Og³oszenie z dnia 2023-04-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00392835/01 - Wynik z dnia 2023-09-12
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Tarnowskie Termy sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302211542
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Nowa 54
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tarnowo Podgórne
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tarnowskie-termy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tarnowskie-termy.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3b7ccde3-bc25-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00173720
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b7ccde3-bc25-11ed-9236-36fed59ea7dd3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5.16. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z Rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
Administratorem danych osobowych s± Tarnowskie Termy Sp. z o.o. z siedzib± przy ul. Nowej 54, 62-080 Tarnowo Podgórne, e-mail: biuro@tarnowskie-termy.pl, tel 61 625 90 60, adres skrytki urzêdu na platformie ePUAP: /TarnowskieTermy/SkrytkaESP.
W sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem ochrony danych osobowych, listownie pod adresem administratora danych, lub elektronicznie poprzez skrytkê elektroniczn± ePUAP: /TarnowskieTermy/SkrytkaESP lub e-mail: rodo@tarnowskie-termy.pl.
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym
z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia oraz w celu archiwizacji.
Pañstwa dane oferentów bêd± ujawnione podmiotom ¶wiadcz±cym us³ugi, na rzecz administratora danych, na podstawie zawartych umów dotycz±cych: serwisu i wsparcia systemów informatycznych, utylizacji dokumentacji niearchiwalnej, przekazywania przesy³ek pocztowych oraz bêd± udostêpniane w ramach postêpowania w oparciu o przepisy prawa w szczególno¶ci przepisy ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia lub d³u¿ej tj. przez okres obowi±zywania umowy chyba, ¿e niezbêdny bêdzie d³u¿szy okres przechowywania, z uwagi na dochodzenie roszczeñ lub inny obowi±zek wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa (np.: przez kolejne 10 lat z uwagi na konieczno¶æ archiwizacji dokumentacji dotycz±cej Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego).
Obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
Przetwarzane dane osobowe nie bêd± s³u¿y³y do podejmowania zautomatyzowanych decyzji oraz profilowania, stosowanie do art. 22 RODO oraz nie bêd± przekazywane poza EOD i organizacji miêdzynarodowych.
Osobie, której dane dotycz± przys³uguje: prawo dostêpu do danych osobowych (zgodnie z art. 15 RODO); prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych (zgodnie z art. 16 RODO); prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na (zgodnie z art. 18 RODO); prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba której dane dotycz± uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO. Prawa o których mowa w art. 15, 16, 18 RODO podlegaj± wy³±czeniu o których mowa w art. 19, 74 i 75 ustawy Pzp.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osobie, której dane osobowe s± przetwarzane w ramach postêpowania o zamówienie publiczne przys³uguje:
Na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych. W przypadku skorzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników).
Na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego). Prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Udostêpnianie protoko³u postêpowania lub za³±czników do tego protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w powy¿ej i art. 18 ust. 3–6 ustawy Pzp stosuje siê odpowiednio.
Ponadto osobie, której dane dotycz± nie przys³uguje: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 1.U.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „¦WIADCZENIE US£UG KOMPLEKSOWEGO ZABEZPIECZENIA RATOWNICZEGO W OBIEKCIE AQUAPARKU TARNOWSKICH TERM„
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje ¶wiadczenie us³ug kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego oraz ¶wiadczenie us³ug pierwszej pomocy przedlekarskiej w obiekcie Aquaparku Tarnowskich Term
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Us³ugi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
92600000-7 - Us³ugi sportowe
75250000-3 - Us³ugi stra¿y po¿arnej oraz ratownicze
71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
po up³ywie okresu na jaki zostanie zawarta umowa4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu tj. s± uprawnieni do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej oraz posiadaj± zdolno¶ci techniczne lub zawodowe do wykonania zamówienia.2. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶loenj dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli Wykonawca uzyska³ zgodê ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczn, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
3. Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, niezbêdnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wyka¿e, ¿e:
- wykona³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ug ratownictwa wodnego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych, spe³niaj±ce poni¿sze warunki:
(1) ka¿da us³uga wykonywana by³a lub jest wykonywana na rzecz danego Zamawiaj±cego, w sposób ci±g³y, przez okres co najmniej 12 miesiêcy;
(2) warto¶æ jednej us³ugi wynosi³a minimum 1 000 000,00 PLN brutto;
(3) warto¶æ drugiej us³ugi wynosi³a minimum 300 000,00 PLN brutto.
