Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00113721/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-20
- 2025/BZP 00125594/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego –Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY INSTYTUT ZDROWIA PUBLICZNEGO PZH - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 24
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzh.gov.pl/public/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/pzh1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego –Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-675a272e-0e0e-4661-8c56-672c46d9f5c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173586
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00113721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D.DZP.260.2024.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej mienia i osób znajdujących się w budynkach i na terenie Zamawiającego – Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH – Państwowego Instytutu Badawczego, wraz z usługą monitorowania przez centrum Operacyjne Wykonawcy lokalnego systemu alarmowego w obiektach Zamawiającego, poprzez stałą rejestrację sygnałów przesyłanych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III Opis Przedmiotu Zmówienia (OPZ) i Rozdziale IV Projektowane Postanowienia Umowy (PPU).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2373089,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2550346,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2373089,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HOLDING HUNTERS Sp.z o.o.Sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HUNTERS24 Sp.z o.o.Sp.k., GREEN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.k., BLUE HUNTERS Sp.z o.o.Sp.k., HUNTERS OCHRONA PLUS Sp. z o.o., HUMAN HUNTERS Sp.z o.o.Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383167507
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Pojazdy patroli interwencyjnych - Seris Konsalnet Security Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HOLDING HUNTERS SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2373089,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.