Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128688/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa własności dla nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu w celu ich zbycia przez Gminę Miasta Radomia.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Radomia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223451
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Kilińskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-610
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@umradom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10674811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości prawa własności dla nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu w celu ich zbycia przez Gminę Miasta Radomia.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f68de781-877b-4030-b6e0-f05a891104fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00173999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028526/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.24 Lp.204_Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii_WNP
1.3.29 Lp.209_Zakup usług obejmujących wykonanie ekspertyz, analiz i opinii_WNP
1.3.51 Lp.279C_Zakup usług obejmujących wykonanie analiz i opinii (3szt.)_WNP.II_GMR
1.3.52 Lp.279D_Zakup usług obejmujących wykonanie analiz i opinii (2szt.)_WNP.II.GMR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128688
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.141.148.149.150.2025.MB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 369398,93 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 12500,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie 1 operatu szacunkowego (2 egz. operatu) mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej zabudowanej, oznaczonej jako działka nr 20 o powierzchni 378 m2 (obr. 0050 – Stare Miasto, ark. 61), położonej przy ul. Szewskiej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00113333/2, w celu jej zbycia w drodze aportu. Zakres wyceny obejmuje określenie wartości rynkowej gruntu oraz wartości budynku posadowionego na nieruchomości.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 3166,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie w formie 3 operatów szacunkowych (po 2 egz. każdego z operatów) mających na celu określenie:a) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej jako działki nr nr 213/32, 213/33 o łącznej powierzchni 609 m2 (obr. 0080 – Żakowice, ark. 108), położonej przy ul. Łąkowej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00035559/1, w celu jej zbycia w trybie bezprzetargowym zgodnie z art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn. zm.), tj. na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej jako działki nr nr 213/7, 213/8;
b) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej jako działka nr 213/31 o powierzchni 100 m2 (obr. 0080 – Żakowice, ark. 108), położonej przy ul. Łąkowej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00035559/1, w celu jej zbycia w trybie bezprzetargowym zgodnie z art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn. zm.), tj. na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej jako działka nr 213/25;
c) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej jako działka nr 213/30 o powierzchni 339 m2 (obr. 0080 – Żakowice, ark. 108), położonej przy ul. Łąkowej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00035559/1, w celu jej zbycia w trybie bezprzetargowym zgodnie z art. 37 ust. 2 pkt 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn. zm.), tj. na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległej, oznaczonej jako działka nr 213/20.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 3366,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie w formie 3 operatów szacunkowych (po 2 egz. każdego z operatów) mających na celu określenie:a) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 236/18 o powierzchni 271 m2 (obr. 0060 – Zamłynie, ark. 56), położonej przy ul. Kieleckiej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00104739/2;
b) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 29/9 o powierzchni 864 m2 (obr. 0080 – Żakowice, ark. 76), położonej przy ul. Bolesława Limanowskiego w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00116778/4;
c) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej oznaczonej jako działka nr 238/2 (ark. 56), nr 187/5 (ark. 57), obr. 0060 - Zamłynie o łącznej powierzchni 1584 m2, położonej przy ul. Głównej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00077862/4,
w celu ich zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn. zm.).
Budynki położone na ww. gruntach nie są przedmiotem wyceny.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 3566,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie opinii o wartości nieruchomości w formie w formie 2 operatów szacunkowych (po 2 egz. każdego z operatów) mających na celu określenie:a) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej jako działka nr 21/1 o powierzchni 163 m2 (obr. 0090 – Mariackie, ark. 95), położonej przy ul. Tytoniowej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00116479/8;
b) wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej niezabudowanej, oznaczonej jako działka nr 25/5 o powierzchni 448 m2 (obr. 0090 – Mariackie, ark. 95), położonej przy ul. Kurpiowskiej w Radomiu, zapisanej w księdze wieczystej KW Nr RA1R/00120623/4,
w celu ich zbycia w trybie bezprzetargowym na rzecz użytkownika wieczystego zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1145 z późn. zm.).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
4.5.5.) Wartość części: 2400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDEAZ Alicja Kosowska-Trzeszczkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4980211095
7.3.3) Ulica: ul. Tyniecka 18 lok. 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-630
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IDEAZ ALICJA KOSOWSKA-TRZESZCZKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
IDEAZ ALICJA KOSOWSKA-TRZESZCZKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Oprządek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wycena Nieruchomości Katarzyna Pochwała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130124244
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Warszawskiej 1920R. 10/73
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Oprządek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wycena Nieruchomości Katarzyna Pochwała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130124244
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Warszawskiej 1920R. 10/73
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ireneusz Oprządek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wycena Nieruchomości Katarzyna Pochwała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130124244
7.3.3) Ulica: ul. Bitwy Warszawskiej 1920R. 10/73
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-366
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wycen nieruchomości Gminy Kielce i Skarbu Państwa
- "Poprawa bezpieczeństwa powodziowego miasta Dęblin"- wycena i wykupy gruntów pod inwestycję
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.