Uwaga: Jedna us³uga oznacza us³ugê wykonan± na podstawie jednej umowy
UWAGA 1
Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 6.2., jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
UWAGA 2
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie warunek do¶wiadczenia (6.3. tiret 1.) musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie samodzielnie w ca³o¶ci. Je¿eli Wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postepowaniu, okre¶lonego w pkt. 6.3. tiret 1. polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych innego podmiotu, powy¿szy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli spe³nia go w ca³o¶ci ten podmiot.
UWAGA 3
W przypadku podania warto¶ci us³ug w walucie innej ni¿ PLN, w celu oceny spe³niania ww. warunku Zamawiaj±cy dokona przeliczenia wskazanej kwoty na PLN wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowi±zuj±cego w dniu publikacji og³oszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, a je¿eli w tym dniu nie publikowano kursu tej waluty – wed³ug ostatniego ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego przed dniem publikacji og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych.
oraz
- dysponuje odpowiedni± liczb± osób – ratowników*, nie mniejsz± ni¿ 41 (czterdzie¶ci jeden ), którzy bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, w szczególno¶ci bezpo¶rednio odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, w tym:
(1) co najmniej 1. (jedn±) osob±, która bêdzie skierowana przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, tj. bêdzie pe³ni³a funkcjê tzw. Koordynatora zespo³u ratowników, posiadaj±c±:
co najmniej 12. miesiêczne do¶wiadczenie w zakresie organizowania
i nadzorowania us³ug objêtych przedmiotem zamówienia, w tym koordynowania prac± zespo³u ratowników,
posiadaj±c± aktualne uprawnienia ratownika wodnego i KPP (Kurs Pierwszej Pomocy);
(2) co najmniej 40. (czterdziestoma ) osobami – ratownikami, posiadaj±cymi:
aktualne uprawnienia ratownika wodnego,
KPP (Kurs Pierwszej Pomocy);
*ratownikiem wodnym mo¿e byæ osoba, która spe³nia wymagania okre¶lone w art. 15a ustawy z dnia 18 sierpnia 2011r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (t.j. Dz. U. z 2022 poz. 147), w tym posiada kwalifikacje przydatne w ratownictwie wodnym, o których mowa w Rozporz±dzeniu Ministra Spraw Wewnêtrznych i Administracji z dnia 23 wrze¶nia 2021 r. w sprawie kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym (Dz. U. 2021, poz. 1761).
UWAGA: Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± ³±cznie spe³nienie tego warunku.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1) posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. zgody, o której mowa w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych, tj. zgody ministra w³a¶ciwego do spraw wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego (udzielonej w drodze decyzji administracyjnej) oraz dokumentu potwierdzaj±cego wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym.
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, Zamawiaj±cy ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj:
- wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane (na przyk³adzie wzoru udostêpnionego Wykonawcy najwy¿ej ocenionemu),
oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
- Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (na przyk³adzie wzoru udostêpnionego Wykonawcy najwy¿ej ocenionemu).
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do up³ywu terminu sk³adania ofert nale¿y z³o¿yæ:1) ofertê, która musi byæ zgodna w tre¶ci z Formularzem ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 pzp – za³±cznik nr 2 do SWZ;
3) pe³nomocnictwo – je¿eli Wykonawca samodzielnie sk³adaj±cy ofertê jest reprezentowany przez Pe³nomocnika;
4) dowód wniesienia wadium zgodnie z postanowieniami pkt 9 (9.8., 9.9.) SWZ;
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – pe³nomocnictwo do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 2), sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
7) W przypadku, o którym mowa w pkt. 7.27. SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
8) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 7.2. SWZ, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci:30.000,00 z³ – (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych 00/100).
wniesionym przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub pe³nomocnika). Wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z Wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych.
3. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:1) zmiany osób, przy pomocy, których Wykonawca ¶wiadczyæ bêdzie us³ugi, na inne posiadaj±ce co najmniej tak± sam± wiedzê i kwalifikacje opisane w Specyfikacji Warunków Zamówienia (z za³±cznikami) lub w og³oszeniu o zamówieniu, z zachowaniem wymogów dotycz±cych zatrudniania na podstawie umowy o pracê,
2) zgodnie z warunkami umowy zawartymi w par. 12 ust. 1 pkt 2) do 5).
