eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚliwiceDowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2021/2022



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice
w roku szkolnym 2021/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Śliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 40 710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice
w roku szkolnym 2021/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14c3cbd9-f6ed-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00173910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003066/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2021/2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00140357/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 213333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2021/2022.
2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2021/2022.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
1) Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
2) Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
3) Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
4) Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 450) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 2140).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
 posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
 posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
 zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
 dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
 zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
 oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
 zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
 dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
 dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
 ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 58333,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2021/2022.
2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2021/2022.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
1) Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
2) Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
3) Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
4) Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 450) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 2140).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
 posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
 posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
 zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
 dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
 zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
 oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
 zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
 dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
 dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
 ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 60740,74 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2021/2022.
2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2021/2022.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
1) Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
2) Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
3) Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
4) Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 450) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 2140).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
 posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
 posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
 zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
 dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
 zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
 oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
 zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
 dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
 dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
 ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 45185,19 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2021/2022.
2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2021/2022.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
1) Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
2) Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
3) Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
4) Część IV – trasa IV - Śliwice Śliwice – Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep) -Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2021r. poz. 450) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 2140).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
 posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
 posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
 zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
 dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
 zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
 oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
 zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
 dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
 dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
 ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.5.) Wartość części: 49074,07 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Arkana Arkadiusz Glaza

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611209884

7.3.3) Ulica: Żurawinowa 2

7.3.4) Miejscowość: Śliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 89-530

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63011,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-09-01 do 2022-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 68 880,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną po przeliczeniu wynosi 99 061,38 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 51 240,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną po przeliczeniu wynosi 53 856,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,34 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust 3 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 55 650,00 zł, natomiast oferta z najniższą ceną po przeliczeniu wynosi 106 029,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11,34 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.