eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie.



Ogłoszenie z dnia 2021-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Belgijska 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 0222775200

1.5.8.) Numer faksu: 0222775202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlobki.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2e9625-ce79-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008568/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085316/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZ-ZP.26.8.2021.WBL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 7093441,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i modernizacji Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie, na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W ramach rozbudowy i modernizacji należy wykonać wszystkie roboty budowlane wyszczególnione w ramach etapu 1, w szczególności:
1) demontaż ścian, skucie glazury i tynku, podłóg, i posadzek, elementów schodów;
2) wykonanie konstrukcji,
3) prace termomodernizacyjne, które obejmą: roboty ziemne, termomodernizację: fundamentu, ścian, dachu;
4) prace izolacyjne cieplne i przeciwdźwiękowe;
5) izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne;
6) przygotowanie podłoży, układanie posadzek i okładzin ścian, wymianę stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykończenie wnętrz;
7) wykonanie instalacji, w tym: elektryczną, sanitarną c.o., c.t., gazową, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, wod-kan, wykonanie przyłącza kanalizacji,
8) technologia kuchni oraz wyposażenie wraz z montażem sprzętu i urządzeń,
9) dźwig osobowy i towarowy,
10) modernizacja oraz reorganizacja zagospodarowania terenu.
11) zapewnienie nadzorów technicznych, specjalistycznych i odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne np. RWE STOEN OPERATOR, MPWiK, VEOLIA, Urząd Dozoru Technicznego, operator komunikacyjny, Straż Pożarna, SANEPID itp.
12) przygotowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót (dokumentację powykonawczą stanowią projekt budowlano - wykonawczy z naniesionymi zmianami przez Wykonawcę i zatwierdzonymi przez inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz wymagane przepisami dokumenty: w tym certyfikaty, atesty, zaświadczenia, wszelkie pomiary i niezbędne badania wykonane przez właściwe jednostki badawcze, oraz deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską normą lub aprobatą techniczną – niezbędne do zakończenia czynności odbiorowych). Dokumentację powykonawczą należy przekazać Zamawiającemu w terminie wskazanym w umowie.
13) uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych badań, uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, pozwalające na uzyskanie pozytywnych stanowisk Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz PINB.
14) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, lub informacji o braku sprzeciwu o możliwości użytkowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9234571,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9234571,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9234571,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRO Adam Giernatowski, Justyna Giernatowska sp. cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361740962

7.3.3) Ulica: Kwiatowa 69

7.3.4) Miejscowość: Legionowo

7.3.5) Kod pocztowy: 05-120

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9234571,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.