3. Zamawiaj±cy przewiduje ponadto mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Zamawiaj±cy w zwi±zku ze zmianami cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± niniejszej umowy. Przez zmianê cen materia³ów lub kosztów nale¿y rozumieæ odpowiednio ich wzrost lub obni¿enie w stosunku do cen lub kosztów przyjêtych za podstawê ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Jako wska¼nik zmiany cen materia³ów lub kosztów przyjmuje siê wyra¿ony w punktach
procentowych kwartalny wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, zamieszczany
na stronie internetowej G³ównego Urzêdu Statystycznego (zwanego dalej „GUS”), w zak³adce „Wska¼niki makroekonomiczne” i dalej „Kwartalne wska¼niki makroekonomiczne”, w tabeli „Wska¼niki cen”, w poz. „Wska¼niki cen towarów i us³ug konsumpcyjnych” (wska¼nik A, gdzie „Analogiczny miesi±c roku poprzedniego = 100”).
5. Zmiana mo¿e nast±piæ z inicjatywy Zamawiaj±cego lub na wniosek Wykonawcy w przypadku, gdy z danych GUS dotycz±cych 2 (dwóch) nastêpuj±cych po sobie kwarta³ów wynika, ¿e ¶rednia arytmetyczna og³aszanych kwartalnie wska¼ników cen towarów i us³ug konsumpcyjnych, wynosi mniej ni¿ 100 lub wiêcej ni¿ 115. Przy ustalaniu kwarta³ów, o których mowa w zdaniu poprzedzaj±cym, jako pierwszy uwzglêdniany jest pierwszy kwarta³ nastêpuj±cy po miesi±cu, w którym zawarto umowê.
6. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿liwa jest wy³±cznie na podstawie wniosku z³o¿onego pisemnie przez jedn± ze Stron umowy, zawieraj±cego wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne, ze wskazaniem wp³ywu zmian cen lub kosztów na koszty realizacji zamówienia, a tak¿e dokumenty potwierdzaj±ce realne zmiany cen us³ug objêtych umow±.
7. Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy mo¿e nast±piæ co kwarta³, z zastrze¿eniem jednak, ¿e pierwszy wniosek w tym zakresie mo¿e zostaæ z³o¿ony nie wcze¶niej, ni¿ po up³ywie
6 pe³nych miesiêcy kalendarzowych liczonych od dnia zawarcia umowy.
8. Maksymalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ niniejszego paragrafu, to ³±cznie 5% w stosunku do warto¶ci ceny brutto okre¶lonej w § 5 ust. 1 umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-26 09:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-25
INNE PRZETARGI TARNOWO PODGÓRNE
wiêcej: przetargi TARNOWO PODGÓRNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga ratownictwa wodnego na p³ywalni O¶rodka Sportowo-Rekreacyjnego w Zabierzowie w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2026 r.
- "¦wiadczenie kompleksowych us³ug ratownictwa wodnego oraz us³ug pierwszej pomocy przedmedycznej na obiekcie P³ywalni Miejskiej Aquasfera w Lubaczowie w okresie I-IX 2025"
- 82/ZP/2024 Przeprowadzenie warsztatów plastycznych, warsztatów muzycznych, zajêæ edukacji medialnej oraz zajêæ jogi dla uczestników Klubu Seniora przy Domu Seniora U£.
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO W GMINNYM O¦RODKU SPORTU I REKREACJI KRO¦NICKA PRZYSTAÑ W KRO¦NICACH NA ROK 2025
- NAUKA P£YWANIA DLA DZIECI W RAMACH PROGRAMU PN: "JAK RYBA W WODZIE" ORAZ "ELITA P£YWACKA KATOWIC" - BASEN BUROWIEC, BASEN BRYNÓW, BASEN ZADOLE - w I pó³roczu 2025r.
- Us³ugi ratownictwa wodnego na obiekcie Kryta P³ywalnia Uniwersytetu Przyrodniczego we Wroc³awiu przy ul. Che³moñskiego 43a
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.