Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091002/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Rzeszowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691560040
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Rejtana 16c
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mjaszak@ur.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ur.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ur-edu.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch szaf do DS. Filon2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe1269d8-8b45-4a18-8ba9-6fe6be9e4cd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173840
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047472/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Meble szkolne, laboratoryjne i biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00091002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.UR.261.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia- stanowiący Załącznik nr 1.1 do SWZ.
Zaproponowane produkty muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad, a ich parametry techniczno-funkcjonalne nie niższe niż przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia- zał. nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2829,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU MEBLEX ul. Szczytowa 34 33-112
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9930444374
7.3.4) Miejscowość: TARNOWIEC
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U "MEBLEX' Rafał WOJTANOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U "MEBLEX' Rafał WOJTANOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Przebudowa drogi wojewódzkiej publicznej nr 984 Lisia Góra - Radomyśl Wielki - Mielec, polegająca na budowie chodnika w km 32+537,40 - 33+004,10 w m. Piątkowiec
- Świadczenie usługi organizacji pobytu zagranicznego naukowca w Collegium Medicum Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Modernizacja obiektu dawnego składu węgla WDK w Rzeszowie z przeznaczeniem na pomieszczenia magazynowe.
- Dostawa środków czystości dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie - II PRZETARG dla PAKIETU NR 2
- Odnowienie subskrypcji licencji pakietu biurowego w ramach pakietu Innowacyjna Edukacja
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 835 relacji Lublin-Grabownica Starzeńska polegająca na budowie chodnika w km 142+950 - km 143+164 strona prawa w miejscowości Gniewczyna Łańcucka"
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposażenia)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposażenia wraz z montażem na potrzeby Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie - Dyspozytorni Medycznych w Siedlcach, Radomiu i Warszawie.
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowości Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej społeczności
- Dostawa mebli w ramach projektu "Wdrożenie Programu Ochrony Powietrza w Gminie Biecz"
- Dostawa wraz z montażem mebli na wymiar na potrzeby Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w ramach zadania pn. "Doposażenie modernizacja SOR ...
- Modernizacja Szkoły Podstawowej (z montażem fotowoltaiki) i pomieszczeń użyteczności publicznej w budynku wielolokalowym w m. Witów, Gmina Kościelisko.
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.