Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137118/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bielsku Podlaskim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321307
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 3 Maja 7
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kom.gosp@bielsk-podlaski.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b68324f2-c5f5-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062913/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137118/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: G.26.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek i posesja Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ul. 3 Maja 7.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim przy ulicy 3 Maja 7, wraz ze wsparciem dwuosobowej grupy interwencyjnej (o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. z 2015 poz. 992 j.t.) w przypadku takiej konieczności – czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż wskazany w ofercie od czasu jej wezwania.
2. Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona będzie na:
a) całodobowym (we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta) jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych i p.poż przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) dziennym jednoosobowym posterunku ochronnym (w godzinach urzędowania Sądu, tj. 7:30 – 15:30 w dni robocze - 8 godz.) pełnionym przy wejściu głównym do budynku z wykorzystaniem kolumnowego detektora metalu PMD2, oraz ręcznego detektora metalu typu MD 6 przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3. Obaj pracownicy winni być jednakowo umundurowani, posiadać czytelne identyfikatory, być wyposażeni w dozwolone środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1A do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 369230,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Hajnówce przy ulicy Warszawskiej 87, wraz ze wsparciem dwuosobowej grupy interwencyjnej (o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. z 2015 poz. 992 j.t.) grupy interwencyjnej w przypadku takiej konieczności – czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż wskazany w ofercie od czasu jej wezwania.2 Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona będzie na:
a) całodobowym (we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta) jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i p.poż oraz ręcznego detektora metalu przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3 Pracownik winien być umundurowany, posiadać czytelny identyfikator, być wyposażony w dozwolone środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności.
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 300162,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek i posesja Wydziałów Zamiejscowych w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi całodobowej stałej ochrony realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, Zamiejscowych Wydziałów w Siemiatyczach przy ul. Górnej 61, wraz ze wsparciem dwuosobowej grupy interwencyjnej (o której mowa w § 1 pkt 3 rozporządzenia ministra spraw wewnętrznych i administracji w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji - Dz. U. z 2015 poz. 992 j.t.) w przypadku takiej konieczności – czas dojazdu grupy interwencyjnej nie może być dłuższy niż wskazany w ofercie od czasu jej wezwania.
2 Stała bezpośrednia ochrona fizyczna pełniona będzie na:
a) całodobowym (we wszystkie dni tygodnia – w tym soboty, niedziele i święta) jednoosobowym posterunku ochronnym (obserwacyjno-obchodowym) w systemie zmianowym z wykorzystaniem systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych i antywłamaniowych i p.poż oraz ręcznego detektora metalu przez pracownika wpisanego na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
3 Pracownik winien być umundurowany, posiadać czytelny identyfikator, być wyposażony w dozwolone środki przymusu bezpośredniego oraz środki łączności.
4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 1C do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.5.) Wartość części: 335196,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369230,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369230,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369230,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STEKOP OCHRONA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917
7.3.3) Ulica: Mołdawska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-127
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369230,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 300162,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300162,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 300162,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STEKOP Spółka Akcyjna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STEKOP OCHRONA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5421023917
7.3.3) Ulica: Mołdawska 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-127
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 300162,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 335196,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 335196,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 335196,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia Global Security Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441517858
7.3.3) Ulica: 11 Listopada
7.3.4) Miejscowość: Siemiatycze
7.3.5) Kod pocztowy: 17-300
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA GLOBAL SECURITY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AGENCJA OCHRONY OSÓB I MIENIA GLOBAL SECURITY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 335196,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 4 im. Ziemi Podlaskiej w Bielsku Podlaskim
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów, maszyn i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Bielsku Podlaskim w 2025 roku
- OBSŁUGA PUNKTU SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK), ZNAJDUJĄCEGO SIĘ W BIELSKU PODLASKIM, PRZY UL. TOROWEJ 40 WRAZ Z TRANSPORTEM ODPADÓW DO MIEJSCA ZAGOSPODAROWANIA
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji w Przecławiu w roku 2025
- Ochrona fizyczna obiektów i mienia Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji H2Ochla Kąpielisko Zielona Góra
- Usługa dozoru i ochrony mienia Nowodworskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w 2025 roku
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI DOZORU I OCHRONY MIENIA W SIEDZIBIE LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO NR II IM. PIASTÓW ŚLĄSKICH Z ODDZIAŁAMI MISTRZOSTWA SPORTOWEGO WE WROCŁAWIU
- Świadczenie usługi polegającej na ochronie osób i mienia w obiektach Zabytkowej Kopalni Ignacy w Rybniku wraz z ochroną imprezy masowej w roku 2025
- Usługi ochrony osób i mienia, monitoring wraz z konserwacją systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w obiektach OR KRUS w Warszawie i podległych PT
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.