eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lądek-ZdrójOdbiór i zagospodarowanie odpadów miejskich powstałych w Gminie Lądek-Zdrój



Ogłoszenie z dnia 2023-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów miejskich powstałych w Gminie Lądek-Zdrój

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LĄDEK-ZDRÓJ

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji i Rozwoju

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 31

1.5.2.) Miejscowość: Lądek-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-540

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 530-612-877

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ladek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ladek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/737729

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów miejskich powstałych w Gminie Lądek-Zdrój

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22b95fda-bda9-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524460/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Odbiór i zagospodarowanie odpadów miejskich powstałych w Gminie Lądek-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127303

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WR.271.4.2023.206

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Wykonawca w ramach wykonywania przedmiotowej usługi obowiązany jest do wyposażenia w pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120l i ich opróżniania oraz utrzymywania ich w należytym stanie sanitarnym na niżej wyszczególnionych terenach:
a) miasta Lądek-Zdrój (5 przystanków): 2 przy ulicy Kłodzkiej, 2 przy ulicy Mickiewicza, 1 przy ulicy Konopnickiej.
b) wsi Stójków –(3 przystanki) przy drodze wojewódzkiej nr 392.
c) wsi Radochów (5 przystanków): 4 przy drodze wojewódzkiej nr 392 i jeden przy drodze powiatowej nr 3253.
d) wsi Trzebieszowice – (8 przystanków): przy drodze wojewódzkiej nr 392 oraz 2 przystanki przy drodze powiatowej nr 3228 oraz 1 pojemnik przy drodze gminnej w pobliżu posesji nr 148 oraz 1 przy skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej 392 z drogą powiatową nr 3228.
e) wsi Skrzynka- (1 przystanek) przy drodze powiatowej nr 3258.
f) wsi Orłowiec -3 kosze przy drodze powiatowej nr 3249.
g) plac zabaw przy ul. Kłodzkiej (kredki – 3 pojemniki o pojemności 130 l – pojemniki są własnością Zamawiającego).
h) plac zabaw przy ul. Lipowej (pingwiny – 3 pojemniki o pojemności 160 l– pojemniki są własnością Zamawiającego).
2. Wykonawca obowiązany jest do wyposażenia w pojemniki oraz dokonywanie odbioru odpadów na placach rekreacyjnych na obszarze wiejskim:
a) Kąty Bystrzyckie, Orłowiec, Lutynia, Wojtówka, Skrzynka, Konradów, Stójków, Radochów: komplet pojemników 5 sztuk x 240l do każdego sołectwa
b) Trzebieszowice – komplet pojemników 5 sztuk x 1100l
3. Wykonawca obowiązany jest do wyposażenia w pojemniki oraz dokonywanie odbioru odpadów na
c) Cmentarzu Komunalnym przy ul. Śnieżnej (mniejszy cmentarz) 4 pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 1100l
d) dla Ratusza, ul. Rynek - komplet pojemników po 240l, w związku z tymczasową zmianą siedziby (w związku z remontem) należy podstawić komplet pojemników 240l pod Centrum Kultury i Rekreacji (pl. Staromłyński 5).
4. Wykonawca obowiązany jest odbioru i zagospodarowania odpadów z koszy na psie odchody zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający informuje, że posiada 10 pojemników o pojemności 50l na psie odchody, ale ich ilość może ulec zmianie w trakcie obowiązywania umowy. Lokalizacja pojemników: ul. Śnieżna (przy parkingu, w kierunki „Biedronki” koło cmentarza) – 2szt, ul. V. Havla (obwodnica) – 1szt, ul. Klonowa – 1szt, ul. T. Kościuszki (przy budynku nr 18) – 1szt, ul. Kłodzka (przy placu zabaw) – 1szt, ul. Lipowa (przy placu zabaw) – 1szt, ul. St. Moniuszki (przy Stawach) – 1szt, ul. M. Konopnickiej (blisko przystanku) – 1szt, Pl. Staromłyński (przy przejściu przez rzekę) – 1szt.
5. CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU:
e) bio co 4 tygodnie
f) tworzywa 1x w miesiącu
g) zmieszane 1x co 2 tygodnie
h) papier 1x w miesiącu
i) szkło 1x co 2 miesiące
6. Zamawiający zastrzega sobie zmianę: usytuowania pojemników wymienionych powyżej w danym obrębie ewidencyjnym. W latach 2017-2022 Zamawiający nie czynił zamian w tym zakresie. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości pojemników w związanych z naturalnym ruchem ludności w ramach wynagrodzenia.
7. Wykonawca obowiązany jest do wyposażenia w pojemnik (kontener) oraz dokonywanie odbioru odpadów z ulic i placów, tzw. zmiotek. Miejsce usytuowania pojemnika Baza Magazynowa Lądeckich Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Fabryczna 7a, Lądek-Zdrój.
CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU: po zapełnieniu pojemnika/kontenera
8. Wykonawca obowiązany jest do wyposażenia w pojemnik (kontener) oraz dokonywanie odbioru odpadów z koszy ulicznych. Miejsce usytuowania pojemnika Baza Magazynowa Lądeckich Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Fabryczna 7a, Lądek-Zdrój.
CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU: po napełnieniu pojemnika/kontenera

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284461,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284461,2 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284461,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FB SERWIS Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272930164

7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-204

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zastrzegamy udział podwykonawców realizacji części zamówienia w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów. wartość albo procentowa część zamówienia około 60% wartości zamówienia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284461,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.