Ogłoszenie z dnia 2021-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00085316/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-16
- 2021/BZP 00098704/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-29
- 2021/BZP 00104253/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.
Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Żłobków m.st W-wy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142864986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Belgijska 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-511
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 0222775200
1.5.8.) Numer faksu: 0222775202
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzl.zamowienia@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zlobki.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db2e9625-ce79-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00174002
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008568/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa i modernizacja Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00085316/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ-ZP.26.8.2021.WBL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7093441,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy i modernizacji Żłobka nr 31 przy ul. Motorowej 5 w Warszawie, na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiOR, zgodnie z harmonogramem rzeczowo – finansowym, złożonym przez Wykonawcę wraz z ofertą. W ramach rozbudowy i modernizacji należy wykonać wszystkie roboty budowlane wyszczególnione w ramach etapu 1, w szczególności:
1) demontaż ścian, skucie glazury i tynku, podłóg, i posadzek, elementów schodów;
2) wykonanie konstrukcji,
3) prace termomodernizacyjne, które obejmą: roboty ziemne, termomodernizację: fundamentu, ścian, dachu;
4) prace izolacyjne cieplne i przeciwdźwiękowe;
5) izolacje przeciwwilgociowe i przeciwwodne;
6) przygotowanie podłoży, układanie posadzek i okładzin ścian, wymianę stolarki wewnętrznej i zewnętrznej, wykończenie wnętrz;
7) wykonanie instalacji, w tym: elektryczną, sanitarną c.o., c.t., gazową, klimatyzacji, wentylacji mechanicznej, wod-kan, wykonanie przyłącza kanalizacji,
8) technologia kuchni oraz wyposażenie wraz z montażem sprzętu i urządzeń,
9) dźwig osobowy i towarowy,
10) modernizacja oraz reorganizacja zagospodarowania terenu.
11) zapewnienie nadzorów technicznych, specjalistycznych i odbiorów przez odpowiednie jednostki organizacyjne np. RWE STOEN OPERATOR, MPWiK, VEOLIA, Urząd Dozoru Technicznego, operator komunikacyjny, Straż Pożarna, SANEPID itp.
12) przygotowanie dokumentacji powykonawczej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót (dokumentację powykonawczą stanowią projekt budowlano - wykonawczy z naniesionymi zmianami przez Wykonawcę i zatwierdzonymi przez inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz wymagane przepisami dokumenty: w tym certyfikaty, atesty, zaświadczenia, wszelkie pomiary i niezbędne badania wykonane przez właściwe jednostki badawcze, oraz deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską normą lub aprobatą techniczną – niezbędne do zakończenia czynności odbiorowych). Dokumentację powykonawczą należy przekazać Zamawiającemu w terminie wskazanym w umowie.
13) uzyskanie na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych badań, uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i innych dokumentów umożliwiających zgodne z obowiązującymi przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, pozwalające na uzyskanie pozytywnych stanowisk Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego oraz Komendanta powiatowego Państwowej Straży Pożarnej oraz PINB.
14) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, lub informacji o braku sprzeciwu o możliwości użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45262800-9 - Rozbudowa budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9234571,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9234571,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9234571,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADRO Adam Giernatowski, Justyna Giernatowska sp. cywilna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361740962
7.3.3) Ulica: Kwiatowa 69
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9234571,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Remont sanitariatów i korytarza w Szkole Podstawowej nr 46 w Bydgoszczy
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Zaprojektowanie wraz z budową zatok postojowych wzdłuż ul. Strzałowej w Toruniu
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.