowiednią jakość usług i części zamiennych,
zapewnienie dostawy sprawnych podzespołów i części zamiennych do usunięcia awarii,
zapewnienie odpowiedniej kadry technicznej do wykonania fachowej naprawy,
zapewnienie środków transportu dla ekipy serwisowej oraz podzespołów i części zamiennych koniecznych do naprawy przedmiotowych urządzeń.
naprawy wykonywane będą w wyrobiskach podziemnych zakładu górniczego.
2. Świadczenie pogotowia awaryjnego:
zapewnienie całodobowego świadczenia usług serwisowych w czasie możliwie najkrótszym gwarantując odpowiednią jakość usług i części,
zapewnienie dostawy sprawnych zespołów, podzespołów i części zamiennych do usunięcia awarii i naprawy w zestawie transportowym w czasie możliwie najkrótszym,
zapewnienie odpowiedniej kadry technicznej do fachowej naprawy zestawu transportowego,
4.5.3.) Główny kod CPV: 50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
4.5.5.) Wartość części: 83530,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie o art. 255 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), ze względu na fakt, iż w zakresie Części I nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie o art. 255 pkt 1) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z późn. zm.), ze względu na fakt, iż w zakresie Części II nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84230,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84230,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84230,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flow Control Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240913660
7.3.3) Ulica: Pszczyńska 106
7.3.4) Miejscowość: Wyry
7.3.5) Kod pocztowy: 43-175
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84230,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- "Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa rurociągu tłocznego w kierunku rzeki Wisły, modernizacja pompowni P4" wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (...)"
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
- Budowa skateparku przy Szkole Podstawowej nr 33 w Bytomiu
- Remont stropów w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.