Ogłoszenie z dnia 2022-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00087628/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-16
- 2022/BZP 00103898/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku nr 16/k.2629 m. Skwierzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 261676145
1.5.8.) Numer faksu: 261676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku nr 16/k.2629 m. Skwierzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-46397b8d-a50e-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00173664
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00236492/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Remont budynku 16/k. 2629 Skwierzyna- III etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00087628/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556502,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku nr 16/k.2629 m. Skwierzyna.
Zakres przedmiotu zamówienia podstawowego obejmuje:
roboty przygotowawcze, demontaże i rozbiórki w zakresie robót zewnętrznych,
roboty wytyczeniowe,
roboty ziemne, trawniki,
wykonanie warstwy mrozoodpornej placu przed łaźnią, chodników
i chodników opaskowych,
podbudowa placu przed łaźnią, chodników oraz chodników opaskowych,
roboty nawierzchniowe w zakresie placu, chodników i chodników opaskowych,
ogrodzenie terenu posadowienia centrali wentylacyjnej,
furtki wejściowe, prefabrykaty żelbetowe elementów ogrodzenia,
odwodnienia liniowe,
roboty przygotowawcze, wyburzenia i rozbiórki,
roboty betonowe i żelbetowe,
prefabrykaty ceramiczno-żelbetowe,
konstrukcje stalowe, elementy ze stali chromoniklowej,
roboty murarskie,
stolarki i ślusarka drzwiowa,
stolarka okienna,
roboty tynkarskie wewnętrzne,
sufity podwieszone,
roboty posadzkarskie,
roboty izolacyjne, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne,
oblicowania ścian wewnętrznych,
roboty malarskie,
zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych,
elementy zabudowy z płyt laminatowych,
roboty izolacyjne, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, dachu oraz posadzek na gruncie,
roboty tynkarskie w zakresie ścian zewnętrznych,
systemy wycieraczek,
elementy aranżacji wnętrz,
roboty kamieniarskie,
roboty szklarskie,
instalacja grzewcza,
instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne,
instalacje zewnętrzne wodno-kanalizacyjne,
instalacja wentylacyjna mechaniczna,
częściowy demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
demontaż istniejącego złącza kablowego,
demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
montaż złącza kablowego,
montaż głównej tablicy rozdzielczej,
montaż instalacji elektrycznej zasilania centrali wentylacyjnej,
montaż instalacji elektrycznej oświetlenia wewnątrz budynku,
montaż instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230 V,
montaż instalacji elektrycznej oświetlenia bezpieczeństwa i ewakuacyjnego,
montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego (na elewacji),
montaż instalacji odgromowej (zwody pionowe i otok),
montaż instalacji połączeń wyrównawczych,
wykonanie pomiarów i prób.
Zakres przedmiotu zamówienia przewidzianego art.214 ust.1 pkt.7:
roboty przygotowawcze, demontaże i rozbiórki w zakresie robót zewnętrznych,
roboty wytyczeniowe,
roboty ziemne, trawniki,
wykonanie warstwy mrozoodpornej placu przed łaźnią, chodników
i chodników opaskowych,
podbudowa placu przed łaźnią, chodników oraz chodników opaskowych,
roboty nawierzchniowe w zakresie placu, chodników i chodników opaskowych,
ogrodzenie terenu posadowienia centrali wentylacyjnej,
furtki wejściowe, prefabrykaty żelbetowe elementów ogrodzenia,
odwodnienia liniowe,
roboty przygotowawcze, wyburzenia i rozbiórki,
roboty betonowe i żelbetowe,
prefabrykaty ceramiczno-żelbetowe,
konstrukcje stalowe, elementy ze stali chromoniklowej,
roboty murarskie,
stolarki i ślusarka drzwiowa,
stolarka okienna,
roboty tynkarskie wewnętrzne,
sufity podwieszone,
roboty posadzkarskie,
roboty izolacyjne, izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne,
oblicowania ścian wewnętrznych,
roboty malarskie,
zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowych,
elementy zabudowy z płyt laminatowych,
roboty izolacyjne, ocieplenie ścian poniżej poziomu terenu, dachu oraz posadzek na gruncie,
roboty tynkarskie w zakresie ścian zewnętrznych,
systemy wycieraczek,
elementy aranżacji wnętrz,
roboty kamieniarskie,
roboty szklarskie,
instalacja grzewcza,
instalacje sanitarne wodno-kanalizacyjne,
instalacje zewnętrzne wodno-kanalizacyjne,
instalacja wentylacyjna mechaniczna,
częściowy demontaż istniejącej instalacji odgromowej,
demontaż istniejącego złącza kablowego,
demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,
montaż złącza kablowego,
montaż głównej tablicy rozdzielczej,
montaż instalacji elektrycznej zasilania centrali wentylacyjnej,
montaż instalacji elektrycznej oświetlenia wewnątrz budynku,
montaż instalacji elektrycznych gniazd wtyczkowych 230 V,
montaż instalacji elektrycznej oświetlenia bezpieczeństwa i ewakuacyjnego,
montaż instalacji oświetlenia zewnętrznego (na elewacji),
montaż instalacji odgromowej (zwody pionowe i otok),
montaż instalacji połączeń wyrównawczych,
wykonanie pomiarów i prób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 do SWZ oraz przedmiarze robót – załącznik nr 13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych
45213240-7 - Roboty budowlane w zakresie gospodarskich obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 498150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1070100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 498150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TOMA Tomasz Patryk Jaskulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992909086
7.3.3) Ulica: Borowskiego 28
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 498150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- USŁUGA UBEZPIECZENIA KOMUNIKACYJNEGO SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie administracyjnym Nadleśnictwa Sulęcin
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- Wykonanie dokumentacji projektowej, dostawa wraz z montażem stacji ładowania pojazdów elektrycznych, budowę infrastruktury kablowej oraz kanałowej w Oddziałach Wojewódzkich NFZ
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- "Rozbudowa kanalizacji przy ul. Kopernika i ul. Reymonta"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.